Przetargi.pl
Budowa remizy OSP na dz. nr 523 w Tylawie – etap II

Gmina Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 329 135 , fax. 134 331 011
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
    ul. Trakt Węgierski 11
    38-450 Dukla, woj. podkarpackie
    tel. 134 329 135, fax. 134 331 011
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa remizy OSP na dz. nr 523 w Tylawie – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa remizy OSP na dz. nr 523 w Tylawie – etap II Przedmiot przetargu stanowi budynek remizy Ochotniczej Straży Pożarnej. Budynek jest obiektem parterowym, niepodpiwniczonym, wykonanym w technologii tradycyjnej - murowanym z elementami konstrukcji żelbetowej, przekrytym dachem o konstrukcji drewnianej (wiązary drewniane) dwuspadowym, pokrytym blachodachówką w kolorze czerwono- brązowym. Bryła budynku jest zwarta, prosta, rozplanowana w oparciu o dwa przenikające się prostokąty. Dane techniczne budynku: Wymiary rzutu poziomego w obrysie zewnętrznym wynoszą: 26,50m x 25,69m. Wysokość budynku w najwyższej kalenicy wynosi 8,97 m, a w ścianach szczytowych - 9,00 m. Szerokość elewacji frontowej wynosi - 26,50 m. Powierzchnia zabudowy budynku : 462,28 m2 Powierzchnia użytkowa : 392,30 m2 Powierzchnia całkowita : 462,28 m2 Kubatura : 2729,28 m3 Ściany fundamentowe, betonowe wylewane w szalunkach na miejscu budowy lub z bloczków betonowych. Ściany : Konstrukcyjne zewnętrzne: projektowane ściany wg p.t. konstrukcji - ściany murowane z bloczków z betonu komórkowego klasy m 600 o gr 24,0 cm (np. Siporeks) na zaprawie do cienkich spoin z elementami wzmocnień żelbetowych, ocieplone 15,00 cm warstw styropianu EPS 70 040. Ściany wewnętrzne: układ ścian nośnych i działowych: Ściany nośne - z bloczków z betonu komórkowego o gr 24,0 cm (np. Siporeks) murowane na zaprawie do cienkich spoin z elementami wzmocnień żelbetowych. Ściany działowe - z bloczków betonu komórkowego o gr 12,0 cm (np. Siporeks) Nadproża: wg obliczeń i p.t. konstrukcji, nadproża żelbetowe wylewane na miejscu budowy Stropy i wieńce: strop lekki- sufit podwieszany do konstrukcji więźby dachu. Strop na profilach stalowych z płyty gipsowo- kartonowej GKF x 2 gr. 2,5 cm (strop powinien posiadać odporność REI30) z warstwa paroizolacji i wełny mineralnej gr 30 cm. Trzony kominowe i wentylacyjne: projektowane systemowe jak np. kształtki kominowe i wentylacyjne firmy Schiedel wymiary i przekroje wg. rysunków, wierzch kominów nakrywać czapą systemową tej samej firmy. Odprowadzenie spalin - spaliny z projektowanego pieca olejowego odprowadzane będą przewodami spalinowymi. W pomieszczeniu gdzie zlokalizowane jest piec oraz w pozostałych pomieszczeniach zaprojektowano wentylację grawitacyjną. W pomieszczeniach sanitarnych wentylacja grawitacyjna wspomagana mechanicznie ( zintegrowana z oświetleniem) Uwaga- przewody spalinowe i wentylacyjne muszą być sprawdzone przez mistrza kominiarskiego. Dach: więźba dachu wg p.t. konstrukcji i obliczeń konstrukcji, w postaci wiązarów drewnianych. Dach dwuspadowy o nachyleniu 30O . Dach pokryty blachą powlekana tłoczoną w dachówkę w kolorze czerwono-brązowym. Izolacje przeciwwilgociowe: pozioma w posadzce parteru 2 x papa termozgrzewalna połączona z izolacją pionową- folią kubełkową na ścianach fundamentowych, ściany zacierane 2xDysperbitem (ściany zewnętrzne i wewnętrzne). Dodatkowo warstwa folii budowlanej PE. Wyciągnięcie izolacji pionowej min. 0,30 m ponad poziom terenu. Paroizolacja - folia polietylenowa zabezpieczająca sufit podwieszany. Folia paroprzepuszczalna w warstwach pokrycia dachu. Zakres robót oraz szczegółowe warunki realizacji robót określa projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik no niniejszej SIWZ. Zamawiający informuję, że opisowi nazw własnych użytych do „opisu przedmiotu zamówienia” towarzyszy wyrazy "lub równoważne", co powoduje, iż konkretnie wskazane produkty nabierają przykładowego charakteru, a wykonawca ma prawo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt bądź jego element inny niż wskazany przez zamawiającego, lecz spełniający wszystkie jego wymagania. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* Kodeksu pracy. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonywaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlano – wykonawczym, Przedmiarze robót i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 00,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK Rzeszów 77 1130 1105 0005 2141 2590 0002 z adnotacją Wadium - Budowa remizy OSP na dz. nr 523 w Tylawie – etap II Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć ( o ile to możliwe) / przesłać przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Gmina Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11 (pokój Nr 111) a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, 2) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” , 3) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie, spełnienie tego warunku uzna poprzez złożenie oświadczenia wg załacznika nr 3 i Nr 4 do SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokumenty o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ, 3) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 4) oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach