Przetargi.pl
Budowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w miejscowości Piaski Bankowe, Gmina Bielawy, powiat łowicki, województwo łódzkie - część I

Związek Międzygminny "Bzura" ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Pijarska 1/9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 839 62 71 , fax. 46 839 62 71
  • Data zamieszczenia: 2014-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Bzura"
    ul. Pijarska 1/9 1/9
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 46 839 62 71, fax. 46 839 62 71
    REGON: 10074583700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmbzura.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w miejscowości Piaski Bankowe, Gmina Bielawy, powiat łowicki, województwo łódzkie - część I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - humusu, z części działek nr 199, 200, 210, 211, 216, 217 będących własnością Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 9. Przed usunięciem humusu Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem robót do wykonania inwentaryzacji stanu istniejącego. Zdjęta warstwa ziemi ma zostać rozplantowana oraz jej pozostała część zeskładowana w pryzmach na terenie wskazanym przez Zamawiającego do tego celu, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 10. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wycięcia drzew / krzewów zgodnie z uzyskaną decyzją na ich wycinkę. Wykonawca zobowiązany jest również do wykarczowania i zutylizowania pni oraz zutylizowania karpiny i gałęzi. Drzewo uzyskane z wycinki jest własnością Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zeskładowania wyciętego drzewa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - na terenie w/w działek. Po wycince drzew i krzewów rów melioracyjny należy przywrócić do stanu używalności. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: - nadzoru archeologicznego i prowadzenia pełnej dokumentacji z tym związanej określonej przepisami obowiązujących ustaw oraz zgodnie z postanowieniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 9 sierpnia 2013 r. oraz - nadzoru przyrodniczego zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem oraz postanowieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi z dnia 29 listopada 2013 r. Obowiązkiem Wykonawcy jest wytyczenie geodezyjne granic działek będących własnością Zamawiającego tj. 199, 200, 210, 211, 216, 217, 212/2, 213/2, 214/2 oraz działek będących we władaniu Zamawiającego tj. 160, 215. Ponadto należy odrębnie wyznaczyć geodezyjnie teren, z którego zostanie zdjęty humus. Wszelkie roboty Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. Oznaczenie wg CPV: 45.10.00.00 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45.11.12.00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 3 000,00 PLN, (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: 80 1240 3347 1111 0010 4543 5707 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 9 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmbzura.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach