Przetargi.pl
BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. PIONIERÓW W LĘBORKU WRAZ Z ODTWORZENIEM NAWIERZCHNI

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. PIONIERÓW W LĘBORKU WRAZ Z ODTWORZENIEM NAWIERZCHNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ul. Pionierów w Lęborku wraz z odtworzeniem nawierzchni. A) budowa kanalizacji deszczowej - ?200 do ?500 PVC łączna długość ok. 1 398m. B) uzbrojenie sieci stanowić będą następujące elementy: przykanaliki do wpustów z rur PCV ?200 o łącznej długości: L=197,5m, wpusty uliczne, betonowe ?500mm z osadnikami - 48szt., studnie kanalizacyjne, betonowe ?1200mm z osadnikami - 28szt., w tym: studnia kanalizacyjna kontrolna (D1) ?1200mm bez osadnika - 1 szt., trójnik PCV 250/200mm 450 - 1 kpl, osadnik EOW - 1 50/500 z kręgów ?2500mm - 1kpl, separator ESL 50/500 ?2000mm - 1kpl, wylot prefabrykowany ?500mm z klapą przeciwcofkową - 1 kpl. C) odtworzenie nawierzchni - odbudowa nawierzchni zniszczonych w trakcie wykonywania sieci kanalizacji deszczowej na ok. 5,5tyś m2, zgodnie z uwagami szczegółowymi zawartymi w Załączniku nr 15 do SIWZ; zadanie podzielone jest na dwa etapy: I etap: wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku od wlotu kd do rzeki Łeby do studni D7, odcinek D7 - D13 - D28 wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi, wykonanie sięgacza ?315 PVC L=10m od studni D7 w kierunku studni D8; wykonanie prac drogowych w pełnym zakresie pasa drogowego od km 0+288 do 0+468,7 oraz wykonanie prac drogowych od km 0+468,7 do 1+135,6 w postaci wykonania zjazdów niebitumicznych po stronie prawej oraz chodnika po stronie prawej; wykonanie drogi technologicznej do zrzutu kanalizacji deszczowej do rzeki Łeby. Termin wykonania to 22.07.2016r II etap: wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku od studni D7 - do studniD12 wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi z wyłączeniem odcinka 10m ?315PVC od studni D7 w kierunku studni D8(sięgacz wykonany w etapie I budowy kanalizacji deszczowej); wykonanie prac drogowych w pełnym zakresie pasa drogowego od km 0+000 do km 0+288. Termin wykonania to 22.07.2018r. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1. projektem budowlanym kanalizacji deszczowej przebudowy ulicy Pionierów wraz z budową odprowadzenia wód opadowych i roztopowych (Załącznik nr 8 do SIWZ) 2.2. szczegółową specyfikacją techniczną dotyczącą wykonania i odbioru robót dotycząca budowy kanalizacji deszczowej(Załącznik nr 9 do SIWZ) 2.3. przedmiarem budowy kanalizacji deszczowej (Załącznik nr 10 do SIWZ) 2.4. projektem budowlanym przebudowy ulicy Pionierów wraz z budową odprowadzenia wód opadowych i roztopowych (Załącznik nr 11 do SIZW) 2.5. szczegółową specyfikacją techniczną dotyczącą wykonania i odbioru robót dotyczącą branży drogowej(Załącznik nr 12 do SIWZ) 2.6. przedmiarem dotyczącym branży drogowej (Załącznik nr 13 do SIWZ) 2.7. decyzją pozwolenia na budowę (Załącznik nr 14 do SIWZ) 2.8. z zakresu prac z dokumentacji projektowej realizować należy zgodnie z uwagami szczegółowymi zawartymi w Załączniku nr 15 do SIWZ 2.9. nie realizuje się odcinka drogi od kilometra 1+135,6 do końca opracowania 2.10. zapisami niniejszej SIWZ 3. Zakres zamówienia obejmuje również: 3.1 geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie 3.2 ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających) 3.3 wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów) 3.4 opracowanie, zatwierdzenie i zrealizowanie w trakcie robót budowlanych, w porozumieniu z Zamawiającym, projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych związanych z budowa kanalizacji deszczowej oraz z budową przyłącza ciepłowniczego; tymczasowa organizacja ruchu musi obejmować wszystkie prace prowadzone w jednym czasie na budowie kanalizacji deszczowej oraz budowie przyłącza ciepłowniczego wraz z odtworzeniem nawierzchni - budowa chodników, ścieżki rowerowej, parkingów oraz jezdni z krawężnikami i z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu (Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego dojazdu do posesji położonych w obrębie budowy; brak dojazdu i godziny wyłączenia z ruchu mogą być indywidualnie uzgodnione z użytkownikiem posesji) 3.5 organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, 3.6 usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 3.7 realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych, 3.8 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, 3.9 przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego 3.10 przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej 4. Ustalenia dodatkowe do robót budowlanych: 4.1. Równolegle z realizacją kanalizacji deszczowej na ul. Pionierów prowadzone będą roboty budowlane związane z budową przyłącza ciepłowniczego, zgodnie z dokumentacją projektową: Projekt budowlany przyłącza ciepłowniczego do Powiatowego Centrum Edukacyjnego Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego przy ul. Pionierów 16 w Lęborku 4.1.1. wykonawca kanalizacji deszczowej ustanowi Kierownika Budowy dla całości prac objętych pozwoleniem na budowę. Wykonawca kanalizacji deszczowej zobowiązany będzie do: 4.1.1.1. współpracy z Kierownikiem Robót branży drogowej ustanowionym przez Wykonawcę przyłącza ciepłowniczego 4.1.1.2. Umożliwienia Kierownikowi Robót branży drogowej przy budowie przyłącza ciepłowniczego wykonywania wpisów w dzienniku budowy w zakresie odtwarzania nawierzchni ul.Pionierów 4.1.2. Obowiązkiem Wykonawcy kanalizacji deszczowej będzie budowa systemu deszczowego oraz odtworzenie nawierzchni po wykopach do stanu dzisiejszego. Po zakończeniu budowy systemu kanalizacji deszczowej Wykonawca przekaże teren Wykonawcy przyłącza ciepłowniczego. 4.1.3. W trakcie budowy kanalizacji deszczowej i odtworzenia nawierzchni Wykonawca ma obowiązek udostępnienia terenu budowy Wykonawcy przyłącza ciepłowniczego. 4.1.4. Dla obu równolegle prowadzonych robót zostanie ustanowiony jeden Inspektor Nadzoru branży drogowej. Sytuacje sporne pomiędzy wykonawcami, związane z odtworzeniem nawierzchni, rozstrzygać będzie Zamawiający przy udziale Inspektora Nadzoru. Zamawiający organizować będzie cotygodniowe narady koordynacyjne dla obu równolegle prowadzonych budów, w których obowiązkowo uczestniczyć będą kierownicy robót oraz Inspektor Nadzoru. 4.2. Nawierzchnie po wykopach związanych z budową ciepłociągu do stanu dzisiejszego przywraca Wykonawca ciepłociągu 4.3. Przed rozbiórką wszelkich nawierzchni (jezdnie, chodniki, krawężniki, obrzeża) komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i zarządcy danego terenu, dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (odległość - materiały sypkie (frez asfaltowy) 6km, inne materiały 3 km). Materiał zostanie złożony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (np. płyty chodnikowe, płyty betonowe, krawężniki na palety). Materiał nie nadający się do ponownego wykorzystania (gruz, materiały ziemne) Wykonawca zutylizuje jeśli zajdzie taka konieczność. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową. 4.4. Prace przy budowie kanalizacji deszczowej i nawierzchniach ulicy Pionierów objęte są pozwoleniem na budowę 328/15 z dnia 03.06.2015r. Wykonawca kanalizacji deszczowej zobowiązany będzie do współpracy z Wykonawcą robót przyłącza ciepłowniczego. 4.5. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych, jakościowych i estetycznych określonych w dokumentacji. 4.6. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 5. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 6. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 7. 7.1 Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 7.2 Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 7.3 Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie opracowanych dokumentacji oraz prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 8. Zamawiający informuje Wykonawców, że w okresie realizacji zamówienia będzie finansował wykonanie robót w okresach wskazanych w harmonogramie rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Płatności będą dokonywane w odniesieniu do bezusterkowego zakończenia poszczególnych elementów wskazanych w harmonogramie rzeczowo - finansowym. 9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego i tablicy ogłoszeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP Paribas S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Pionierów. 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 19.04.2016r. do godziny 0945, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony 4. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ustawy Pzp niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach