Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Koronowo.

Gmina Koronowo ogłasza przetarg

  • Adres: 86010 Koronowo, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 826 400 , fax. 523 826 401
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
    Plac Zwycięstwa 1
    86010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 826 400, fax. 523 826 401
    REGON: 9235066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Koronowo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 37 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Koronowo w technologii tarczowego złoża obrotowego. Zamawiający ze względu na różnorodność lokalizacji elementów inwestycji, przedmiot zamówienia dzieli się na 3 części w ramach skupienia elementów każdej z części na poszczególnym obszarze gminy. Lokalizacje poszczególnych części: CZĘŚĆ I Obręb geodezyjny nr 0001 1. Buszkowo 75, dz. nr 38 2. Buszkowo 41/2 dz. nr 206/2 3. Buszkowo 9 dz. nr 264/8 4. Buszkowo 97 dz. nr 2/9 5. Buszkowo 48 dz. nr 204/2 Obręb geodezyjny nr 0015 1. Nowy Dwór 72 dz. nr 167/4 2. Nowy Dwór 77 dz. nr 165/1 3. Nowy Dwór 80 dz. nr 183/3 4. Nowy Dwór 59 dz. nr 181 Obręb geodezyjny nr 0023 1. Skarbiewo 11 dz. nr 73 2. Skarbiewo 8 dz. nr 92 CZĘŚĆ II Obręb geodezyjny nr 0018 1. Osiek 18 dz. nr 2/5 2. Osiek 2 dz. nr 37/6 3. Osiek 17 dz. nr 60/1 4. Osiek 23 dz. nr 105/13 5. Osiek 7 dz. nr 76 Obręb geodezyjny nr 0029 1. Wilcze 10 dz. nr 27/1 2. Wilcze 29 dz. nr 217 3. Wilcze 28 dz. nr 244 4. Wilcze 26 dz. nr 229 Obręb geodezyjny nr 0031 1. Wiskitno 26 dz. nr 67 2. Wiskitno 27 dz. nr 73/1 3. Wiskitno 63 dz. nr 31/2 Obręb geodezyjny nr 0011 1. Lucim 74 dz. nr 402/4 2. Lucim 76 dz. nr 402/5 Obręb geodezyjny nr 0022 1. Sitowiec 44 dz. nr 35/7 2. Sitowiec 26 dz. nr 160 3. Sitowiec 21 dz. nr 155/1 CZĘŚĆ III Obręb geodezyjny nr 0003 1. Bytkowice 8 dz. nr 18/1 2. Bytkowice 16 dz. nr 40/2 3. Bytkowice 14 dz. nr 81 4. Bytkowice dz. nr 72/2 Obręb geodezyjny nr 0006 1. Gogolinek 40 dz. nr 104/8 2. Gogolinek 16 dz. nr 64/1 Obręb geodezyjny nr 0010 1. Krąpiewo 12 dz. nr 66 Obręb geodezyjny nr 0032 1. Witoldowo 26 dz. nr 110/2 2. Witoldowo 72 dz. nr 188/2 2. Zakres zamówienia obejmuje: - montaż oczyszczalni - montaż systemu rozsączania ścieków oczyszczonych - montaż rur doprowadzających ścieki surowe do oczyszczalni z PCV 160 mm - montaż rur odprowadzających ścieki oczyszczone do systemu rozsączania z PCV 110 mm - montaż studzienek inspekcyjnych w przypadkach załamań instalacji kanalizacji sanitarnej - montaż przepompowni ścieków, przewód tłoczny z rur PE w przypadku niekorzystnych warunków gruntowo-wodnych lub niekorzystnego ukształtowania terenu - wykonanie wentylacji niskiej oraz wysokiej prowadzonej po elewacji budynku ponad dach za pomocą trójnika 160/110 wpiętego w kanalizację zewnętrzną doprowadzającą ścieki do oczyszczalni - montaż studzienek rewizyjnych - montaż studzienek rozdzielczych - doprowadzenie zasilania energetycznego do oczyszczalni ścieków i przepompowni z instalacji zalicznikowej domów. 2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z zapisami siwz i załącznikami do siwz, w tym z dokumentacjami projektowymi, decyzjami administracyjnymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 poz. 1332 z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.7 1) siwz (jeżeli dotyczy), 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Wymagania Zamawiającego, dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę. 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3A uPzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z siwz, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. Z 2016 r. , poz. 1666, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane z wykonywaniem montażu instalacji i urządzeń oczyszczalni. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 2) dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności polegać będzie: a) na etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym, b) na etapie realizacji umowy – w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych w rozdziale III, pkt 11, ppkt 1) siwz. W razie zaistnienia potrzeby (nie później niż na 5 dni przed przystąpieniem do realizacji danych czynności określonych w rozdziale III, pkt 11, ppkt 1) siwz ww. oświadczenie będzie podlegać modyfikacji/aktualizacji w zakresie ilości zatrudnionych osób do wykonania przedmiotowych czynności. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia: - wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności wskazane w pkt III.11.1) siwz wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby, - druków RCA, dot. każdego pracownika (zanonimizowane – zawierające tylko imię, nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy i kod tytułu ubezpieczenia), - zanonimizowanych umów o pracę (zanonimizowane tj. zawierające tylko nazwę pracodawcy, imię, nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach