Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej w Zwierznie

Gmina Markusy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-325 Markusy, Markusy 82
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2394351 , fax. 55 2394352
  • Data zamieszczenia: 2012-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Markusy
    Markusy 82 82
    82-325 Markusy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2394351, fax. 55 2394352
    REGON: 17074812300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej w Zwierznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie w miejscowości Zwierzno (na działce nr 40/20 obręb Zwierzno) sali gimnastycznej i łącznika do istniejącego budynku szkoły podstawowej wraz z dostawą wyposażenia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę sali gimnastycznej i łącznika do istniejącego budynku szkoły podstawowej: - powierzchnia zabudowy budynków 913,41 m ? (sala gimnastyczna 745,76 m ?, łącznik 167,65 m ?), - powierzchnia użytkowa budynków 1039,77 m ? (przyziemie 852,21 m?, poddasze 187,56 m ?), - kubatura 6580 m ?. Budynek sali i łącznika wykonać należy w tradycyjnej technologii murowanej, fundamenty żelbetowe monolityczne. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych. Ściany parteru i poddasza z gazobetonu. Ściany fundamentowe i ściany kondygnacji nadziemnych wzmocnione słupami żelbetowymi. Konstrukcja nośna nad salą gimnastyczną - dźwigar łukowy z drewna klejonego, daszki na dźwigarze w konstrukcji krokwiowej. Strop nad parterem ( w części rzutu) płyta żelbetowa monolityczna. Konstrukcja więźby dachowej nad łącznikiem płatwiowo-kleszczowa, płatwie wykonane z drewna klejonego. W zakres roboty wchodzi min. wykonanie instalacji: wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, wentylacyjnej, ciepłej wody (w okresie grzewczym ciepła woda będzie wytwarzana w istniejącej przy szkole kotłowni, a poza okresem grzewczym przez zamontowany system solarny). Salę gimnastyczną, łącznik i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz ST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 2.2. Zagospodarowanie terenu: - budowa dojść o pow. nawierzchni 296,60 m? z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej z obrzeżami betonowymi 30 x 8 cm na podsypce piaskowej; - budowa parkingu o pow. nawierzchni 339,90 m ? z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, na podbudowie z chudego betonu gr. 12 cm . Krawężniki betonowe 15 x 30 cm posadowione na ławie z chudego betonu i piasku; - budowa drogi pożarowej o pow. nawierzchni 947,80 m ? z tłucznia kamiennego, sort. uziarn. 31,5 - 63 mm (15 cm) na zagęszczonej warstwie piasku o grubości 10 cm. Krawężniki betonowe 15 x 30 cm posadowione na ławie z chudego betonu i piasku, obrzeża betonowe 30 x 8 cm na podsypce piaskowej; - rozbudowa istniejącego oświetlenia terenu z istniejących obwodów. Zagospodarowanie terenu i roboty związane z jego wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz ST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 2.3. Wyposażenie: Dostawę fabrycznie nowego (nieużywanego) wyposażenia sali gimnastycznej wraz z rozładunkiem i montażem. Wykaz wyposażenia sali gimnastycznej w Zwierznie stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.3 stanowią załączniki: załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (ST), załącznik Nr 2 do SIWZ - Wykaz wyposażenia, załącznik Nr 3 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, załącznik Nr 4 do SIWZ - Przedmiary robót. 4. Wymagania dotyczące materiałów: - dostarczone przez Wykonawcę materiały powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane, a w przypadku ich braku powinny odpowiadać aktualnemu świadectwu dopuszczenia do stosowania w budownictwie, wydanemu przez Instytut Technologii Budownictwa, - na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z PN lub aprobatę techniczną oraz atest Państwowego Zakładu Higieny, - atesty Wykonawca dostarcza na swój koszt, - dostarczone wyposażenie musi być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowane materiały. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - zabezpieczenie placu budowy, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, wywiezienie materiałów ubocznych powstałych w trakcie realizacji zamówienia typu gruz, drewno, złom i inne, złożenie materiałów z odzysku w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) oraz dostarczone wyposażenie wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie Nr 62 8300 0009 0095 0015 2000 0100 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Markusach, Markusy 82, 82-325 Markusy, w pokoju nr 29, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach