Przetargi.pl
Budowa sali wiejskiej w m. Marzenin

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66530 Drezdenko, ul. Warszawska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1
    66530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali wiejskiej w m. Marzenin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sali wiejskiej w m. Marzenin 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali wiejskiej w m. Marzenin. 3. Zakres zamówienia obejmuje zakres pełen prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a) budowę budynku sali wiejskiej o konstrukcji stalowej, b) wykonanie tarasu zewnętrznego, wejściowego oraz opaski wokół budynku, c) wykonanie wewnętrznych instalacji wodnej, kanalizacyjnej oraz cyrkulacji, d) wykonanie centralnego ogrzewania, e) wykonanie zewnętrznych instalacji wodnej i kanalizacyjnej oraz zbiornika na nieczystości ciekłe, f) wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej oraz oświetlenia zewnętrznego, g) wbudowanie pompy ciepła i wyposażenie pomieszczenia technicznego, h) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, i) elementy związane z zagospodarowaniem terenu, j) wykonanie przyłączy do budynku, k) wykonanie map powykonawczych, l) wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacja powykonawcza w 3 egzemplarzach), m) dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych, n) przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania – przejęcia środka trwałego (PT) w formie „papierowej” i elektronicznej, o) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu Zestawienia Rzeczowo – Finansowego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z wzorem przekazanym przez Zamawiającego, p) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu protokołu odbioru robót sporządzonego w układzie pozycji Zestawienia Rzeczowo – Finansowego operacji (elementów scalonych) uwzględniający kwotowe i procentowe wykonanie robót, q) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kosztorysu różnicowego wskazującego różnice pomiędzy stanem faktycznym, a Zestawieniem Rzeczowo – Finansowym. W kosztorysie różnicowym powinny być wyspecyfikowane i wycenione zmienione elementy (przed i po zmianach). 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami tj. dokumentacją techniczną: projekty wraz z rysunkami (branże: budowlana, sanitarna, elektryczna, fotowoltaika), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, D. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopii poświadczonej notarialnie, E. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopii poświadczonej notarialnie, F. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach