Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej w ramach przebudowy ulicy Postępu w Mroczy.

Zakład Robót Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 89-115 Mrocza, ul. Łąkowa 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3856357
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Robót Publicznych
    ul. Łąkowa 7 7
    89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3856357
    REGON: 09039336300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza-zrp.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej w ramach przebudowy ulicy Postępu w Mroczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - CPV 44100000-1 Rury i kształtki z PE i PCV - zał. nr 1 do SIWZ. Część II - CPV 44114220-0 Wyroby betonowe i żelbetowe - zał. nr 2 do SIWZ. Część III - CPV 44111200-3, 44111000-1 Materiały ogólnobudowlane - zał. nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium 1 150,00 PLN, w tym: część 1 - 800,00 PLN część 2 - 250,00 PLN część 3 - 100,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: - spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Wypełniony ,,Druk oferta,, - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Oświadczenie o terminie płatności: wymagany termin płatności - 30 dni liczony od dnia złożenia u Zamawiającego faktury za zrealizowane zamówienie wraz z wymaganym kompletem dokumentów - załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Wypełnione formularze cenowe dla odpowiedniej części zamówienia wg - załączników nr 1 - 3 do SIWZ. 9. Oświadczenie o warunkach gwarancji z podaniem okresu gwarancji - minimum 36 m-cy - załącznik nr 9 do SIWZ. 10. Oświadczenie, że zastosowane w ofercie asortymenty posiadają wszelkie niezbędne atesty, aprobaty i świadectwa oraz zobowiązanie się Wykonawcy do ich przekazywania Zamawiającemu łącznie z dostarczanym asortymentem - załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - dokumenty wymieniony w pkt 1-3 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, - dokument wymieniony w pkt 5-10 winien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców, - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach