Przetargi.pl
BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWO - REKREACYJNEGO W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO - WYCHOWAWCZYM W WĘGORZEWIE

Powiat Węgorzewski ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. 3 Maja 17B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4270960 , fax. 087 4270961
  • Data zamieszczenia: 2012-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Węgorzewski
    ul. 3 Maja 17B 17B
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4270960, fax. 087 4270961
    REGON: 51963459100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWO - REKREACYJNEGO W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO - WYCHOWAWCZYM W WĘGORZEWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. INFORMACJE O PROGRAMIE I DODATKOWE WYMAGANIA 1. Przedmiotowa inwestycja jest dofinansowywana w ramach Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa- Polska-Rosja 2007-2013. Program nakłada dodatkowe obowiązki, w ramach których: a) zgodnie z zasadą narodowości, Wykonawcą może być osoba fizyczna bądź prawna, posiadająca siedzibę w kraju członkowskim UE lub w krajach członkowskich UE, krajach objętych ENPI, IPA, EOG oraz Organizacje międzynarodowe; b) zgodnie z zasadą pochodzenia sprzętu, każde dostawy oraz materiały powinny pochodzić z krajów członkowskich UE, krajów objętych ENPI, IPA, EOG. c) Wybrany Wykonawca musi przedstawić, nie później niż przy wystawieniu pierwszej faktury, dowód pochodzenia sprzętu, dla wyposażenia i pojazdów, których koszt jednostkowy przekracza 5 000 euro. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Węgorzewie. W skład kompleksu wchodzą: budynek sali gimnastycznej, boisko do piłki nożnej, boisko wielofunkcyjne, plac zabaw oraz teren zagospodarowany wokół, czyli powierzchnie utwardzone, tj. place i ścieżki wyłożone kostką betonową i tereny zielone, tj. trawniki i zieleń niska. 2. Dane ogólne - budynek sali gimnastycznej: powierzchnia zabudowy 564,06 m2 - powierzchnia użytkowa (Pu) 507,31 m2; kubatura całkowita 4032,00 m3. - boisko do piłki nożnej o wymiarach 26,00 x 42,00 m (pow. całkowita 1092,00 m2) przy wymiarach płyty właściwej boiska 20,00 x 36,00 m (pow. 720 m2) o nawierzchni z trawy naturalnej na utwardzonym i odwodnionym podłożu -boisko wielofunkcyjne o wymiarach 18,00 x 36,00 m (pow. całkowita 648,00 m2) o nawierzchni poliuretanowej (o powierzchni 364,00 m 2) ułożonej na utwardzonym podłożu -plac zabaw o wymiarach 11,50 x 15,00 m (pow. całkowita 172,50 m2) o nawierzchni z kruszywa kamiennego na utwardzonym podłożu -utwardzone place i ścieżki o powierzchni 596 m2. 3. W zakres robót objętych niniejszym zamówieniem, wchodzą: - branża budowlana -branża sanitarna -branża elektryczna 4. Szczegółowy zakres robót ujęto w: -przedmiarach robót -projektach budowlanych -specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 5. UWAGA: Zamówienie obejmuje również wyposażenie sali nietrwale związane z budynkiem; wykaz sprzętu zawarto w przedmiarze. 6. W związku z tym, iż przedmiotowa inwestycja w ramach Projektu jest dofinansowywana zaliczkowo, Zamawiający planuje adekwatne trzy płatności częściowe, po dokonaniu odbiorów częściowych. W związku z tym, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, sporządzi w porozumieniu z Zamawiającym i przy jego akceptacji, harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy w taki sposób, by stopień zaangażowania robót, ich wartość oraz terminy płatności, tworzyły spójną, logiczną całość. Harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy realizację inwestycji w następujący sposób: a) budowa i odbiór robót budowlanych w trzech etapach: - 1 etap do końca maja 2013 r (dot. budowy sali gimnastycznej) - 2 etap do końca sierpnia 2013 r. (dot. dalszej budowy sali gimnastycznej oraz całościowej budowy boisk sportowych a także całościowego zagospodarowania terenu) - 3 etap do końca listopada 2013 r. (dotyczy dokończenia budowy sali gimnastycznej oraz wyposażenia sali gimnastycznej) 7. W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA W DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NAZW TOWAROWYCH, ZNAKÓW FIRMOWYCH, NAZW PRODUCENTÓW, WYROBÓW, MATERIAŁÓW CZY TEŻ ARTYKUŁÓW BUDOWLANYCH, NALEŻY UZNAĆ, ŻE ZAMAWIAJACY WSKAZUJE TYP, RODZAJ, KLASĘ A TAKŻE JAKOŚĆ GATUNKOWĄ, ZASTOSOWANE PRZEZ WYKONAWCĘ WYROBY, MATERIAŁY I ARTYKUŁY BUDOWLANE, WINNY POSIADAĆ WŁAŚCIWOŚCI, CECHY, PARAMETRY ORAZ ZASTOSOWANE DO ICH WYROBU TECHNOLOGIE, NIE GORSZE NIŻ TE, KTÓRE WYSTĘPUJĄ POD NAZWĄ WŁASNĄ I WSKAZUJĄ NA PRODUCENTA; MUSZĄ BYĆ GATUNKOWO PORÓWNYWALNE CZYLI RÓWNOWAŻNE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: Bank Spółdzielczy w Węgorzewie, Nr konta: 64 9348 0000 0000 0097 2000 0020 z dopiskiem wadium na budowę kompleksu sportowo - rekreacyjnego w SOSW w Węgorzewie a)Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. b) Wadium wniesione w formie poręczeń, gwarancji, należy umieścić w kopercie, w której znajduje się oferta - nie należy takiego dokumentu bindować czy zszywać razem z ofertą, gdyż podlega on zwrotowi. 3. Zwrot i zatrzymanie wadium. 1)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a)dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a b)unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: i.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//:bip.warmia.mazury.pl/powiat_wegorzewski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach