Przetargi.pl
Zakup i dostawa (w formie leasingu operacyjnego) śmieciarki

Zespół Zakładów Obsługi Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 84-150 Hel, ul. Kuracyjna 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6750574 , fax. 058 6750875
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Obsługi Miasta
    ul. Kuracyjna 3 3
    84-150 Hel, woj. pomorskie
    tel. 058 6750574, fax. 058 6750875
    REGON: 19056364900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gohel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa (w formie leasingu operacyjnego) śmieciarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa (w formie leasingu operacyjnego) jednej sztuki pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu trzyosiowym o pojemności skrzyni ładunkowej min. 22 m? przystosowany do opróżniania pojemników od 110 l. do 1100 l. szczegółowy opis zamówienia podano w SWIZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w: - pieniądzu (przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto Zamawiającego w Banku Pekao S.A. Oddział Hel, nr konta 87 1240 5370 1111 0000 5364 6466 - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy 5. Wykonawca składając ofertę musi zapewnić jej kompletność i zgodność z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1. Wykonawca winien dołączyć do oferty prawidłowo wypełnione następujące dokumenty: a) formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ b) formularz oceny technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 2 do SIWZ c) oświadczenie w trybie art. 22, ust 1 Ustawy - według załączonego wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ d) aktualny (wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert) odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku spółek cywilnych wpisy wszystkich wspólników + umowa spółki) e) pisemne pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty f) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek i innych opłat, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert h) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert j) wykaz min. czterech zrealizowanych w ciągu ostatnich dwóch lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - Załącznik Nr 4 do SIWZ k) świadectwo homologacji dla skompletowanego pojazdu lub oświadczenie Wykonawcy o dostarczeniu dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu kompletnego w dniu przekazania pojazdu do eksploatacji l) wykaz kosztów przeglądów serwisowych w okresie gwarancji m) warunki leasingu z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w § 11 n) dowód wniesienia wadium o) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Umowa regulująca współpracę podmiotów określająca udział i zakres każdego z uczestników konsorcjum w realizacji zamówienia, a także dokumenty wymienione w punktach a - h) wystawione winny być na każdy podmiot oddzielnie p) brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt. 1 niniejszego paragrafu spowoduje odrzucenie oferty bez dalszego jej rozpatrywania r) wykonawca może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez Ustawę, jednak Zamawiający może nie rozpatrywać tych dokumentów, jeżeli nie spełniają one warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca powinien przygotować komplet dokumentów składających się na ofertę zgodnie z § 3, pkt. 1 niniejszej SIWZ 2. Oferta przedłożona przez Wykonawcę powinna zawierać: a) wypełniony formularz oferty b) dokumenty wymienione w § 3, pkt. 1 SIWZ c) Inne dokumenty, które zdaniem Wykonawcy powinny być przedstawione Zamawiającemu oraz spełniające warunki stawiane przez Ustawę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-hel.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach