Przetargi.pl
Budowa, remont odcinka ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ew. 554/61 i 559/28 w Ostrowi Mazowieckiej.

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa, remont odcinka ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ew. 554/61 i 559/28 w Ostrowi Mazowieckiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa, remont odcinka ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ew. 554/61 i 559/28 w Ostrowi Mazowieckiej. 1) Konstrukcja nawierzchni: a) betonowa kostka brukowa – kolor szary gr. 8cm b) podsypka cementowo – piaskowa gr.5cm c) kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm gr. 20cm d) stabilizacja cementem Rm=2,5MPa gr. 20cm Nawierzchnia remontowanego odcinka na szerokości 5,0m należy obramować obustronnie opornikiem betonowym o wymiarach 12x25x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 oraz miejscowo krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. 2) Odwodnienie: Odwodnienie nawierzchni będzie realizowane metodą powierzchniową poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego poprzez wpust deszczowy i przyłącze kanalizacyjne. 3) Wykaz istniejących budowli i uzbrojenia: W obszarze objętym opracowaniem znajdują się następujące sieci uzbrojenia terenu: a) sieć wodociągowa, b) napowietrzne i kablowe linie elektroenergetyczne, c) kanalizacja sanitarna i deszczowa , 2. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 3. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: - kierownika budowy, kierowników poszczególnych robót, - inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 5. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 6. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie Budowlanym, wykonanym przez: PRO-DESIGNERS inż. Dawid Kurszewski, ul. Angowicka 26/1, 89-600 Chojnice - Projektant: mgr inż. Fayez Wadi. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z istniejącą państwową osnową geodezyjną w terenie oraz utrzymanie jej w nienaruszonym stanie przez cały czas prowadzenia robót budowlanych. Naruszenie punktów geodezyjnych spowoduje konieczność odbudowania powyższych oznaczeń przez Wykonawcę i poniesienia całkowitych kosztów z tym związanych. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 9. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-03-12 do godz. 12:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach