Przetargi.pl
Budowa sali widowiskowo - sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Świecie nad Osą

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-341 Świecie nad Osą, 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4661613 , fax. 056 4661621
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    1 1
    86-341 Świecie nad Osą, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4661613, fax. 056 4661621
    REGON: 00054245100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecienadosa.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali widowiskowo - sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Świecie nad Osą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zamówienia obejmuje: Budowę sali widowiskowo - sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Świecie nad Osą. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: - Roboty przygotowawcze i roboty ziemne; - Roboty fundamentowe; - Roboty murowe - ściany, stropy i schody; - Roboty tynkarskie; - Roboty związane z wykonaniem posadzek; - Roboty związane z wykonaniem dachu i obróbek blacharskich; - Roboty instalacyjne instalacji elektrycznych; - Roboty instalacyjne instalacji centralnego ogrzewania; - Roboty instalacyjne instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji; - Roboty instalacyjne instalacji kanalizacji sanitarnej; - Roboty związane z wyposażeniem obiektu; - Roboty związane z wykonaniem trybun małego boiska, miejsc postojowych dla samochodów, dróg dojazdowych i ogrodzeń; W zakresie prac występuje obsługa geodezyjna całego przedsięwzięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Zamawiający ustala wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) Wadium należy wnieść w jednej z form zgodnych z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie gotówki należy wpłacić w kasie Urzędu Gminy lub na rachunek prowadzony w Banku Pocztowym w Toruniu na konto nr 3413201120 25646845 2000 0001
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie wykażą się dowodami, że: a) wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (VI.2004 - VI.2008 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie co najmniej dwóch różnych zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co należy rozumieć roboty inwestycyjne kubaturowe oraz obiekty użyteczności publicznej) o wartości min. 2 000 000,00 zł każda, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownik budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie robót ogólnobudowlanych, montażu instalacji sanitarnych, elektrycznych, robót brukarskich. Kierownik budowy musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; c) oświadczą, że dysponują niezbędnym sprzętem technicznym i narzędziami do wykonania zadania; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie co najmniej podstawowym obejmującej usługi wykonywania obiektów budowlanych i w tym względzie wykażą się dowodami, że: 1). dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 1 500 000,00 zł; 2). posiadają polisę ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. ; 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) każdy z osobna - posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą Prawo Zamówień Publicznych; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy; g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: według SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiecienadosa.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach