Przetargi.pl
Dostawa ambulansu

Szpital Powiatowy im. M. Kajki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Wolności 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7412127 , fax. 089 7412127
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. M. Kajki
    ul. Wolności 12 12
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7412127, fax. 089 7412127
    REGON: 51093834900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa ambulansu medycznego transportowego typu A2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z normą emisji spalin Euro 4 oraz posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), a także spełniać wymagania Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 108 z 2005r. poz. 908 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 z 2003r. poz. 262 z późn. zm.), obowiązujących norm PN EN 1789 (Pojazdy medyczne i ich wyposażenie. Ambulanse drogowe) oraz PN EN 1865 (wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta stosowanego w ambulansach drogowych) a także spełniające parametry techniczne wskazane w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Dostawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku nr 223, poz. 1655 ze zmianami). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Dostawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wskazanie przez Dostawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom 3. Wypełnione i podpisane załączniki: 3.1.Załącznik Nr 2 - Wymagania dla ambulansu medycznego transportowego typu A2 3.2.Załącznik Nr 2a - Warunki gwarancji dla ambulansu medycznego transportowego typu A2 3.3. Załącznik Nr 6 - Szczegółowa specyfikacja dostawy 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Dostawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych 5. Oświadczenie Dostawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ, oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6. Oświadczenie Dostawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy dostawy - załącznik nr 6 oraz zgodnie z treścią oferty. 7. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z dnia 9 lutego 2004r., ze zm.) 8. Dokument homologacji pojazdu dla ambulansu medycznego transportowego typu A2 9. Oświadczenie Dostawcy, że oferowane urządzenia i aparatura medyczna zainstalowana w ambulansie jest fabrycznie nowa, kompletna, oraz że jest gotowa do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji 10. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Firmowe materiały informacyjne, polskojęzyczną dokumentację z parametrami technicznymi przedmiotu zamówienia (dotyczy pojazdu oraz sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie ambulansu) w celu potwierdzenia spełniania wymogów stawianych przez Zamawiającego określonych w załącznikach 2, 2a do SIWZ 2. Dokument potwierdzający przeprowadzenie badań wytrzymałościowych na min. 10 G oferowanych noszy i transportera. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polskim, poświadczonym przez Dostawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mragowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach