Urząd Gminy Wieliszew ogłasza przetarg
- Adres: 05-135 Wieliszew, ul. Modlińska 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7822596 , fax. 022 7822732
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wieliszew
ul. Modlińska 1 1
05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie
tel. 022 7822596, fax. 022 7822732
REGON: 00054957100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa punktów świetlnych w ul. Warszawskiej w Olszewnicy Starej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa punktów świetlnych w ul. Warszawskiej w Olszewnicy Starej na słupach stalowych ocynkowanych typu SSO 60/90/3P, wysokości 9m w ilości sztuk 18 posadowionych na fundamentach betonowych B 120, wysięgniki typu W1G10A10/10 z oprawami oświetleniowymi OUSl 100 ze źródłem światła 100W. Zasilanie kablem YAKXs 4x25 mm2, długość trasy 620m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 09.06.2009 r. do godz. 10:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Informacje z banku lub kasy Informacja z banku, w którym oferent ma otwarty rachunek, o zdolności kredytowej oferenta o min. wysokości 100.000,00 zł. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na min. 100.000,00 zł) Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24 Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia Zobowiązanie do wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy w wysokości 10% wartości zamówienia brutto Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wieliszew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ ZEWNĘTRZNEGO SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO CCTV
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kablowych linii energetycznych oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczych.
Dodano: 2016-07-26 - Zadanie 1: Budowa oświetlenia drogowego ul. bpa W. Bandurskiego (na odc. od Al. Legionów do ul. gen. W. Sikorskiego) i w części ul. gen. W. Sikorskiego (na odc. ul. Olszankowej do ul. bpa W. Bandurskiego i z podłączeniem linią kablową do istniejącego słupa linii nn w ul. Wardenckiego) w Legionowie; Zadanie 2: Budowa oświetlenia drogowego - ronda im. J. Poniatowskiego w Legionowie
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa oświetlenia ul. Fabrycznej w Sochaczewie
Dodano: 2016-07-05 - Modernizacja oświetlenia drogowego i aktualizacja dokumentacji technicznej
Dodano: 2016-07-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgóra
Dodano: 2016-05-05 - Budowa oświetlenia dróg na terenie gminy Stare Babice
Dodano: 2016-04-29 - Budowa linii energetycznej kablowej oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej w pasie drogowym ulic Bajkowej, Bajecznej, Alladyna - działki o nr ew. 849/1, 848/13, 847/10, 849/29, 856/8, 857/7, 857/13, 856/19 oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
Dodano: 2016-04-15 - Budowa punktów świetlnych Serock ul. Traugutta-Wiosenna- oświetlenie drogi gminnej
Dodano: 2016-04-15 - Budowa oświetlenia dróg na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w 2016r - Etap I Zadanie nr 1 - Budowa oświetlenia na ul. Sarenki w Kawęczynku na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna, Zadanie nr 2 - Rozbudowa oświetlenia drogowe przy ul Śnieżnej w miejscowości Słomczyn w gminie Konstancin-Jeziorna, Zadanie nr 3 - Budowa oświetlenia ciągu pieszego przy ul. 1000-lecia Państwa Polskiego w Konstancinie-Jeziornie.
Dodano: 2016-04-15