Gmina Rudna ogłasza przetarg
- Adres: 59-305 Rudna, Plac Zwycięstwa 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767492100
- Data zamieszczenia: 2023-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
Plac Zwycięstwa 15
59-305 Rudna, woj. dolnośląskie
tel. 767492100
REGON: 390647558 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.rudna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa remizy OSP w m. Górzyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa remizy OSP w m. Górzyn.2. Zakres prac obejmuje m.in.:a) rozbiórkę istniejącego budynku remizy OSP wraz z elementami zagospodarowania terenu,b) budowę nowej remizy wraz z instalacjami wewnątrz budynku,c) przebudowę przyłącza gazowego,d) przebudowę instalacji zewnętrznej elektrycznej oraz wody i kanalizacji sanitarnej,e) wykonanie wiaty rekreacyjnej,f) zagospodarowanie terenu (plac utwardzony, miejsca postojowe),g) przebudowę zjazdu z drogi powiatowej na działkę nr 147,h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót budowlanych – stanowiące załączniki nr 5, 6, 7 do SWZ oraz wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli:A) w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie (2) roboty budowlane (w ramach odrębnych umów) polegającą na budowie lubprzebudowie budynku o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto (każda),B) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:a) kierownikiem budowy, tj. co najmniej jedną (1) osobę posiadającą uprawnieniabudowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,b) kierownikiem robót sanitarnych, tj. co najmniej jedną (1) osobę posiadającąuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia,wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,c) kierownikiem robót elektrycznych, tj. co najmniej jedną (1) osobę posiadającąuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno uprawnienie, o którym mowa powyżej.2) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – etap I
Dodano: 2024-07-09 - „Budowa Centrów Kultury Wiejskiej w Bożkowicach i Nowej Świdnicy”
Dodano: 2024-07-05 - Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II
Dodano: 2024-06-18 - Budowa świetlicy wiejskiej - środowiskowej w miejscowości Stary Julianów
Dodano: 2024-06-07 - Roboty budowlane w budynkach szkoły podstawowej Platerówce nr 213, gmina Platerówka, powiat lubański.
Dodano: 2024-05-29 - Remont budynku przy ul. Worcella 12 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-23 - Remont budynku położonego przy ul. Saperów 27a we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
Dodano: 2024-05-17 - Przebudowa i remont tarasu oraz znajdujących się pod nim pomieszczeń piwnicznych
Dodano: 2024-04-15 - Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II
Dodano: 2024-04-15 - Remont budynku mieszkalnego położonego przy ul. Murarskiej 14 we Wrocławiu w zakresie zmiany sposobu ogrzewania.
Dodano: 2024-04-11