Przetargi.pl
Budowa sali sportowej wraz z budową i przebudową infrastruktury dydaktycznej w Zespole Szkół w Gizałkach

Gmina Gizałki ogłasza przetarg

  • Adres: 63308 Gizałki, ul. Kaliska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 411 517 , fax. 627 411 195
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gizałki
    ul. Kaliska 28
    63308 Gizałki, woj. wielkopolskie
    tel. 627 411 517, fax. 627 411 195
    REGON: 25085511000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gizalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali sportowej wraz z budową i przebudową infrastruktury dydaktycznej w Zespole Szkół w Gizałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn. „Budowa sali sportowej wraz z budową i przebudową infrastruktury dydaktycznej w Zespole Szkół w Gizałkach” obejmuje: Roboty budowlane: 1. Rozbiórki 1.1. Rozebranie obiektów na terenie 1.2. Roboty rozbiórkowe w istniejącym budynku z dwoma klasami 1.3. Roboty rozbiórkowe w istniejącym budynku szkoły 2. Roboty ziemne 3. Fundamenty i ściany fundamentowe 4. Roboty murowe 5. Konstrukcje żelbetowe 6. Konstrukcje stalowe 7. Konstrukcja dachu z pokryciem 8. Ścianki działowe 9. Tynki i okładziny wewnętrzne, malowania 10. Podłoża i posadzki 11. Stolarka okienna i drzwiowa 12. Ślusarka 13. Elewacja 14. Podesty zewnętrzne przy wejściach 15. Pochylnie zewnętrzne 16. Zaplecze socjalne ORLIK 17. Zagospodarowanie terenu 17.1. Nawierzchnie utwardzone 17.1.1. Ciągi piesze i opaska budynku 17.1.2. Ciągi jezdne 17.1.3. Roboty rozbiórkowe 17.1.4. Nawierzchnie do rozbiórki i odtworzenia (ciągi piesze) 17.2. Zieleń Roboty sanitarne: 1. Sieci sanitarne 1.1. Prace demontażowe 1.2. Przyłącze wodociągowe 1.3. Przyłącze kanalizacji sanitarnej 1.4. Przyłącze kanalizacji deszczowej 1.5. Przełożenie sieci wodociągowej 1.6. Sieć kanalizacji sanitarnej 1.7. Sieć kanalizacji deszczowej 2. Instalacje sanitarne wewnętrzne 2.1. Kanalizacja sanitarna 2.1.1. Kanalizacja sanitarna podposadzkowa 2.1.2. Kanalizacja sanitarna 2.2. Instalacja wodociągowa 2.3. Instalacja hydrantowa 2.4. Instalacja centralnego ogrzewania 2.5. Instalacja ciepła technologicznego 2.6. Wentylacja mechaniczna 2.6.1. Linia NW1 2.6.2. Linia NW2 2.6.3. Linia NW3 2.6.4. Linia NW4 2.6.5. Linia NW5 2.6.6. Linia W6 2.6.7. Destryfikatory 2.6.8. Agregat skraplający dla centrali NW3 2.6.9. Prace uzupełniające 2.7. Technologia kotłowni na biomasę (uwaga: w związku z wejściem w życie od dnia 1 maja 2018 uchwał antysmogowych, zastosowane kotły na biomasę muszą spełniać wymogi rozporządzeń komisji (UE) 2015/1189 oraz 2015/1185. 2.7.1. Urządzenia 2.7.2. Orurowanie i izolacje 2.7.3. Próby szczelności i uruchomienia Roboty elektryczne: 1. Instalacje oświetleniowe 2. Instalacje zewnętrzne 3. Instalacje gniazd wtykowych 4. Rozdzielnice elektryczne i WLZ 5. Trasy kablowe instalacji elektrycznych 6. Instalacja odgromowa i uziemiająca 7. Pomiary elektryczne 8. Instalacja telewizji dozorowej 9. Instalacja przyzywowa w toaletach dla niepełnosprawnych 10. Instalacja SSWiN 11. Instalacje telefoniczne i internetowe 12. System nagłośnieniowy 13. Instalacja domofonowa Wyposażenie: 1. Artykuły i sprzęt sportowy 2. Wyposażenie różne pozostałych pomieszczeń Charakterystyczne parametry obiektu: Powierzchnia zabudowy – projektowana – 1927,17 m2 Powierzchnia użytkowa – 1 853,01m2 Powierzchnia wewnętrzna – 1942,78 m2 Powierzchnia całkowita – 2047,87 m2 Kubatura brutto – 14 735,92m3 Wysokość do kalenicy – 11,65 m nad poziom terenu Przyjęte 0,00 w budynku – 86,69 mnpm Obiekt jednokondygnacyjny niepodpiwniczony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: przedmiarze robót (załącznik nr 4 do SIWZ), projekcie budowlanym (załącznik nr 5 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 6 do SIWZ). Uwaga! Dołączony do SIWZ przedmiar robót (załącznik nr 4 do SIWZ) należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów i urządzeń oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy: a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane określone w przedmiarze robót (załącznik nr 4 do SIWZ) były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w lit. a), uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały we Wzorze Umowy (załącznik nr 7 do SIWZ - § 4 ust. 3, § 10).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. b) dowód wniesienia/wpłacenia wadium. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. d) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. e) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy Pzp - dokumenty określone w pkt 6.6 i 8.10 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach