Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej w miejscowości Radostów Średni

Gmina Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 465 920 , fax. 075 612 68 50
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
    ul. Dąbrowskiego 18
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 756 465 920, fax. 075 612 68 50
    REGON: 23082146300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: luban.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej w miejscowości Radostów Średni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Sali gimnastycznej w Radostowie Średnim. Zadanie realizowane będzie na podstawie pozwolenia na budowę Starosty Lubańskiego nr 106/2020 z dnia 17.03.2020 r. zatwierdzającego projekt budowlany i wydającego pozwolenie na budowę Sali gimnastycznej wraz z siecią wodociągową w miejscowości Radostów Średni na działkach nr 132/2, 95, 134 obręb 0012 Radostów Średni. Przewidywany zakres robót budowlanych obejmuje budowę budynku sali gimnastycznej o powierzchni użytkowej 417,34 m2, powierzchni zabudowy 477,36 m2, jednokondygnacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą tj. zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości płynne o poj. 10m3, wewnętrzną linią zasilającą (WLZ), przyłączem wodociągowym, siecią wodociągową wraz z hydrantem, przyłączem elektroenergetycznym, zjazdem oraz zagospodarowaniem terenu w pozostałe niezbędne elementy. 2.Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 3 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania; 2) sporządzenie planu ewakuacyjnego p.poż wraz z wyposażeniem obiektu w wynikające z w/w planu, oznakowania dróg ewakuacyjnych oraz niezbędny sprzęt gaśniczy; 3) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz spełnienie tych decyzji na koszt wykonawcy; 4) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 5) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej całego kompleksu obiektów; 6) uzyskaniu w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 7) uporządkowanie terenu po budowie; 8) likwidacja placu budowy; oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium o wartości 90 000,00 zł ( słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach