Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej w Kolnie

Gmina Kolno ogłasza przetarg

  • Adres: 11-311 Kolno, Kolno 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7163226 , fax. 89 7163226
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolno
    Kolno 33 33
    11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7163226, fax. 89 7163226
    REGON: 51074317200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-kolno.sprint.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej w Kolnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: Budowa sali gimnastycznej w Kolnie. Zamówienie niniejsze zostanie sfinansowane w części ze środków otrzymanych z Ministerstwa Sportu i Turystyki w transzach rozłożonych na dwa lata (2014 i 2015). W związku z możliwością otrzymania dofinansowania w transzach rozłożonych na trzy lata tj. na 2014r., 2015r., 2016r., płatności należy przewidzieć również w rozbiciu na trzy lata. W przypadku nieotrzymania dofinansowania, postępowanie przetargowe zostanie unieważnione. Budowa sali gimnastycznej w Kolnie w skład której wchodzi nw zakres rzeczowy robót zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi i warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik do niniejszego SIWZ : 1) Roboty rozbiórkowe obiektów istniejących - budynek gospodarczy, wiata, rozbiórka zbiornika na ścieki, 2) Roboty ziemne, 3) Fundamenty; betonowanie fundamentów, 4) Izolacje fundamentów, 5) Elementy konstrukcyjne żelbetonowe; konstrukcje w zakresie betonu zbrojonego, 6) Roboty murowe, 7) Elementy konstrukcyjne stalowe 8) Konstrukcje dachowe drewniane 9) Tynki i okładziny wewnętrzne 10) Podłoża i posadzki 11) Izolacje 12) Dach 13) Obróbki blacharskie 14) Roboty elewacyjne 15) Montaż stolarki 16) Konstrukcje stalowe 17) Wyposażenie sal gimnastycznych 18) Śmietnik 19) Komunikacja i tereny zielone 20) Montaż tablic rozdzielczych 21) Montaż przewodów elektrycznych 22) Montaż osprzętu instalacyjnego 23) Montaż opraw oświetleniowych 24) Instalacja wyrównawcza i odgromowa 25) Badania i pomiary 26) Instalacja elektryczna w kotłowni 27) Układanie kabla 28) Montaż osprzętu oświetleniowego 29) Przyłącze wodociągowe 30) Przyłącze kanalizacji sanitarnej 31) Kanalizacja deszczowa 32) Instalacje wod-kan 33) Instalacja centralnego ogrzewania i ciapła tech. 34) Instalacja zbiornikowa olejowa i instalacja spalinowa 35) Kotłownia wodna 36) Inwentaryzacja powykonawcza Szczegóły w projekcie budowlanym i opisie technicznym. Uwaga: aktualny wymiar areny sportowej 35,90 m x 18,90 m. Zakres rzeczowy obejmuje także wszelkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i prawem budowlanym. Wszelkie ewentualne roboty nie ujęte w dokumentacji projektowej związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca musi przewidzieć na etapie przygotowywania oferty (jako roboty dodatkowe ujęte w cenie oferty). Do realizacji zamówienia należy zastosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity: Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm). Za takowe uważa się wyroby, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami w sprawie aprobat i kryteriów technicznych dotyczących wyrobów budowlanych wydano: certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat oraz właściwych dokumentów technicznych, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustalono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną powyżej. Sprecyzowane ilości ww robót przedstawiono w załączonym projekcie budowlanym. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji wraz z pomiarem powykonawczym. Prace należy wykonać zgodnie z decyzjami zatwierdzającymi dokumentację projektową oraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno -eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż, te podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 59 ust. 3 ustawy PZP). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, należy przyjąć, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym. 2. Wykonawca zobowiązany jest znać i respektować wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób związane są z robotami. Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. Wykonawca będzie przestrzegał praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie wykorzystywania opatentowanych urządzeń lub metod i w sposób ciągły będzie informować Inwestora o swoich działaniach przedstawiając kopie zezwoleń i inne odnośne dokumenty. Wykonawca pokryje koszt szkód (oraz ewentualnych napraw) powstałych na skutek uszkodzenia infrastruktury podziemnej, urządzeń nadziemnych i elementów zagospodarowania przestrzennego. 3. Wykonawca na okres wykonywania robót zabezpieczy interesy osób trzecich, ochrony środowiska i warunków bezpieczeństwa poprzez ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej i majątkowej w firmie ubezpieczeniowej. Polisa taka wraz z jej zakresem zostanie przedstawiona Zamawiającemu do akceptacji co najmniej na 10 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych. Polisa powinna opiewać na 100% wartości Kontraktu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego po podpisaniu umowy, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Warunki i terminy płatności do w/w harmonogramu należy uzgodnić z Zamawiający. 5. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne dla przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS SZCZYTNO O/BISKUPIEC 53 8838 1031 2006 0300 0895 0006 - z adnotacją: Wadium - Budowa sali gimnastycznej w Kolnie 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Termin wniesienia wadium w każdej formie: do dnia 30.06.2014r. do godz. 10.00. 4. Za skutecznie wniesione wadium w formie pieniądza uważa się wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego (data uznania rachunku Zamawiającego - tj. wpłata jest zaksięgowana na rachunku Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przekazać zamawiającemu w osobnej kopercie - pok. nr 3 - sekretariat zamawiającego. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-kolno.sprint.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach