Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Żelków

Gmina Skórzec ogłasza przetarg

  • Adres: 08114 Skórzec, ul. Siedlecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 631 28 61 , fax. 25 631 28 91
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skórzec
    ul. Siedlecka 3
    08114 Skórzec, woj. mazowieckie
    tel. 25 631 28 61, fax. 25 631 28 91
    REGON: 71158257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skorzec.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Żelków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości (Qd)śr=150 m3/d, rLM 1500, zlokalizowanej na działkach: nr ewid. 926/4, 926/6, 1221/1 w m. Dąbrówka-Wyłazy i nr 326 w m. Żelków. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Remont osadników wstępnych OB2; 2) Remont reaktorów biologicznych OB3; 3) Remont osadników wtórnych OB4; 4) Remont pomiaru ścieków oczyszczonych OB5; 5) Remont pompowni osadów OB6; 6) Remont stacji dmuchaw OB7; 7) Remont infrastruktury technicznej związanej z funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, w tym: - Dmuchaw, - Rurociągów międzyobiektowych, - Instalacje elektryczne międzyobiektowe, oświetlenie terenu, instalacje sterownicze. Prace remonotwe oczyszczalni ścieków będą prowadzone przy zachowaniu ciągłości pracy istniejącej oczyszczalni ścieków. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, STWiOR, przedmiarach robót, stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 7.03.2018r. do godz. 09.40 wnieść wadium w wysokości: 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) na zasadach określonych w sekcji VIII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane z ofertą: 1. Formularz oferty, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) 3. Dowód dysponowania potencjałem podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy) 4. Pomocniczo: kopio dokumentu wadialnego / bankowego dowodu wpłaty. Składane w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie gminy: 1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach