Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Filipów

Urząd Gminy Filipów ogłasza przetarg

  • Adres: 16-424 Filipów, ul. Garbaska 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5696081 , fax. 087 5696081
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Filipów
    ul. Garbaska 2 2
    16-424 Filipów, woj. podlaskie
    tel. 087 5696081, fax. 087 5696081
    REGON: 00053419600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filipow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Filipów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane projektowane przez Wykonawcę polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) legitymujących się certyfikatem na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 w miejscowościach: Czarne, Supienie, Garbas Pierwszy, Mieruniszki, Zusno, Filipów Drugi, Filipów Trzeci, Wólka, Rospuda - gmina Filipów w ilości 206 sztuk. Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. W przypadkach, gdy to będzie konieczne, w ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownię ścieków surowych oraz ścieków oczyszczonych. Wymaga się, aby certyfikat zgodności z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 wystawiony był przez laboratorium notyfikowane w Komisji Europejskiej. Do ww. PBOŚ kierowane będą ścieki bytowo-gospodarcze w ilości jednostkowej 80 dm3/Md (litrów na mieszkańca na dobę), co oznacza, że ścieki te będą charakteryzować się następującymi przeciętnymi parametrami: BZT5 750 - g O2/m3, zawiesina ogólna - 875 g/m3, azot ogólny - 137,5 g N/m3, fosfor ogólny 22,5 g P/m3. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na sześć miesięcy. Zakres przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust. 1 pkt 3 oraz art. 30 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity (Dz. U. z 2010 r. Dz. U. nr 243 z dnia 23 grudnia 2010 r. poz.1623) do Starosty Suwalskiego ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki. 2. Dostawa, montaż i uruchomienie 206 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) oraz pompowni ścieków, o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową. 3.Na ogólną liczbę 206 szt. przydomowych oczyszczalni składa się: 98 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie do 4 mieszkańców, 73 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie do 6 mieszkańców, 17 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie do 8 mieszkańców, 12 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie do 10 mieszkańców, 4 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie do 16 mieszkańców, 2 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie do 20 mieszkańców. 4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 5. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. 6. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich 206 użytkowników. 7. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi. 8. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi. 9. Raport porealizacyjny, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków. Szczegółowy zakres robót i wymagań określa Tom III Program Funkcjonalno -Użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, (d) gwarancjach ubezpieczeniowych, (e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: (a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, (b) numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, (c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, (d) kwotę gwarancji, (e) termin ważności gwarancji (f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: (i) Wykonawca, którego ofertę wybrano: i. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub ii. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub iii. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub (ii) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nie leżących po jego stronie.4. Postanowienia pkt 3) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2 b) i e). 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rutka Tartak o/Filipów 65 9367 0007 0020 0000 0156 0003 z dopiskiem: Wadium - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Filipów. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w Urząd Gminy Filipów, ul. Garbaska 2, 16-424 Filipów, sekretariat. 7. Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 9. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filipow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach