Przetargi.pl
Budowa przyłącza ciepłowniczego do Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lęborku

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2016-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyłącza ciepłowniczego do Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lęborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa przyłącza ciepłowniczego do Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lęborku, w tym: 1.1. budowa przyłącza ciepłowniczego - wysokoparametrowe przyłącze ciepłownicze w systemie dwuprzewodowym 2 fi 100 (114,3 x 3,6) PEHD200 oraz 2 fi 65 (76,1 x 2,9) PEHD140 - łączna długość ok. 1 316m. 1.2. węzły cieplne w PCE - dwa wysokoparametrowe, równoległe, dwufunkcyjne węzły cieplne wymiennikowe z automatyczną regulacją temperatury wody grzewczej sterowaną czujnikiem temperatury zewnętrznej; dla budynku A i C węzeł o mocy CO=155kW, CWU=25kW, dla budynku B węzeł o mocy CO=145kW, CWU=50kW. 1.3. odtworzenie nawierzchni ulicznych o powierzchni łącznej ok. 11500 m2. 1.4. przebudowa kolizji z siecią oświetlenia ulicznego (ok. 880 m linii zasilającej, ok. 25 słupów) 2. Zakres robót budowlanych: 2.1. budowa przyłącza ciepłowniczego na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ 2.1.1. Projekt budowlany przyłącza ciepłowniczego do Powiatowego Centrum Edukacyjnego Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego przy ul. Pionierów 16 w Lęborku 2.1.2. Projekt wykonawczy przyłącza ciepłowniczego do Powiatowego Centrum Edukacyjnego Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego przy ul. Pionierów 16 w Lęborku 2.1.3. orzeczenie techniczne o możliwości wykonania przyłącza na kładce stalowej nad rzeką Łebą 2.1.4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 2.1.5. przedmiar robót 2.2. wykonanie węzłów cieplnych w PCE: 2.2.1. roboty budowlane realizowane na podstawie dokumentacji projektowej Projekt wykonawczy przyłącza ciepłowniczego do PCE ZSB im. Eugeniusza Kwiatkowskiego przy ul. Pionierów 16 w Lęborku - węzły cieplne dla budynków A i C oraz B stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ: 2.2.2. wykonanie prac dostosowujących pomieszczenia dla potrzeb węzłów: 2.2.2.1. roboty rozbiórkowe istniejących instalacji cieplnych - zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SIWZ 2.2.2.2. roboty budowlane - zgodnie z Załącznikiem nr 13 do SIWZ 2.3. odtworzenie nawierzchni: 2.3.1. od ul. Czołgistów (włączenie w istniejącą sieć ciepłowniczą) do granicy pasa drogowego ul. Pionierów oraz od granicy pasa drogowego ul. Pionierów do wpięcia w istniejący system ciepłowniczy na terenie PCE - zgodnie z dokumentacją wymienioną w punkcie 2.1. 2.3.2. w pasie drogowym ul. Pionierów - roboty budowlane realizowane na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ (z zakresu dokumentacji projektowej zrealizować należy zakres opisany w Załączniku nr 11 do SIWZ): 2.3.2.1. Projekt budowlany Przebudowa ulicy Pionierów (dz. nr 23/3, 35, 21/3 - obr. 13, dz. nr 1 - obr. 2, dz. nr 416 - obr. 3) o długości jezdni 1.173 m w Lęborku wraz z budową odprowadzenia wód opadowych i roztopowych poprzez działki: j.w. i 10/2, 10/1, 11, 22 - obr. 13) - droga i kanalizacja 2.3.2.2. Projekt wykonawczy Przebudowa ulicy Pionierów (dz. nr 23/3, 35, 21/3 - obr. 13, dz. nr 1 - obr. 2, dz. nr 416 - obr. 3) o długości jezdni 1.173 m w Lęborku wraz z budową odprowadzenia wód opadowych i roztopowych poprzez działki: j.w. i 10/2, 10/1, 11, 22 - obr. 13) - droga 2.3.2.3. Specyfikacje techniczne Przebudowa ulicy Pionierów (dz. nr 23/3, 35, 21/3 - obr. 13, dz. nr 1 - obr. 2, dz. nr 416 - obr. 3) o długości jezdni 1.173 m w Lęborku wraz z budową odprowadzenia wód opadowych i roztopowych poprzez działki: j.w. i 10/2, 10/1, 11, 22 - obr. 13) - droga 2.3.2.4. prace objęte są pozwoleniem na budowę nr D338/15 z dnia 03.06.2015 2.4. usunięcie kolizji z instalacją oświetlenia ulicznego ul. Pionierów na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 14 do SIWZ: 2.4.1. Projekt budowlany - budowa linii kablowej 0,4kV oświetlenia ulicznego 2.4.2. Projekt wykonawczy - budowa linii kablowej 0,4kV oświetlenia ulicznego 2.4.3. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oświetlenia ulicznego na dz. nr 21/3, 23/3 i 35 obr. 13; dz. nr 416 obr. 3; dz. nr 1 obr. 2 2.4.4. przedmiar robót 3. Zakres zamówienia obejmuje również: 3.1. geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie 3.2. opracowanie, zatwierdzenie i zrealizowanie w trakcie robót budowlanych, w porozumieniu z Zamawiającym, projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, z uwzględnieniem punktu 4.1.3. 3.3. organizację terenu budowy, w tym ogrodzenia, przejścia tymczasowe, oznakowanie terenu prac, zasilanie w niezbędne media kosztem i staraniem wykonawcy, zabezpieczenie wykopów, organizację zaplecza socjalnego, placów na składowanie materiałów, ewentualne opłaty za zajęcie pasa drogowego i wszelkie inne opłaty związane z prowadzeniem robót budowlanych, w tym pierwsza opłata za umieszczenie ciepłociągu w pasie drogowym 3.4. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania odbioru robót budowlanych oraz badań zagęszczenia gruntu 3.5. uwzględnienie uwag zgłoszonych w uzgodnieniach branżowych 3.6. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji projektowej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i terenem budowy 3.7. opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą 3.8. uporządkowanie terenu budowy i terenów przyległych 4. Ustalenia dodatkowe dotyczące prowadzenia robót budowlanych: 4.1. Równolegle z realizacją sieci ciepłowniczej, w ramach odrębnej umowy, na ul. Pionierów prowadzone będą roboty budowlane związane z budową kanalizacji deszczowej, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 10 do SIWZ. Prace objęte są pozwoleniem na budowę nr D338/15 z dnia 03.06.2015. 4.1.1. Wykonawca kanalizacji deszczowej (WKD) ustanowi Kierownika Budowy dla całości prac objętych pozwoleniem na budowę. Wykonawca ciepłociągu zobowiązany będzie do: 4.1.1.1. współpracy z Kierownikiem Budowy ustanowionym przez WKD 4.1.1.2. ustanowienia Kierownika Robót branży drogowej, który będzie dokonywał wpisów w dzienniku budowy w zakresie odtwarzania nawierzchni ul. Pionierów w zakresie objętym budową ciepłociągu 4.1.2. Obowiązkiem WKD będzie budowa systemu deszczowego oraz odtworzenie nawierzchni po wykopach do stanu dzisiejszego (tj. zasypanie i zagęszczenie wykopów, odbudowa nawierzchni asfaltowych do dzisiejszych rzędnych) w obszarze objętym odtworzeniem nawierzchni przez wykonawcę ciepłociągu. Po zakończeniu budowy systemu kanalizacji deszczowej WKD przekaże teren Wykonawcy, któremu do wykonania pozostanie zakres prac zgodnie z pkt. 2.3. 4.1.3. Tymczasowa organizacja ruchu: 4.1.3.1. WKD opracuje, uzyska zatwierdzenie i wprowadzi w życie projekt tymczasowej organizacji ruchu dla wszystkich prac (budowa ciepłociągu, budowa kanalizacji deszczowej, odtworzenie nawierzchni w ciągu ul. Pionierów. Wykonawca ciepłociągu zobowiązany będzie do prowadzenia prac zgodnie z tym projektem, w uzgodnieniu z WKD. 4.1.3.2. dla terenów położonych poza ul. Pionierów Wykonawca projekty tymczasowej organizacji ruchu wykona samodzielnie 4.1.3.3. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dojazd do terenów zlokalizowanych przy ul. Pionierów po stronie budowanego ciepłociągu. Ewentualne przerwy w dojeździe należy uzgodnić z użytkownikami posesji. 4.1.3.4. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia poszczególnych elementów harmonogramu rzeczowo-finansowego w związku z postanowieniami projektu tymczasowej organizacji ruchu 4.1.4. Dla obu równolegle prowadzonych robót zostanie ustanowiony jeden Inspektor Nadzoru branży drogowej. Sytuacje sporne pomiędzy wykonawcami, związane z odtworzeniem nawierzchni, rozstrzygać będzie Zamawiający przy udziale Inspektora Nadzoru. Zamawiający organizować będzie cotygodniowe narady koordynacyjne dla obu równolegle prowadzonych budów, w których obowiązkowo uczestniczyć będą kierownicy robót oraz Inspektor Nadzoru. 4.2. Przed rozbiórką wszelkich nawierzchni (jezdnie, chodniki, krawężniki, obrzeża) komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i zarządcy danego terenu dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (średnia odległość - materiały sypkie (frez asfaltowy) 6 km, inne materiały 3 km). Materiał zostanie złożony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (np. płyty chodnikowe, płyty betonowe, krawężniki na palety). Materiał nie nadający się do ponownego wykorzystania (gruz, materiały ziemne) Wykonawca zutylizuje jeśli zajdzie taka konieczność 4.3. Wykonawca podczas wykonywania robót korzystać będzie z terenów następujących zarządców: 4.3.1. Powiatowe Centrum Edukacyjne Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4.3.1.1. prace na terenie PCE oraz w budynkach (montaż węzłów) mogą być prowadzone po zakończeniu roku szkolnego 4.3.1.2. codziennie po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia wszystkich wykorzystanych pomieszczeń 4.3.1.3. do odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół potwierdzający właściwe zagospodarowanie i uprzątnięcie terenu oraz pomieszczeń oraz rozliczenie się ze zobowiązań na rzecz PCE 4.3.2. Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lęborku 4.3.2.1. prace na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej prowadzić należy zgodnie z warunkami podanymi w uzgodnieniu dokumentacji projektowej załączonym do dokumentacji projektowej 4.3.2.2. do odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół potwierdzający właściwe zagospodarowanie i uprzątnięcie terenu oraz rozliczenie się ze zobowiązań na rzecz Spółdzielni 4.3.3. Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Lęborku (tereny miejskie poza pasem drogowym) 4.3.3.1. do odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół potwierdzający właściwe zagospodarowanie i uprzątnięcie terenu oraz rozliczenie się ze zobowiązań na rzecz MZGK 4.3.4. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku 4.3.4.1. do odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół potwierdzający właściwe zagospodarowanie i uprzątnięcie terenu oraz pomieszczeń oraz rozliczenie się ze zobowiązań na rzecz MPWiK 4.3.5. RZGW w Gdańsku 4.3.5.1. prace na terenie RZGW (rzeka Łeba) prowadzić należy zgodnie z warunkami podanymi w uzgodnieniu dokumentacji projektowej załączonym do dokumentacji projektowej. Do obowiązków Wykonawcy należy wypełnienie wszelkich warunków postawionych przez RZGW, w tym dotyczących zawiadomienia o prowadzeniu i zakończeniu robót. 4.3.5.2. do odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół lub inną dokumentację potwierdzające wypełnienie zobowiązań wobec RZGW 4.3.6. PKP 4.3.6.1. prace na terenie PKP prowadzić należy zgodnie z warunkami podanymi w uzgodnieniu dokumentacji projektowej załączonym do dokumentacji projektowej. Do obowiązków Wykonawcy należy wypełnienie wszelkich warunków postawionych przez spółki PKP, w tym dotyczących zawiadomienia o prowadzeniu i zakończeniu robót. 4.3.6.2. do odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokoły lub inne dokumenty potwierdzające wypełnienie obowiązków wobec spółek PKP 4.4. W trakcie robót prowadzonych na ulicy Pionierów zarządca sieci elektroenergetycznej (Energa Operator) wykonywać będzie prace przy przebudowie własnej sieci. Wykonawca oraz WKD zobowiązani będą do współpracy z EO oraz udostępnienia terenu budowy do przeprowadzenia prac. 4.5. Przedmiotowe zadanie jest realizowane w ramach Projektu pn.: Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy. 4.5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać, dostarczyć i umieścić na terenie budowy, dwie tablice informacyjne o Szwajcarsko Polskim Programie Współpracy o wymiarach 150 x 100 cm (szerokość x wysokość). 4.5.2. Tablice muszą być umieszczone na konstrukcji metalowej zapewniającej ich stateczność i bezpieczeństwo, na wysokości min. 2 m ponad poziomem gruntu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie właściwe utrzymanie tablic podczas prowadzenia prac. 4.5.3. Po zakończeniu prac tablice wraz z konstrukcjami zostaną przez Wykonawcę zdemontowane i przewiezione do magazynu wskazanego przez Zamawiającego. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, przed rozpoczęciem robót, 4.5.4. Tablice należy wykonać zgodnie z wytycznymi Programu, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów dot. informacji i promocji zamieszczonymi na stronie: https://www.programszwajcarski.gov.pl/media/3302/Informacja_promocja_wytyczne.pdf w punkcie 3.4.1.a. Tytuł zadania: Budowa instalacji dla zwiększenia odbioru energii cieplnej poprzez podłączenie nowych odbiorców ciepła - budowa przyłączą ciepłowniczego do PCE ZSP w ramach projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lęborka 5. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i SIWZ. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na okres wskazany w ofercie (minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy) od dnia odbioru końcowego zadania. Wykonawca złoży Gwarancję w formie odrębnego dokumentu, który będzie załącznikiem do końcowego protokołu odbioru zadania. 7. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty Opisu Przedmiotu Zamówienia. 8. Tam gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 8.1. Za niezmienne parametry dla węzłów cieplnych uznaje się: 8.1.1. temperatury wejścia/wyjścia dla ogrzewania i wody użytkowej 8.1.2. dopuszczalny spadek ciśnienia dla węzła 8.2. Za niezmienne parametry dla naczyń wzbiorczych uznaje się: 8.2.1. pojemność instalacji 8.2.2. maksymalne obliczeniowe ciśnienie w naczyniu 8.2.3. ciśnienie statyczne w naczyniu 8.3. Za niezmienne parametry dla wymienników ciepła uznaje się (dla ogrzewania i wody użytkowej): 8.3.1. moc 8.3.2. natężenie przepływu pierwotnego/wtórnego 8.3.3. temperaturę wejścia/wyjścia 8.4. Zamawiający wymaga zamontowania kompaktowych węzłów cieplnych wyposażonych w typy urządzeń wymienione w dokumentacji projektowej. Podane nazwy handlowe zostały wykorzystane jedynie w trakcie projektowania dla dokonania doboru węzła i nie stanowią wymogu zastosowania podanych produktów. 9. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych, ze wskazaniem obowiązkowych elementów rozliczeniowcyh stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: Budowa przyłącza ciepłowniczego do PCE w Lęborku. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. Kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: 5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 5.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający zwraca wadium 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach (nie mniej niż 36 i nie więcej niż 60)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach