Przetargi.pl
„Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 201077K ul. Równoległej w Tarnowie w km od 0+000,00 do km 0+546,82 (sięgacz 1 w km od 0+000 do km 0+069; sięgacz 2 w km od 0+000 do 0+090, skrzyżowanie z drogą gminną nr 200742 ul. Daleka w km 0+535,32), Miasto Tarnów” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ulic: Równoległej i Pasterskiej wraz z kolektorem odwadniającym w ulicy Czarna Droga, Równoległa i Pasterska”

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Bernardyńska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6883100 , fax. 14 6883115
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
    Bernardyńska 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6883100, fax. 14 6883115
    REGON: 12268012100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdik.tarnow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 201077K ul. Równoległej w Tarnowie w km od 0+000,00 do km 0+546,82 (sięgacz 1 w km od 0+000 do km 0+069; sięgacz 2 w km od 0+000 do 0+090, skrzyżowanie z drogą gminną nr 200742 ul. Daleka w km 0+535,32), Miasto Tarnów” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ulic: Równoległej i Pasterskiej wraz z kolektorem odwadniającym w ulicy Czarna Droga, Równoległa i Pasterska”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 201077K ul. Równoległej w Tarnowie w km od 0+000,00 do km 0+546,82 (sięgacz 1 w km od 0+000 do km 0+069; sięgacz 2 w km od 0+000 do 0+090, skrzyżowanie z drogą gminną nr 200742 ul. Daleka w km 0+535,32), Miasto Tarnów” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ulic: Równoległej i Pasterskiej wraz z kolektorem odwadniającym w ulicy Czarna Droga, Równoległa i Pasterska”. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: a) przedmiotową umowę, b) dokumentację projektową, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, d) przedmiary robót opracowane dla inwestycji drogowej, pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 201077 ul. Równoległa w Tarnowie w km od 0+000,00 do 0+546,82 wraz z budową oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej i przebudową niezbędnej infrastruktury oraz wykonaniem wylotu kanalizacji do rowu o nazwie potok Bródka” w ramach zadania „Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ul. Równoległej” przez VIA PROJEKT Marcin Bera, ul. Boya- Żeleńskiego 4, 33-100 Tarnów, które określają zakres i sposób wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem oferty złożonej przez Wykonawcę. 3. Zamawiający posiada decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Nr 2/D/2020 znak WAB-III.6740.75.2020.TK z dnia 8.09.2020 r. wydaną przez Prezydenta Miasta Tarnowa. 4. Na przedmiot zamówienia określony w ust. 1 składa się rozbudowa drogi gminnej nr 201077 ul. Równoległej w km od 0+000,00 do 0+546,82 obejmująca m.in.: 1) rozbudowę ulicy Równoległej o przekroju ulicznym jednojezdniowym, dwukierunkowym wraz z budową ciągu pieszego o szerokości 2 m, przebudową zjazdów i rozbudową skrzyżowań, 2) rozbudowę dróg poprzecznych D1 i D2 o przekroju ulicznym jednojezdniowym, dwukierunkowym, 3) budowę/wykonanie placu do zawracania, 4) budowę sieci kanalizacji deszczowej, 5) przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej, 6) przebudowę sieci wodociągowej, 7) przebudowę sieci gazowej, 8) przebudowę sieci elektroenergetycznej, 9) przebudowę sieci teletechnicznej/telekomunikacyjnej, 10) budowę kanału technologicznego, 11) rozbiórkę budynku gospodarczego, ogrodzeń i innych obiektów, 12) wycinkę kolidujących z drogą drzew i krzewów, 13) opracowanie projektu oraz wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu oraz jej aktualizacja w trakcie realizacji budowy w zależności od bieżących potrzeb. Nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów i pieszych. 14) wprowadzenie stałej organizacji ruchu drogowego, 15) zabezpieczenie drzew i krzewów w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi. 16) rozbiórkę, przebudowę i budowę oświetlenia ulicznego. 5. Pozostałe prace, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać, opracować i uzgodnić z Zamawiającym: 1) uporządkowanie placu budowy, 2) Program Zapewnienia Jakości i plan BIOZ, 3) w przypadku prowadzenia robót na działkach poza liniami rozgraniczającymi pasa drogowego - dokumentacja fotograficzna stanu nieruchomości przed rozpoczęciem ww. robót i po ich zakończeniu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest spisać protokół z właścicielem nieruchomości/użytkownikiem wieczystym potwierdzający przywrócenie nieruchomości do stanu poprzedniego po wykonaniu ww. prac. Powyższe dokumenty, tj. dokumentację fotograficzną, protokół wraz z fragmentem dokumentacji powykonawczej w zakresie ww. robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu, 4) geodezyjna dokumentacja powykonawcza oraz dokumenty potrzebne do zmiany w ewidencji gruntów użytku (dr) oraz zmiany w ewidencji gruntów i budynków w zakresie wyburzeń; W ramach prac inwentaryzacyjnych należy dodatkowo wykonać operat aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie zmiany obecnych użytków na użytek (dr) i wyburzeń budynków i budowli. Należy dokonać zmian użytku w Grodzkim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (GODGiK). Częścią operatu musi być: - mapa uzupełniająca do aktualizacji danych ewidencji gruntów budynków z naniesionymi zmianami użytków oraz zaznaczonymi wyburzeniami, - wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących zmiany użytków działek (stan dotychczasowy, stan nowy), - mapa z projektem połączenia działek w pasie drogowym, - zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynków podpisane przez przedstawiciela właściciela gruntu. 5) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem dokumentów, w tym decyzji administracyjnych, koniecznych przy tego typu robotach budowlanych, 6) zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą Prawo budowlane (ew. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z ustawą Prawo budowlane jeżeli zajdzie taka potrzeba). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach robót (będących materiałem pomocniczym do wyceny zadania), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych dla Województwa Małopolskiego. 9. Gmina Miasta Tarnowa – Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie przeprowadza postępowanie wspólnie z TAURON Nowe Technologie S.A. zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy Pzp, w imieniu i na rzecz których działa na podstawie udzielonego upoważnienia. 10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) 3 lat gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia, b) minimum 5 lat rękojmi na wykonane roboty budowlane z zastrzeżeniem zapisu w ust. 14 pkt 4 SIWZ, z wyłączeniem: - oznakowania poziomego grubowarstwowego – dla którego okres rękojmi wynosi 3 lata, - oznakowania poziomego cienkowarstwowego – dla którego okres rękojmi wynosi 1 rok, 11. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się: a) w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych; b) dla wymienionych materiałów i urządzeń z dniem ich wymiany. 12. Wykonawca przekazuje zamawiającemu uzyskane gwarancje producenta na wbudowane materiały i urządzenia. W przypadku, gdy okres gwarancji producenta jest krótszy niż okres gwarancji wskazany powyżej, wykonawca udziela gwarancji uzupełniającej do tego okresu. Udzielenie gwarancji uzupełniającej nie wymaga wydania dokumentu gwarancyjnego. 13. W ramach gwarancji wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad przedmiotu umowy w terminie wyznaczonym w trybie określonym w umowie. 14. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 120 000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument winien być dołączony do oferty). Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, 2, 4, 8 Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolność techniczna lub zawodowa innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczania, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiącym załącznik do SIWZ. 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiącym załącznik do SIWZ. 8. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4 pkt 2, pkt 3 i pkt 4. 9. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt III.4 pkt 2, pkt 3 i pkt 4, dotyczących podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie są podmiotami, na zasobach których polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp. 10. Kilku wykonawców może złożyć ofertę wspólną. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia wspólnie umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących w postępowaniu wspólnie powinno jednoznacznie określać: a) kto został ustanowiony pełnomocnikiem, b) wykonawców, którzy ubiegając się o zamówienie ustanowili pełnomocnika, c) zakres umocowania, d) postępowanie, do którego pełnomocnictwo się odnosi. 12. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 13. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 14. Wykonawcy, o których mowa w pkt 10 są zobowiązani do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu, jak wykonawcy występujący samodzielnie. Przy ocenie spełniania warunków zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny wykonawców, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie. 15. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony przez konsorcjum w przypadku, gdy jeden z członków konsorcjum spełni warunek, bądź warunek zostanie spełniony łącznie. 16. Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie zobowiązania. 17. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach