Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Janowicach

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Janowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej budowy sali gimnastycznej z zapleczem wraz z częściową przebudową istniejącego budynku szkoły podstawowej usytuowanej na działce nr 364/2 w miejscowości Janowice, gm. Wieliczka w oparciu o PFU, uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę; - zrealizowanie robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami i wytycznymi Zamawiającego na „Budowę sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Janowicach”; - uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu po zrealizowaniu inwestycji (jeżeli taki obowiązek będzie nałożony w pozwoleniu). Orientacyjne dane techniczne dla projektowanej budowy sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Janowicach - Powierzchnia zabudowy: około 564,00 m² - Powierzchnia użytkowa: około 588,00 m² - Kubatura budynku: 5425 m3 - Ilość kondygnacji: 2 – przewiązka - Wysokość sali gimnastycznej: ok. 7,40 m - Wysokość budynku od terenu do kalenicy: 11,20 m Powierzchnia użytkowa może ulec zmianie o ±10% 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - sporządzenie mapy do celów projektowych w skali 1:500 - sporządzenie kompletnej dokumentacji geotechnicznej w zakresie niezbędnym do wykonania projektu budowlanego – 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych opinii, ekspertyz, pozwoleń, uzgodnień, zgód gestorów mediów, warunków zwiększenia mocy energii elektrycznej – w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, - sporządzenia projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę - po zatwierdzeniu rozwiązań projektowych z inwestorem, - sporządzenie projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowlane w 3 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiORB) w 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej w 2 egz. w wersji papierowej i w wersji elektronicznej, - sporządzenie przedmiaru robót w 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenie kosztorysu inwestorskiego w 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu realizacji inwestycji, - pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane, - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie, inwentaryzacje podwykonawcze, techniczna i geodezyjne - uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dokonać nieodpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego. W ramach przeniesienia Praw Autorskich Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość przysługujących mu majątkowych praw autorskich do projektów lub ich części. Przeniesienie praw autorskich będzie bezwarunkowe, uprawniające do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania, w kraju i za granicą na wszystkich polach eksploatacji, określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a w szczególności do: 1) utrwalania, 2) zwielokrotnienia określoną techniką, 3) wprowadzania do obrotu, 4) wprowadzania do pamięci komputera, 5) najmu, 6) dzierżawy, 7) zastosowania do wielu budów. Przeniesienie Praw Autorskich obejmować będzie ponadto prawo do dokonywania zmian i modyfikacji, w tym do włączania w całości lub w części do innych dokumentacji projektowych oraz do wykonywania prawa zależnego. 1.2. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego i niezwłoczne rozpoczęcie robót po jego przejęciu. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 7 dni od otrzymania decyzji o pozwolenie na budowę. 2) Oznakowanie, organizacja i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy. W okresie realizacji robót Szkoła będzie czynna, zajęcia lekcyjne będą prowadzone we wszystkich pomieszczeniach istniejącej Szkoły. 3) Ochrona terenu budowy w czasie realizacji inwestycji i jego odpowiednie zabezpieczenie poprzez trwałe ogrodzenie. Z uwagi na to, że w Szkole prowadzone są zajęcia lekcyjne uczniów, do obowiązków Wykonawcy należy zachowanie szczególnej ostrożności oraz prowadzenie robót w taki sposób, aby nie uniemożliwić prowadzenia zajęć w szkole. 4) Zainstalowanie dla potrzeb budowy liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji robót. 5) Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości. 6) Stałego nadzoru i obsługi geodezyjnej, prowadzonej dla wszystkich robót przez podmiot posiadający w tym zakresie stosowne uprawnienia. 7) Wykonanie wszelkich wymaganych w trakcie realizacji i do odbioru badań laboratoryjnych potwierdzających uzyskanie dla badanych elementów parametrów technicznych wymaganych dokumentacją budowlaną i specyfikacjami technicznymi. Badania laboratoryjne muszą być wykonywane przez uprawnione laboratoria niezależne w stosunku do wykonawcy. 8) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora(ów) Nadzoru oraz organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru. 9) Opracowania przed rozpoczęciem robót planu BIOZ, który zostanie przedstawiony do akceptacji Inspektorowi Nadzoru 10) Przestrzeganie zasad BHP oraz planu BIOZ 11) Przygotowanie dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o rozpoczęciu budowy/robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego 12) W dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia np. Kierownika budowy zgodnie z projektem umowy. 13) Najpóźniej na 7 dni przed terminem rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego oświadczenie o konieczności lub braku konieczności zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego inspektora pracy, zgodnie z §3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401). 14) Uczestniczenie Kierownika Budowy w naradach z Zamawiającym w celu omówienia postępu prac oraz - na żądanie Zamawiającego - zapewnienie obecności Inspektora nadzoru autorskiego na naradach z Zamawiającym. 15) Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru. 16) Zagospodarowanie powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21). 17) Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 18) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (minimum jeden raz na rok) w okresie gwarancji 19) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z §14 ust. 4 projektu umowy. 2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 2.1. Kody usług projektowych wg. słownika CPV: CPV 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego CPV 71327000-6 Usługi projektowania konstrukcji nośnych CPV 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 3.2.2. Klasyfikacja robót budowlanych wg. słownika CPV: CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne CPV 45410000-4 Tynkowanie CPV 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45331211-8 Instalowania wentylacji zewnętrznej CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne CPV 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków CPV 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu CPV 45262700-8 Przebudowa budynków CPV 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten CPV 45321000-3 Izolacja cieplna CPV 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe CPV 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV 45233251-3 Wymiana nawierzchni CPV 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 3. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączony Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 4. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w SIWZ i jego załącznikach konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ i jego załącznikach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w SIWZ i jego załącznikach, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację właściwości użytkowych albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. 6. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 uPzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp to: 6.1. Polskie Normy przenoszące normy europejskie, 6.2. normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie, 6.3. europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.), 6.4. wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12), 6.5. normy międzynarodowe, 6.6. specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjęte przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, 6.7. inne systemy referencji technicznych ustanowione przez europejskie organizacje normalizacyjne, 6.8. Polskie Normy, 6.9. polskie aprobaty techniczne, 6.10. polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw, 6.11. krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 oraz z 2018 r. poz. 650). 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 5 letniej gwarancji i rękojmi na wszystkie roboty budowlane, materiały, urządzenia i wyposażenie licząc od dnia odbioru końcowego obiektu. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wszystkie roboty budowlane, materiały, urządzenia i wyposażenie przez Wykonawcę jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z punktem 17 SIWZ. 8. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 8.1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zewnętrzne i uporządkować teren budowy i tereny sąsiednie, jeżeli w czasie robót naruszył te tereny. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania dokumentacji fotograficznej przed rozpoczęciem realizacji zadania. Wykonawca ponosi wszelkie koszty za szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe w trakcie realizacji zadania. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanymi. 8.2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 8.3. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8.4. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawczą). 8.5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego przed podpisaniem umowy na wykonanie robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz jego aktualizacji na każde polecenie Inspektora Nadzoru. Harmonogram oraz jego aktualizacje należy przedstawiać Inspektorowi Nadzoru w celu ich opiniowania i akceptacji. 8.6. W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiadania jej przez cały okres realizacji zamówienia w wysokości co najmniej 400 000,00 zł. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), w szczególności dotyczy to czynności związanych z wykonaniem: - robót ziemnych - robót rozbiórkowych - robót konstrukcyjnych - zagospodarowania terenu - robót wykończeniowych - robót instalacyjnych i montażowych - pozostałych robót budowlanych Obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje zgodnie z posiadanymi uprawnieniami w szczególności: projektanta, kierownika budowy, kierownika robót, lub samozatrudnionych itp. 9.1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca/podwykonawca przedłożył Zamawiającemu najpóźniej z dniem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz na każde żądanie zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które wykonują czynności opisane wyżej, a niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wskazane przez zamawiającego czynności będą wykonywać/wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, wskazanie rodzaju umowy o pracę, datę zawarcia umowy i wymiaru etatu każdej osoby wymienionej w oświadczeniu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 9.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wypełniania przez Wykonawcę/podwykonawcę nałożonych na niego obowiązków w czasie realizacji zamówienia poprzez zwrócenie się np. do właściwego inspektoratu pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli lub też poprzez żądanie od Wykonawcy/podwykonawcy przedstawienia dokumentów lub oświadczeń jak w pkt 10. 10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, daty zawarcia umowy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; lub(i) - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię/e umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1) dalej „RODO”, lub(i) - dokumentów np. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek); lub(i) - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z RODO; 10.1. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności jak również niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie oświadczenia lub dokumentów, o których mowa wyżej skutkowało będzie nałożeniem sankcji w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Przed złożeniem oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca ma prawo do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. W takim wypadku zobowiązany jest do uzgodnienia terminu wejścia na teren Szkoły Podstawowej w Janowicach z Panią Dyrektor Szkoły, tel.12 250-13-99 lub za pośrednictwem zamawiającego. W przypadku wątpliwości wynikłych podczas wykonania wizji w terenie, Zamawiający będzie udzielał wyjaśnień na złożone wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z punktem 8 i 12 SIWZ. W celu jednoznacznych odpowiedzi na ewentualne wyjaśnienie treści SIWZ Zamawiający oświadcza, że nie będą udzielane żadne odpowiedzi w trakcie przeprowadzania wizji lokalnej oraz nie będą sporządzane żadne notatki z przeprowadzonych wizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione do dnia 24.04.2019 r. do godz. 10:50
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o grupie kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, (pkt 13.4. SIWZ) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 2.1. Formularz oferty – wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku dokumentu wielostronicowego, należy go podpisać na każdej jego stronie. 2.2. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności zobowiązania) które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.3. Stosowne pełnomocnictwo/a – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty lub dokumentu (oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach