Gmina Karlino ogłasza przetarg
- Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 117 273, , fax. 943 117 410
- Data zamieszczenia: 2020-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
Plac Jana Pawła II 6
78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 117 273, , fax. 943 117 410
REGON: 52539800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.karlino.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Karlinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie, w szczególności: 1) zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 163 (ul. Kołobrzeska), dz. nr ewid. 8/34 i 41, obręb 0003 Karlino, w tym: powierzchni utwardzonych, chodników, w tym ekologicznej ścieżki edukacyjnej (z tablicami informacyjnymi, edukacyjnymi i ławkami); 2) wiaty magazynowej; 3) obiektów nie będących budynkami, tj. kontenera socjalno-biurowego wraz z wyposażeniem, wagi samochodowej minimum 15t, magazynu (kontenera) na przedmioty do ponownego użycia, magazynu (kontenera) odpadów niebezpiecznych, magazynu (kontenera) na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (ZSEE), pojemników; 4) przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacji sanitarnych wewnętrznych; 5) instalacji elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych dla PSZOK; 6) ogrodzenia placu oraz wyposażenie obiektu w oświetlenie oraz monitoring; 7) oznakowania miejsc składowania, kontenerów i pojemników zgodnie z przepisami (nazwa rodzaju odpadów, kod odpadu), kolorystyka kontenerów i pojemników do akceptacji przez zamawiającego; 8) kompletnego systemu 36 szt. ogniw fotowoltaicznych o mocy zapewniającej minimalną roczną produkcję energii 10415kWh/rok, (moduły o mocy min. 270Wp – moc dostosować w taki sposób aby osiągnąć zakładaną produkcją j.w.) z optymalizatorami oraz z systemem monitoringu danych, kompletem urządzeń i automatyką, licznikiem zielonej energii produkowanej przez mini elektrownie, zestawem do monitoringu z modemem GSM (wizualizacja danych przez internet), instalacją wyrównawczą i uziemiającą, konstrukcji wsporczej paneli odpornej na warunki atmosferyczne, dostosowaniem układu pomiarowego do wielkości mocy źródła wytwórczego, włączeniem do sieci, uruchomieniem instalacji i dokonaniem jej regulacji, zgłoszeniem zrealizowanej inwestycji do operatora sieci elektroenergetycznej oraz uzyskanie potwierdzenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej Energa-Operator SA, opracowanie instrukcji obsługi elektrowni na potrzeby Zamawiającego; do dnia odbioru końcowego oraz w okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni mycie paneli (raz na kwartał), w zimie odśnieżanie w miarę potrzeb, bieżącą konserwacje, przeglądy techniczne, utrzymanie w stanie sprawności paneli, zapewni na swój koszt przeglądy serwisowe zgodnie z zaleceniami producenta. Panele muszą mieć min. 12 lat gwarancji produktowej i muszą pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku), panele polikrystaliczne z antyrefleksyjną powłoką na szkle. 9) zakup niszczarki biurowej do dokumentów, 10) zakup laptopa; 11) zakup drukarki; 12) zakup UPS; 13) zakup urządzenia Switch; 14) zakup rejestratora. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dodatkowym opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „SIWZ” i wzajemnie się uzupełniają. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 30 000,00zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: nr konta: 32 1020 2791 0000 7602 0247 0219 5. Poręczenia i gwarancje obejmować winny cały okres związania wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Ustawy. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia; 3) kwotę gwarancji/poręczenia; 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie w zakresie określonym w pkt III.2.2 - składane wraz z ofertą. W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1282). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (zawierającej informacje podawane podczas otwarcia ofert oraz kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie stosuje się w przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jakakolwiek zmiana w toku przedmiotowego postępowania (np. włączenie wykonawcy do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Niepodległości i ul. Odrzańskiej w m. Barlinek na dz. nr 118/21 obręb 2 Barlinek”
Dodano: 2024-04-11 - Doposażenie placu zabaw w ramach zadania SBO 2023 Park trampolin oraz linaria w parku międzyosiedlowym przy ul. gen. Tadeusza Kutrzeby w Szczecinie
Dodano: 2023-09-08 - Zagospodarowanie terenu u zbiegu ulic Bohaterów Warszawy i Stanisława Żółkiewskiego w Szczecinie – Park Kieszonkowy TURZYN
Dodano: 2023-08-16 - BUDOWA/POSADOWIENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI RYBAKI
Dodano: 2023-07-27 - BUDOWA/POSADOWIENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI RYBAKI
Dodano: 2023-07-12 - „Wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80”.
Dodano: 2022-10-18 - „Wykonanie przebudowy betonowego ogrodzenia zewnętrznego na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ulicy Gnieźnieńskiej 44.
Dodano: 2022-10-04 - Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnieniem terenu, Barlinek dz. 175/18, 176, 177, 168, 175/19 obręb 2 Barlinek
Dodano: 2022-07-14 - „Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Dla Gminy Sławoborze”
Dodano: 2021-04-20 - „Remont nawierzchni drogi wewnętrznej na terenie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie, przy ul. Łubuszan 80 – ETAP II.”
Dodano: 2021-04-15