GMINA CZARNIA ogłasza przetarg
- Adres: 07-431 Czarnia, 41
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297727017
- Data zamieszczenia: 2024-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA CZARNIA
41
07-431 Czarnia, woj. mazowieckie
tel. 297727017
REGON: 550668226 - Adres strony internetowej zamawiającego: czarnia.samorzady.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Czarnia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Czarnia w obrębie działki 2241.1 Parametry drogi gminnej:- Klasa techniczna dróg „D” (dojazdowa),- Kategoria dróg – droga wewnętrzna,- Prędkość projektowa - 20km/h,- Szerokość jezdni – 4,00m- Liczba jezdni × ilość pasów ruchu - 1×1 (jezdnia z jednym pasem ruchu w obu kierunkach)- Pobocza gruntowe z kruszywa łamanego - szer. 2x 0,75mZaprojektowano prostoliniowy odcinek jezdni drogi w dostosowaniu do przebiegu granic pasów drogowych na dz. ewid. Nr 224 na długości 174,80 mb, Połączenia na skrzyżowaniach zaprojektowano z zastosowaniem łuków poziomych o promieniu R=6 m. Na działki przylegające do pasów drogowych zaprojektowano zjazdy zwykłe o nawierzchni bitumicznej.2.Rozwiązanie wysokościowe Projektowane ukształtowanie wysokościowe jezdni drogi stanowi odwzorowanie istniejącego profilu podłużnego nawierzchni żwirowej jezdni z uwzględnieniem wykonania korytowania oraz podniesienia niwelety o projektowane warstwy konstrukcji nawierzchni jezdni.3. Przekroje normalne. a) Projektowana jezdnia - Projektowana warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 5 cm, AC 11S, wg. PN-EN 13108-1; WT-2 ( szerokość – 4,00 m)- Projektowana górna warstwa podbudowy z mieszanki kr. łamanego C 50/30, fr. 0/31,50 mm wg. PN - EN 13242 WT-4 o gr. 20 cm - Projektowane wzmocnienie i profilowanie dolnej podbudowy (istn. nawierzchni żwirowej) mieszanką kr. naturalnego CNR fr. 0/31,50 mm warstwą grubości 10cm wg. PN - EN 13242 WT-4, - Istniejąca nawierzchnia żwirowa z mieszanki kruszywa naturalnego zagęszczonego mechanicznie o gr. zmiennej od 10-15cm- Podłoże: typ nośności podłoża gruntowego G1b) wykonanie poboczy:-Projektowana nawierzchnia poboczy z mieszanki kr. łamanego fr. 0/31,50 mm wg. PN - EN 13242 WT-4 C50/30 zag. mechanicznie o gr. 5cm - Projektowane uzupełnienie poboczy mieszanką kruszywa naturalnego - gruntemc) Zjazdy:Do działek przyległych do pasa drogowego dróg zaprojektowano zjazdy zwykłe o nawierzchni bitumicznej o konstrukcji:-Projektowana warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 5cm, AC 11S, wg. PN-EN 13108-1; WT-2 - Projektowana warstwa podbudowy z mieszanki kr. łamanego fr. 0/31,50 mm wg. PN - EN 13242 WT-4 C 50/30 o gr. 20 cm - Projektowana warstwa podbudowy z mieszanki kr. naturalnych CNR fr. 0/31,50 mm wg. PN - EN 13242 WT-4 CNR o gr. 10cm - Podłoże: typ nośności podłoża gruntowego G16. Odwodnienie. Przewidziano spływ wody spadkiem poprzecznym do krawędzi jezdni i dalej na zewnątrz przez pobocza z mieszanki kruszywa łamanego w przyległy teren nieutwardzony w granicach pasa drogowego. W podłożu zalegają grunty o dużych możliwościach chłonnych wód opadowych.CZĘŚĆ II „Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Czarnia w obrębie działek 393/6, 393/8”1. Parametry drogi gminnej:- Klasa techniczna dróg „D” (dojazdowa),- Kategoria dróg – drogi wewnętrzna,- Prędkość projektowa - 20km/h,- Szerokość jezdni – 4,00m- Liczba jezdni × ilość pasów ruchu - 1×1 (jezdnia z jednym pasem ruchu w obu kierunkach)- Pobocza gruntowe z kruszywa łamanego - szer. 2x 0,75mZaprojektowano prostoliniowy odcinek jezdni drogi w dostosowaniu do przebiegu granic pasów drogowych na działce nr ewid. 393/8 o długości – 30,30 mb i na dz. nr ewid. 393/6 o długości – 85,13 mb. Łączna długość trasy dróg wewnętrznych objętych opracowaniem wynosi- 115,43 mb. Połączenia na skrzyżowaniach zaprojektowano z zastosowaniem łuków poziomych o promieniu R=6 m. Na działki przylegające do pasów drogowych zaprojektowano zjazdy zwykłe o nawierzchni bitumicznej.3.Rozwiązanie wysokościowe. Projektowane ukształtowanie wysokościowe jezdni drogi stanowi odwzorowanie istniejącego profilu podłużnego nawierzchni żwirowej jezdni z uwzględnieniem wykonania korytowania oraz podniesienia niwelety o projektowane warstwy konstrukcji nawierzchni jezdni.4. Przekroje normalne. a) Projektowana jezdnia - Projektowana warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 5 cm, AC 11S, wg. PN-EN 13108-1; WT-2 ( szerokość – 4,00 m)- Projektowana górna warstwa podbudowy z mieszanki kr. łamanego C 50/30, fr. 0/31,50 mm wg. PN - EN 13242 WT-4 o gr. 20 cm - Projektowane wzmocnienie i profilowanie dolnej podbudowy (istn. nawierzchni żwirowej) mieszanką kr. naturalnego CNR fr. 0/31,50 mm warstwą grubości 10cm wg. PN - EN 13242 WT-4, - Istniejąca nawierzchnia żwirowa z mieszanki kruszywa naturalnego zagęszczonego mechanicznie o gr. zmiennej od 10-15cm- Podłoże: typ nośności podłoża gruntowego G1b) Poboczy-Projektowana nawierzchnia poboczy z mieszanki kr. łamanego fr. 0/31,50 mm wg. PN - EN 13242 WT-4 C50/30 zag. mechanicznie o gr. 5cm - Projektowane uzupełnienie poboczy mieszanką kruszywa naturalnego - gruntemc) ZjazdyDo działek przyległych do pasa drogowego dróg zaprojektowano zjazdy zwykłe o nawierzchni bitumicznej o konstrukcji:-Projektowana warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 5cm, AC 11S, wg. PN-EN 13108-1; WT-2 - Projektowana warstwa podbudowy z mieszanki kr. łamanego fr. 0/31,50 mm wg. PN - EN 13242 WT-4 C 50/30 o gr. 20 cm - Projektowana warstwa podbudowy z mieszanki kr. naturalnych CNR fr. 0/31,50 mm wg. PN - EN 13242 WT-4 CNR o gr. 10cm - Podłoże: typ nośności podłoża gruntowego G16. Odwodnienie. Na odcinku proj. przebudowy dróg wewnętrznych przewidziano spływ wody spadkiem poprzecznym do krawędzi jezdni i dalej na zewnątrz przez pobocza z mieszanki kruszywa łamanego w przyległy teren nieutwardzony w granicach pasa drogowego. W podłożu zalegają grunty o dużych możliwościach chłonnych wód opadowych.Projektowana przebudowa dróg nie spowoduje zmiany warunków wodnych w granicach pasów drogowych, jak i na przyległych do dróg gruntach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:4) zdolności technicznej lub zawodowej:a. dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:− należycie wykonał (zakończył tj. doprowadził do wystawienia protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu), co najmniej 1 zadanie (umowę) w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy lub remontu drogi o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto;b. dotyczącej osób:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, wskaże osobę którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:I. Kierownik budowy (minimum 1 osoba):− posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Południowej w miejscowości Żelków - Kolonia, Gmina Siedlce
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa ulicy Lipowej w miejscowości Pruszyn – Pieńki i ulicy Zacisznej w miejscowości Pruszyn, Gmina Siedlce
Dodano: 2024-06-11 - Budowa dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej
Dodano: 2024-06-10 - Budowa drogi gminnej nr 250211W relacji DW614 Surowe Stara Wieś -Zastucze wraz z rozbudową mostu i budową oświetlenia ulicznego
Dodano: 2024-06-06 - Budowa ul. Laurowej w Grójcu
Dodano: 2024-06-05 - „Remont drogi gminnej Nr 221478W – ul. Sadowej w Okuniewie gm. Halinów polegający na remoncie chodnika”
Dodano: 2024-06-03 - „Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia”
Dodano: 2024-05-31 - - Część I – „Remont drogi gminnej nr 221445W; „Remont drogi gminnej nr 221431W - Część II - „Budowa sieci kablowej oświetlenia ulicznego wraz z budową kanału technologicznego w ul. Bema w Halinowie”
Dodano: 2024-05-29 - Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Studzianki
Dodano: 2024-05-23 - Przebudowa drogi gminnej Korytnica -Turna
Dodano: 2024-05-23