Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej wraz z przebudową infrastruktury dla Szkoły Podstawowej nr 18 w Gdyni

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 058 6209798
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 52/54
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie, fax. 058 6209798
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej wraz z przebudową infrastruktury dla Szkoły Podstawowej nr 18 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Budowę budynku sali gimnastycznej - Budynek o powierzchni całkowitej 1 235,20 m2 i kubaturze 8 601 m3, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, o długości 60,50 m, szerokości 27m, wysokości nad poziom terenu: 9,40m, w części łącznika i szatni dwukondygnacyjny. Budynek o układzie konstrukcyjnym słupowo-ryglowym, dach płaski o konstrukcji stalowo-drewnianej. Ściany zewnętrzne piwnic gr. 25 cm żelbetowe monolityczne oraz murowane z bloczków betonowych. Ściany zewn. w części naziemnej murowane z cegły wapienno-piaskowej gr. 18 i 25 cm., izolowane termicznie, z okładziną elewacyjną, powyżej w konstrukcji szkieletowej drewnianej, obłożonej z zewnątrz płytami z lekkiej obudowy (blacha stalowa) z rdzeniem styropianowym gr. 15 cm. Ściany wewnętrzne z cegły wapienno-piaskowej pełnej i drążonej. Obiekt posadowiony na ławach i stopach fundamentowych z betonu C20/25. Budynek wyposażony w: 1) instalacje wewnętrzne: a) wody b) kanalizacji sanitarnej c) elektryczną d) system nagłośnienia sali gimnastycznej e) wentylacji mechanicznej f) centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego 2) przyłącza do budynku: a) wodociągowe b) kanalizacji sanitarnej c) kanalizacji deszczowej d) teletechniczne 3) wyposażenie: a) stałe budynku wraz z montażem, a w szczególności: lada szatniowa, bramki do piłki ręcznej, zestaw do siatkówki, tablice do koszykówki, trybuny, piłkochwyty, kotara, drabinki gimnastyczne, szafki ubraniowe b) w sprzęt p.poż., a w szczególności: gaśnice i tabliczki kierunkowe fluorescencyjne w ilości wynikającej z opracowanej przez wykonawcę instrukcji bezpieczeństwa pożarowego 2. Przebudowę istniejących pomieszczeń sali gimnastycznej, jej zaplecza i podpiwniczenia Przebudowa dotyczy w szczególności wykucia otworów drzwiowych w ścianie schronu, ścianie sali gimnastycznej i w korytarzu; wyburzenia tunelu ewakuacyjnego ze schronu, zamurowania otworów okiennych, rozbiórki ścianek działowych oraz robót wykończeniowych. Adaptowaną salę gimnastyczną należy wyposażyć w drabinki gimnastyczne. 3. Zagospodarowanie terenu wokół budynków w następującym zakresie: 1) roboty rozbiórkowe, 2) zewnętrzne instalacje elektryczne, 3) przebudowa sieci cieplnej, 4) instalacja zewn. wody z montażem hydrantów, 5) odwodnienie terenu, 6) instalacja odgromowa, 7) nawierzchnie wjazdu, parkingu oraz chodników, 8) ukształtowanie terenu , a w szczególności murki, schody terenowe, 9) boiska i bieżnie, 10) urządzenia małej architektury, a w szczególności ławki, kosze na śmieci, wycieraczki zewnętrzne, balustrada przy pochylni zewnętrznej, 11) zieleń (wycinka, karczowanie, przesadzenia, nasadzenia roślin, założenie trawników, zabezpieczenie drzew ) wraz z pielęgnacją w okresie 3 lat od dnia odbioru końcowego, 12) ogrodzenie terenu wraz z furtką wejściową i bramą, 13) wyposażenie boisk zewnętrznych wraz z montażem: a w szczególności: bramka do piłki ręcznej, stojaki do koszykówki, tablice do koszykówki, 14) tymczasowa organizacja ruchu. 4. Opracowanie uzupełniającej dokumentacji projektowej w następującym zakresie: 1) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i planu ewakuacji budynku, 2) opracowanie projektu wykonawczego nagłośnienia sali gimnastycznej. Szczegółowy zakres określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj: 1. prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. spełniają wymogi określone w art.22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 3. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu użyteczności publicznej z działu 12 PKOB (wraz z robotami instalacyjnymi i wykończeniowymi) o kubaturze minimum 5 000 m3, którego realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania ofert; 4. wykażą się osobami które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej; - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą; 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 2.000.000 zł; Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń systemem: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. formularz oferty w zakresie oświadczenia z art. 22 ust.1; 3. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), których realizacje zakończono i odebrano, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 wraz z załączeniem uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 5. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował 6. polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/roboty/budowlane
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach