Urząd Gminy Lubicz ogłasza przetarg
- Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 21
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6782128 , fax. 056 6782122
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lubicz
ul. Toruńska 21 21
87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6782128, fax. 056 6782122
REGON: 00053708800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Nr 2 w Grębocinie ul.Szkolna 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym w Grębocinie-zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez Usługi Projektowe i Ogólnobudowlane PRODOM Grażyna Dylewska, Nowa Tuchola 2, 89-500 Tuchola., zgodnie z pozwoleniem na budowę Nr 5 AB.7351-4-379/08/09 z dnia 12 marca 2009 r. prawomocne z dniem 21.04.2009 r. o powierzchni zabudowy 1901,05 m2 ,powierzchnia użytkowa 2226,31m2 kubatura 17.792m3 oraz pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych nr 13/2009 w formie nadzoru archeologicznego przy budowie sali. Sala gimnastyczna wraz z łącznikiem który jest kontynuacją istniejącej zabudowy dane budynku: -dł. -56m, szer-41,65m wys. Sali 11,38m wys. zaplecza 10,18m -zaprojektowano dwie identyczne trybuny stałe dla widowni łącznie 360 osób / 5 rzędów ze stałymi miejscami siedzącymi po 16 miejsc, siedziska z tworzywa sztucznego. Dach sali gimnastycznej tworzą drewniane dźwigary rozpiętości 31.0 m, jednoprzęsłowe rozstaw 4.20m typ bumerang dwuspadowe szer. 30cm pokryty płytami warstwowymi gr. 15 cm blacha ocynk .Łącznik pokryty dachówką . Roboty do wykonania ; - wzniesienie kompletnego obiektu sali i zaplecza -wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej -wykonanie instalacji co -wykonanie węzła cieplnego -wykonanie wentylacji -wykonanie instalacji wod-kan. -wykonanie sieci zewnętrznych -budowa dróg i placów wewnętrznych -wyposażenie sali i pokoju nauczycielskiego -wykonanie odwiertów dla dolnego źródła zasilania -pomp ciepła /zlecić dokumentację/ geologiczną - inwentaryzacja w 4 egz . sieci oraz obiektów ,komunikacji/Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferent wniesie wadium w wysokości 116.500,00zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego będzie wynikało, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonawstwa robót budowlanych, instalacyjnych, drogowych, elektrycznych. 2) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat obiektów sal gimnastycznych z zapleczem socjalnym o kubaturze nie mniejszej niż 17.000m3 , odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. sal gimnastycznych z zapleczem (hali sportowej z zapleczem) a za porównywalną wielkość - zbliżoną wartość do oferowanej ceny oraz ich kubaturę. Ocena spełnienia dokonana będzie na podstawie dołączonego do oferty (załącznik nr7): wykazu wykonanych obiektów budowlanych - sal, hal sportowych z zapleczem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że obiekty te zostały wykonane z należytą starannością./referencje/ 2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - obowiązkowo muszą być dołączone do oferty) . Ocena spełnienia dokonana zostanie na podstawie danych z załącznika nr 3 i kompletności dołączonych dokumentów. 3) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4) wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń ,którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; -pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). 4.sprawozdania finansowego za okres ostatnich 3 lat Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie : złożenia sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełnia wymagania określone w art. .22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z dnia 2007r. Nr 223,poz 1655 ze zm./ i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży: 1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty (złożone według następującej kolejności): 1. formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ 1a. potwierdzenie wniesienia wadium- zał. Nr 1a do SIWZ. 2. oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki- zał. Nr 3 do SIWZ, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał. Nr 4 do SIWZ, 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał. Nr 5 do SIWZ, 6. informację o zatrudnieniu, przeciętna liczba zatrudnionych pracowników oraz o doświadczeniu personelu kierowniczego - w okresie ostatnich 3 lat do SIWZ z dołączeniem kopii stosownych uprawnień i kopii przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i osób przewidzianych do realizacji zadania - zał. Nr 6 do SIWZ, 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat obiektów sal, hal, rodzajem kubaturą i wartością odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że obiekty te zostały wykonane należycie, obiektów o podobnym lub identycznym przeznaczeniu : sale gimnastyczne lub hale sportowe - zał. Nr 7 do SIWZ, 8. referencje na potwierdzenie wykonania w czasie ostatnich pięciu lat obiektów sal gimnastycznych, hal sportowych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia- uwzględnione będą jedynie referencje odnośnie sal i hal gimnastycznych - zał. Nr 8 do SIWZ, 9. zakres robót jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. Nr 9 do SIWZ. 10. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 3.000.000,00zł - zał. Nr 10 do SIWZ, 11. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca zakresu określonego w art. 24 ust.1. pkt 4-8 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - zał. Nr 11 do SIWZ, 12. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata - zał. Nr 12 do SIWZ, 13. informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert- zał. Nr 13 do SIWZ, 14. kosztorysy ofertowe - zał. Nr 14 do SIWZ, 15.harmonogram robót /przerób na 2009 w 1/3 wartości robót zał. Nr 15 do SIWZ, 16. umowa - zał. Nr 16 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Czaplach
Dodano: 2016-06-10 - Rozbudowa budynku Szkoły o kotłownie wraz z instalacjami: sanitarnymi i elektrycznymi w Złotori
Dodano: 2015-02-06 - Rozbudowa części dydaktycznej budynku Szkoły Podstawowej w Czernikowie - roboty pozostałe do zakończenia budowy i roboty naprawcze
Dodano: 2014-12-02 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DEMONTAŻU ISTNIEJĄCEJ ORAZ DOSTARCZENIU I MONTAŻU NOWEJ STOLARKI OKIENNEJ W DZIEWIĘCIU PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
Dodano: 2013-07-23 - Remont schodów wejściowych z zadaszeniem oraz chodników do głównego wejścia budynku i placu zabaw wraz z budową podjazdu dla wózków inwalidzkich w Szkole Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie.
Dodano: 2013-05-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ WRAZ Z TERMOMODERNIZACJĄ: 1)SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10 ZLOKALIZOWANEJ W BYDGOSZCZY PRZY UL. ŚLĄSKIEJ 7, 2)ZESPOŁU SZKÓŁ NR 25 ZLOKALIZOWANEGO W BYDGOSZCZY PRZY UL. KS. A. CZARTORYSKIEGO 18
Dodano: 2012-12-31 - Rozbudowa, termomodernizacja, przebudowa oraz remont budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Czernikowo
Dodano: 2012-11-15 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA CZĘŚCIOWEJ WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 10 ZLOKALIZOWANYM W BYDGOSZCZY PRZY UL. KARŁOWICZA 2
Dodano: 2012-10-03 - - Przebudowa istniejących pomieszczeń szatniowych w budynku Szkoły Podstawowej im Ks. Twardowskiego w Różannie, gm Bukowiec
Dodano: 2012-09-19 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na bibliotekę i czytelnię w budynku Szkoły Podstawowej w Runowie Krajeńskim
Dodano: 2012-09-04