Przetargi.pl
Budowa przyłącza wodociągowego do zasilania stawów na zadanie pn. „Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Zduńskiej Woli”

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyłącza wodociągowego do zasilania stawów na zadanie pn. „Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Zduńskiej Woli”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polegające na budowie przyłącza wodociągowego z odcinkiem instalacji zewnętrznej zasilania stawów W4-W5 wraz z robotami rozbiórkowymi i odtworzeniowymi oraz wykonaniem i utrzymaniem tymczasowego oznakowania terenu (na czas budowy). 2. Zadanie realizowane na działkach nr ew. gruntów 254/14 i 180/8 obręb 7 w rejonie ulic Dolnej i Kościelnej w Zduńskiej Woli. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz we wzorze umowy. Przedłożone przedmiary robót mają charakter orientacyjny, należy uwzględnić wszystkie nieujęte w przedmiarze elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym m.in. uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego ul. Kościelnej i poniesienie opłat z tego tytułu. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 5 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy uproszczony odzwierciedlający cenę zamówienia oraz harmonogram rzeczowo-finansowy zamówienia. 4. Podstawa wykonania robót: 1) Zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 2) Dokumentacja projektowa. 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający informuje, że zadanie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową i rozbudową. 6. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego 7. Zakres zamówienia obejmuje również następujące obowiązki Wykonawcy: 1) przygotowanie i urządzenie placu budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych, 2) sporządzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń oraz odbioru instalacji i systemów powstałych w trakcie prowadzenia robót, w tym w zakresie wymaganym przez gestorów tych sieci, 3) sporządzenie protokołów odbiorowych robót zanikających, 4) wykonanie i przedstawienie na wezwanie wskaźników zagęszczenia gruntu oraz wszelkich innych badań wymaganych przez obowiązujące normy, w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego, nadzór autorski lub nadzór inwestorski, 5) przekazanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji podwykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działek, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, 6) przedstawianie na bieżąco atestów i certyfikatów na wbudowywane materiały (bezpośrednio przed wbudowaniem Wykonawca przedstawi do akceptacji przez nadzór inwestorski), 7) wykonanie dokumentacji powykonawczej z wszystkimi naniesionymi w toku budowy zmianami oraz z spisem zawartości poszczególnych teczek, 8) wywiezienie gruzu z rozbiórek oraz ziemi z wykopów - Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za zagospodarowanie oraz utylizację odpadów, 9) podjęcie wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami, 10) poniesienie kosztów wszelkich uzasadnionych prób i sprawdzeń, pozwalających na zbadanie jakości wykonanych robót budowlanych oraz przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających, że materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymogi określone w przepisach prawa polskiego (posiadają aprobaty techniczne, certyfikaty, deklarację zgodności, atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej), 11) poniesienie kosztów związanych z utrzymaniem i konserwacją zaplecza budowy oraz tymczasowych obiektów na placu budowy, w szczególności koszty energii elektrycznej, wody oraz dojazdów do terenu budowy, 12) poniesienie kosztów wyłączeń sieci elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (jeśli wystąpią), 13) pokrycie kosztów zajęcia pasa drogowego (jeśli wystąpią), 14) poniesienie kosztów obsługi geodezyjnej budowy, koszty odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej lub punktów określających granicę własności, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, której dwa egzemplarze należy przekazać Zamawiającemu, 15) poniesienie odpowiedzialności za wszelkie wykonane działania polegające na uszkodzeniu sąsiadujących obiektów budowlanych, instalacji na powierzchni jak i urządzeń podziemnych wykazanych w projekcie - Wykonawca poniesie koszty usunięcia powyższych uszkodzeń na podstawie operatu sporządzonego przez rzeczoznawcę, 16) opracowanie i wdrożenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zasadami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126), 17) zabezpieczenie na swój koszt całego terenu budowy, 18) doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów przyległych (rozjeżdżone trawniki itd.) po zakończeniu robót, 19) systematyczne prowadzenie prac porządkowych w rejonie placu budowy, w szczególności segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów oraz gruzu budowlanego pochodzących z rozbiórki, ich wywozu, 20) zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywającym w sąsiedztwie placu budowy, 21) zapewnienie bezpieczeństwa konstrukcji, budowli, budynków i urządzeń oraz właściwe warunki eksploatacyjne obiektu oraz obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych w tym terenie, 22) prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją, 23) w przypadku wystąpienia kolizji z infrastrukturą techniczną (sieci wod.–kan. kable energetyczne, telekomunikacyjne) znajdującą się w pasie prowadzonych robót, na swój koszt i ryzyko uzgodnić sposób przebudowy i dokonać usunięcia kolizji oraz pokryć wszystkie koszty z tym związane, 24) zapewnienie na swój koszt i ryzyko nadzoru właścicielskiego gestorów sieci, jeśli wystąpi, 25) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie uszkodzenia spowodowane podczas wykonywania robót, w tym również za uszkodzenia sieci bądź instalacji znajdujących się na terenie budowy. 8. Zamawiający dodatkowo informuje, że zgodnie z uzgodnieniem projektu przyłącza wodociągowego przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zduńskiej w okresie udzielonej gwarancji na przebudowana ulicę Kościelną, która kończy się z dniem 30.11.2017 r. prace odtworzeniowe pasa drogowego powinny być prowadzone zgodnie z zapisami uzgodnienia. 9. Ponadto część zamówienia będzie wykonywana na terenie działki nr ewid. 254/14 obr. 7 przy ul. Dolnej, która częściowo jest przekazana Wykonawcy zadania „Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Zduńskiej Woli” firmie ZIEL - BUD Wojciech Rukat z siedzibą ul. Mehoffera 122, 03-158 Warszawa. 10. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania zgody od firmy ZIEL - BUD Wojciech Rukat na wejście z robotami na przekazany teren części działki nr ewid. 254/14 obr. 7. 11. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 4) obowiązujących normach, 5) z uwzględnieniem poniższych warunków: Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB, dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklaracje zgodności. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z w/w dokumentacją. 12. Wymagania dla Wykonawców dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty drogowe, 3) roboty instalacyjne, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane w ust. 1 niniejszego paragrafu czynności. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 13. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach