Przetargi.pl
Budowa samodzielnej kancelarii Leśnictwa Baćkowice

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-025 Łagów, Wola Łagowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 30 740 23 , fax. 041 30 74 760
  • Data zamieszczenia: 2020-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów
    Wola Łagowska 118
    26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 30 740 23, fax. 041 30 74 760
    REGON: 29002006400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lagow.radom.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa samodzielnej kancelarii Leśnictwa Baćkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Budowa samodzielnej kancelarii Leśnictwa Baćkowice”. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku usługowego o funkcji administracyjnej – kancelarii leśnictwa Baćkowice. Obiekt pełnić będzie funkcję administracyjną w PGL LP Nadleśnictwo Łagów, Leśnictwo Baćkowice. Zakres przedmiotowej inwestycji zgodny jest z zapisami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla gminy Baćkowice. Przedmiotowy budynek usytuowany jest na planie figury o kształcie prostokąta, będzie on obiektem jednokondygnacyjnym, z dachem dwuspadowym. W bezpośrednim sąsiedztwie budynku istnieje zabudowa mieszkaniowa oraz las. Charakterystyczne parametry techniczne: Powierzchnia użytkowa: 42,25 m² Powierzchnia zabudowy: 53,95 m2 Kubatura: 235,22 m3 Wysokość w kalenicy: 5,61 m Ilość kondygnacji nadziemnych: 1 Szerokość elewacji frontowej: 8,72 m Na parterze budynku znajdują się następujące pomieszczenia: wiatrołap + poczekalnia, łazienka, pomieszczenie kancelarii, pomieszczenie gospodarcze, aneks kuchenny. Podstawowa funkcja pomieszczeń to pomieszczenia administracyjne. Szczegółowe zestawienie pomieszczeń i ich powierzchni: Wiatrołap – 9,09 m² Łazienka – 5,66 m² Pomieszczenia kancelarii – 19,72 m² Pomieszczenie gospodarcze – 5,88 m² Aneks kuchenny – 1,90 m² Razem 42,25 m² Zakres zamówienia obejmuje budowę kancelarii a kolejność realizacji poszczególnych robót wygląda następująco: • Roboty ziemne – wykopy pod fundamenty, prace niwelacyjne, • Wykonanie ław fundamentowych wraz z ich zaizolowaniem, • Wykonanie ścian fundamentowych, • Wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych parteru, • Wykonanie stropu parteru, • Wykonanie konstrukcji drewnianej dachowej, • Wykonanie pokrycia dachowego, • Osadzenie stolarki drzwiowej i okiennej, • Wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o., elektrycznej, • Wykonanie posadzek i okładzin ścian, • Prace wykończeniowe, • Wykonanie zagospodarowania terenu: dojścia i dojazdów do budynku, parkingu i ogrodzenia Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki (dokumentacja projektowa): - Załącznik nr 9 do SIWZ – Dokumentacja Projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy, projekt zjazdu, projekt przyłącza wody) - Załącznik nr 10 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 11 do SIWZ – Przedmiary Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium na zasadach określonych w art. 45 ust. 3 Pzp. 8.2 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 700,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy siedemset złotych). 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 8.4 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank: BGŻ S.A. o/Kielce Nr rachunku: 52 2030 0045 1110 0000 0027 6880 z dopiskiem na blankiecie przelewu Wadium w postępowaniu na zadanie pn. „Budowa samodzielnej kancelarii Leśnictwa Baćkowice” (znak sprawy: NZ.270.2.2020). 8.5 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w postaci nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego – pokój nr 4a, tj. w Nadleśnictwie Łagów, Wola Łagowska 118, 26-025 Łagów, przed upływem terminu składania ofert. Z treści wadium powinno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 8.6 Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.8 Wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 8.9 Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, nieodwołalnie i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 8.10 Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.11 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.12. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów, o których mowa w pkt 5.3.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót, stanowiący załącznik do SIWZ.71) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznik Nr 4 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach