Przetargi.pl
Budowa przygranicznego ośrodka kwarantannowania i przetrzymywania zwierząt nielegalnie wwiezionych do strefy Schengen oraz centrum edukacyjno - szkoleniowego na bazie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 00059530600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przygranicznego ośrodka kwarantannowania i przetrzymywania zwierząt nielegalnie wwiezionych do strefy Schengen oraz centrum edukacyjno - szkoleniowego na bazie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa przygranicznego ośrodka kwarantannowania i przetrzymywania zwierząt nielegalnie wwiezionych do strefy Schengen oraz centrum edukacyjno - szkoleniowego na bazie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu współfinansowana ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych w następujących obiektach: 1. Budynek Centrum Edukacyjno - Szkoleniowego ( budynek wejścia głównego ) Roboty prowadzone będą w branżach: rozbiórkowej, ogólnobudowlanej, konstrukcyjnej, instalacji wodno - kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i elektrycznej. 2. Budynek ambulatoryjno - weterynaryjny. Roboty prowadzone będą w branżach: ogólnobudowlanej, konstrukcyjnej, instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektrycznej i technologicznej. 3. Pawilon wielkich drapieżników wraz z budową nowych wybiegów. Roboty budowlane prowadzone będą w branżach: ogólnobudowlanej, konstrukcyjnej, instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i elektrycznej. 4. Wykonanie systemu monitoringu w tym zakupy sprzętu i wyposażenia. Budowa infrastruktury teleinformatycznej do budynków w postaci rurociągów kablowych wraz ze studniami rewizyjnymi oraz słupów dla kamer monitoringu, ułożenie kabli światłowodowych, kabli teletransmisyjnych monitoringu, kabli zasilających, wyposażenie obiektów w komplet urządzeń: kamery, urządzenia audiowizualne do prowadzenia prezentacji oraz szkoleń w budynku dydaktycznym. 5. Aranżacja pomieszczeń i wybiegów dla zwierząt. W zakres zamówienia wchodzi ponadto wykonanie uzbrojenia terenu w branżach sanitarnej i elektrycznej oraz dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego zgodnie z Projektem Tom 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 7.2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 7.2.1. Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia robót. 7.2.2. Wykonawca musi mieć środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 2 mln złotych. 7.2.3. Partnerzy Konsorcjum muszą spełniać łącznie kryteria dotyczące doświadczenia oraz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia. 7.2.4. Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zadanie o wartości minimalnej 5 mln zł podobne do przedmiotu zamówienia. Przez zadanie podobne rozumieć należy wykonanie kompleksu ( co najmniej 2 budynków, będących przedmiotem jednej inwestycji wraz z uzbrojeniem terenu ) o kubaturach powyżej 1000 m3 każdy, przy czym w ramach inwestycji powinny być wykonywane roboty w następujących branżach: ogólnobudowlanej, konstrukcyjnej, instalacyjnej wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektrycznej wraz z budową infrastruktury teleinformatycznej do budynków oraz uzbrojeniem terenu z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć referencje od inwestora potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7.2.5. Cały kluczowy personel kierowniczy proponowany do wykonania zamówienia winien mieć odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do robót objętych niniejszym przetargiem. Wykonawca winien dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: kierownik budowy - 1 osoba oraz kierownicy: robót ogólnobudowlanych - 1 osoba, sanitarnych - 1 osoba, elektrycznych i telekomunikacyjnych - 1 osoba. Kierownik budowy może być jednocześnie kierownikiem robót ogólnobudowlanych. Każda z wymienionych osób musi posiadać stosowne uprawnienia w zakresie prowadzenia robót budowlanych oraz musi posiadać zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7.2.6. Wykonawca winien posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 3 mln zł. 7.2.7. Wykonawca winien nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 7.3. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. W przeciwnym wypadku dana Oferta zostanie wykluczona z dalszego postępowania. 7.4. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt 8 na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w pkt 7.2. na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty wraz ze swoją Ofertą: 8.1.1. Formularz oferty przetargowej na roboty (Formularz 1); 8.1.2. Dowód wniesienia wadium; 8.1.3. Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy, w przypadku Konsorcjum należy wypełnić odrębnie dla każdego Partnera (Formularz 2); 8.1.4. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Formularz 2a); 8.1.5. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Formularz 3); 8.1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.1.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.1.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.1.9. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 8.1.10. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie 2 mln zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.1.11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.1.12. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.1.13. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia (Formularz 4). Do Formularza należy załączyć uprawnienia budowlane danej specjalności oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonaniu zamówienia (zgodnie z wymogami pkt 7.2.5.); 8.1.14. Harmonogram realizacji inwestycji (Formularz 5); 8.1.15. Plan Robót Podwykonawcy (Formularz 6). W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia którą zamierza powierzyć podwykonawcy. 8.1.16. Wykaz robót budowlanych zgodnie z wymaganiami stawianymi w pkt 7.2.4. (Formularz 7). Do Formularza należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością; 8.1.17. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 3 mln zł. W przypadku polisy z terminem związania krótszym niż czas trwania kontraktu wymagane jest zobowiązanie w formie oświadczenia o przedłużeniu polisy na czas wymagany; 8.1.18. Wykaz stawek i narzutów dla robót nieprzewidzianych do wykonania (Formularz 8); 8.1.19. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej na terenie planowanej inwestycji (Formularz 9 ). 8.1.20. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zgodnie z zasadami zawartymi w punkcie 18 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wykaz elementów do fakturowania sporządzony w podziale na działy jak w harmonogramie realizacji inwestycji z podaniem cen jednostkowych i wartości. 8.2. Wykonawcy zagraniczni, 8.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.1.6, 8.1.8, 8.1.11., 8.1.12. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8.2.2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 8.1.7. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 8.2.3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2.1.lit. a i 8.2.1.lit. c oraz 8.2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 8.2.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.3. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 8.1. muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt 8.1.5, 8.1.6, 8.1.7, 8.1.8, 8.1.11 i 8.1.12 niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 8.5. Jeżeli ofertę składa Konsorcjum firm należy do niej dołączyć list intencyjny Konsorcjum. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby list intencyjny Konsorcjum: - upoważniał jednego z członków Konsorcjum (głównego partnera) jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową, - stwierdzał, że partnerzy Konsorcjum będą odpowiadać solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania - zostanie zawarta umowa Konsorcjum z notarialnie potwierdzonymi podpisami na czas trwania kontraktu, powiększona o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach