Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy Samorządowej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Czajczu, gm. Wysoka

Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka ogłasza przetarg

  • Adres: 89320 Wysoka, pl. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (67) 2871004 , fax. (67) 2871004
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka
    pl. Powstańców Wielkopolskich
    89320 Wysoka, woj. wielkopolskie
    tel. (67) 2871004, fax. (67) 2871004
    REGON: 53104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawysoka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy Samorządowej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Czajczu, gm. Wysoka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa sali gimnastycznej przy Samorządowej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w miejscowości Czajcze, gm. Wysoka. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację budynku typu halowego o funkcji sali gimnastycznej z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem. Obok jednej nawy sali gimnastycznej została zaprojektowana bryła budynku – równoległa w stosunku do nawy sali gimnastycznej z pomieszczeniami technicznymi i sanitariatami – magazyny, łazienki, umywalnie, wc, szatnie, kotłownia, pomieszczenie gospodarcze. Ogrzewanie sali zaprojektowane zostało za pomocą dmuchaw natomiast techniczno – sanitarnej części za pomocą ogrzewania wymiennikowego. Całość zasilana jest z projektowanej kotłowni w budynku. Program użytkowy, powierzchnie, nazwy pomieszczeń i ich wielkości wraz z rodzajem posadzek znajdują się na rysunkach technicznych oraz w opisach technicznych do projektów poszczególnych branż. Budynek o dachu w konstrukcji stalowej samonośnej, łukowy oraz oparty na słupach betonowych i stopach fundamentowych w rozstawie o module 5,25m. Budynek sali gimnastycznej o jednej nawie szerokości konstrukcyjnej – 12,35m. Konstrukcja stalowa samonośna warstwowa z rdzeniem wełny mineralnej gr. 20cm. Zadaszenie części techniczno - sanitarnej – więźba dachowa drewniana - krokwiowa. Ściany murowane warstwowe z gazobetonu – beton komórkowy na cienkowarstwowej warstwie klejowej o grubości – 24cm i termoizolacja – styropian EPS 70-040 – 15cm. Budynek o dwóch nawach konstrukcyjnych i szerokości konstrukcyjnej – 12,24m i 5,98. - Powierzchnia zabudowy - 503,46 m2 - Powierzchnia użytkowa - 448,17 m2 - Kubatura budynku - 2800,00 m3 - wysokość budynku - do okapu części technicznej 6,04m - do okapu części sportowej 6,19m - do szczytu - kalenica 9,90m Obiekt wznoszony metodą tradycyjną. Szczegóły rozwiązań technologicznych, instalacji, wykończeń, rozwiązań konstrukcyjnych oraz wyposażenia znajdują się w projektach i opisach do projektów poszczególnych branż. Zagospodarowanie terenu, przyłącza należy zrealizować zgodnie z projektem zagospodarowania terenu oraz projektami i opisami do nich dla poszczególnych branż. Zakresu robót budowlanych przy realizacji inwestycji są projekty budowlane poszczególnych branż wraz z opisami technicznymi. W zakres robót wchodzi również wykonanie między innymi. - Miejsca pojemników na odpady wybetonowane - powierzchnia płyty (1x1,5) – 1,5m2 - Tereny utwardzone i parking na samochody w wyznaczonym miejscu – 23 stanowiska • - powierzchnia utwardzeń 983,23m2 • - powierzchnia parkingów 346,84m2 Utwardzenie z kostki betonowej na podkładzie z piasku o przepuszczalności opadów u = 50%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 27.000,00 zł, słownie; dwadzieściasiedemtysięcyzłotych 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Wysokiej Nr rachunku : 70 8940 0007 0000 0169 2000 0441 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Czajczu. 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału : gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach