Przetargi.pl
Budowa ul. Dworcowej i ul. Dąbrowskiego w Nowym Dworze Gdańskim

Gmina Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2472401 , fax. 055 2472405
  • Data zamieszczenia: 2016-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański
    ul. Wejhera 3 3
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 055 2472401, fax. 055 2472405
    REGON: 17074789100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Dworcowej i ul. Dąbrowskiego w Nowym Dworze Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia: Budowa ul. Dworcowej i ul. Dąbrowskiego w Nowym Dworze Gdańskim, obejmuje: 1) Branża drogowa a) budowa nowych nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego; b) budowa chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej; c) budowa zjazdów indywidualnych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej; d) budowa miejsc postojowych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej; e) przebudowa kanalizacji deszczowej; f) przebudowa wodociągu i przykanalików; g) usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanych z budową drogi; h) budowa oświetlenia ulicznego na terenie całej inwestycji; i) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; j) wycinka drzew i krzewów oraz wykonanie zieleni przydrożnej w formie nowych nasadzeń i trawników w pasie drogowym. 2) Branża Sanitarna a) przebudowa sieci wodociągowej b) przebudowa sieci kanalizacji deszczowej 3) Branża elektroenergetyczna w zakresie oświetlenia drogowego a) montaż szafki oświetleniowej b) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami, wysięgnikami i źródłami światła c) budowa linii kablowej d) budowa linii napowietrznej e) demontaż istniejących słupów oświetleniowych oraz opraw, wysięgników i źródeł światła f) montaż rur ochronnych na linie kablowe 4) Branża teletechniczna a) przebudowa studni kablowych - 2 szt.; b) budowa kanalizacji kablowej 2-otworowej 17,0 m; c) budowa kanalizacji kablowej 1-otworowej 27,0 m; d) wymiana i regulacja ram studni kablowych - 19 szt.; e) odsunięcie kabla teletechnicznego na odcinku 40,0 m, f) budowa kabla teletechnicznego XzTKMXpw 5x4x0.5/19 o długości 30,0 m; g) budowa kabla teletechnicznego XzTKMXpw 5x4x0.5/35 o długości 33,0 m; h) budowa kabla koncentrycznego F50 TSV o długości 100,0 m; 5) Branża: Zieleń a) w ramach prac przygotowawczych przewiduje się usunięcie 42 szt. drzew, zabezpieczenie na czas robót budowlanych 56 szt. drzew oraz zebranie zanieczyszczeń pobudowlanych, gruzu i śmieci i wywiezienie na wysypisko. W przypadku wycinki drzew przypadającej w terminie od 1 marca do 15 października, przed przystąpieniem do usunięcia drzew Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądu ornitologicznego, przeprowadzonego w terminie i metodą umożliwiającą ustalenie występowania gatunków ptaków objętych ochroną gatunkową (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 07 października 2014 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt Dz.U. poz. 1348) z określeniem listy gatunków chronionych, ewentualnej liczebności osobników i siedlisk. W przypadku pozytywnej weryfikacji, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na podstawie art. 56 ustawy o ochronie przyrody (t.j. z 2013 r. Dz. U. poz. 627), stosownego zezwolenia na odstępstwo od zakazów w stosunku do gatunków chronionych (np. płoszenie, niszczenie siedlisk, niszczenie gniazd). b) z uwagi na niewielkie i rozdrobnione powierzchnie terenu przewidziane pod zieleń wykonanie uprawy gleby przewiduje się ręcznie, przez przekopanie na głębokość 25cm, wyrównanie i wyprofilowanie nawierzchni. c) z uwagi na niezbędne do wykonania roboty budowlane i degradacją biologicznie czynnej wierzchniej warstwy gleby, na terenach przewidzianych pod zieleń przewiduje się rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej o grubości 5 cm. d) w ramach urządzenia zieleni przewiduje się posadzenie łącznie 34 szt. drzew liściastych, w ramach uzupełnienia istniejących nasadzeń szpalerowych drzew. e) dłużyce, karpiny i gałęzie podlegają zagospodarowaniu przez wykonawcę 6) Branża elektroenergetyczna (kolizje elektroenergetyczne) a) montaż słupów elektroenergetycznych linii napowietrznej b) przewieszenie przewodów istniejącej linii napowietrznej c) demontaż słupów elektroenergetycznych linii napowietrznej d) montaż rur ochronnych na istniejące linie kablowe Podpunkt 6 wykonany zostanie przez ENERGA OPERATOR SA Oddział w Olsztynie. Należy skoordynować prace z ww. podmiotem zgodnie z zapisami w umowie. 2. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze SIWZ wraz z załączonymi dokumentami (opis przedmiotu zamówienia - Załączniki Nr 8 i 9 do SIWZ). Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ jako dokument pomocniczy. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku. 3. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektu do użytkowania - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym wraz z zatwierdzeniem jej w organie zarządzającym ruchem, roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon oraz zajęcie pasa drogowego. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 5. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania, co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy Nowy Dwór Gdański Nr 89 8306 0003 0000 8006 2000 0040 w tytule: Budowa ul. Dworcowej i ul. Dąbrowskiego w Nowym Dworze Gdańskim ZP.271.2.2016 5. Gwarancje i poręczenia złożone, jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w Referacie Budżetu Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Gdańskim (pokój nr 17). 7. Warunki zwrotu, zatrzymania oraz żądania ponownego wniesienia wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastonowydwor.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach