Gmina Mieroszów ogłasza przetarg
- Adres: 58-350 Mieroszów, pl. Niepodległości
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 30 30 188, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mieroszów
pl. Niepodległości 1
58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie
tel. 74 30 30 188, , fax. -
REGON: 89071826000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Mieroszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku remizy ochotniczej straży pożarnej z salą sportowo-edukacyjną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu Budynek parterowy, niepodpiwniczony z dachem skośnym, dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, krytym dachówką ceramiczną, matową w kolorze ceglano-czerwonym. W budynku zostało wydzielone pomieszczenie remizy oraz sala sportowo-edukacyjna w której organizowane będą zajęcia sportowe oraz szkolenia. W obiekcie zaprojektowano ponadto pomieszczenia biurowe, socjalne, magazyny oraz szatnie z węzłem sanitarnym, pomieszczenia higieniczno-sanitarne (WC, WC dla osób niepełnosprawnych), kotłownię, pomieszczenie na sprzęt porządkowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamawiający informuje, że podane w SIWZ oraz załącznikach konkretne propozycje materiałów i urządzeń, norm i atestów, dokumentów, nazw, marek itp., gdzie np. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi, nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tzn. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia innymi równoważnymi materiałami lub urządzeniami. Za oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia równoważne, uważa się takie materiały i urządzenia, które zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, oraz spełnią wymagania Zamawiającego opisane w ww. dokumentach i niniejszej specyfikacji. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 PZP wszędzie gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są normy, europejskie ocen techniczne, aprobaty, specyfikacje technicznych i systemy referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone w projekcie umowy. Powyższy obowiązek dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie ręcznych robót ziemnych, roboty konstrukcyjno-budowlanych ustroju nośnego, roboty konstrukcyjno-budowlane przyczółków i muru oporowego, wykonania izolacji, wykonanie nawierzchni. Zamawiający informuje że obowiązkiem Wykonawcy w ramach wykonywanych prac będzie zawiadomienie w imieniu Zamawiającego organ nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót i zarejestrować w organie administracji architektoniczno-budowlanej dziennik budowy. 2. Wymagany termin realizacji zamówienia Do 31.12.2021 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy zł 00/100 gr) najpóźniej do upływu terminu składania ofert zgodnie z zapisami siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej
Dodano: 2024-04-10 - "Budowa kompleksu sportowego w Bolkowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
Dodano: 2023-10-10 - Naprawa boiska wielofunkcyjnego na dachu Liceum Ogólnokształcącego nr V przy ul. Kuronia we Wrocławiu
Dodano: 2023-08-29 - Budowa hali tenisowej z zapleczem sanitarnym przy ulicy Sudeckiej 42 w Jeleniej Górze
Dodano: 2023-07-18 - Modernizacja boiska w ramach kompleksu Orlik w Lutyni
Dodano: 2023-04-07 - Budowa sali sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Olszanach w Gminie Strzegom
Dodano: 2022-10-17 - Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. „Inki” Danuty Siedzikówny w Wągrodnie
Dodano: 2022-04-25 - Budowa sali gimnastycznej w miejscowości Radostów Średni
Dodano: 2021-03-03 - Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Mieroszowie
Dodano: 2021-03-02 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Brzegu Głogowskim
Dodano: 2021-01-13