Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy ogłasza przetarg
- Adres: 02-133 Warszawa, al. Krakowska 257
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5758806 , fax. 022 575 89 24
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy
al. Krakowska 257 257
02-133 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5758806, fax. 022 575 89 24
REGON: 01070258500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przychodni przy ul. Cegielnianej w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane i instalacyjne oraz przyłącza techniczne (bez zagospodarowania terenu i ochrony RTG) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 130000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1)Złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych; 3)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonaniu: - co najmniej 1 zamówienia obejmującego budowę obiektu użyteczności publicznej(w zakresie obiektów służby zdrowia) o kubaturze nie mniejszej niż 5 000 m3; 5)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; 6)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 6a) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł; 6b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł w postaci: -środków finansowych w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i -promesy kredytowej, z której wynika, zdolność kredytowa wykonawcy lub/i -opinii bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z której wynika, że wykonawca posiada do wykorzystania środki w postaci kredytu odnawialnego. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców określonych powyżej Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków 1a) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 1b) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w dokument odrębnie. 1c) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w dokument odrębnie. 1d) Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w dokument odrębnie. 1e) Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych dla podmiotów zbiorowych; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego w/w dokument składa oddzielnie. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument składa oddzielnie. 4) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie zamówień należy wskazać co najmniej 1 zamówienie obejmujące budowę obiektu użyteczności publicznej (w zakresie obiektów służby zdrowia) o kubaturze nie mniejszej niż 5 000 m3. Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 wykonawca musi spełnić warunek. 5) Wykaz osób i podmiotów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; Kierownik budowy musi być wpisany na listę członków Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.). Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika) Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień kierownika budowy oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - wykaz osób i podmiotów musi spełniać łącznie wymagania zamawiającego. 6a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku polisy (innego dokumentu) z kwotą wyrażoną w innej walucie niż PLN wartość ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składają wymienione dokumenty o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł wspólnie (lub składa je jeden z Wykonawców); 6b) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł w postaci: -środków finansowych w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i -promesy kredytowej, z której wynika zdolność kredytowa wykonawcy lub/i -opinii bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z której wynika, że wykonawca posiada do wykorzystania środki w postaci kredytu odnawialnego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składają informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w których wykonawcy posiadają rachunki, potwierdzające że wykonawcy (lub jeden z wykonawców) posiadają łącznie środki finansowe lub łącznie (albo jeden z wykonawców) posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ud-wlochy.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku Przychodni polegająca na dostosowaniu pomieszczeń poradni: ortopedycznej, chirurgicznej, urologicznej, dermatologicznej, gastrologicznej, laryngologicznej, rehabilitacyjnej oraz pracowni fizykoterapii do wymogów, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia podmiotu leczniczego ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa
Dodano: 2016-06-24 - Rozbudowa i remont budynku Urzędu Gminy w Stanisławowie , przebudowa kotłowni i co.
Dodano: 2016-06-02 - Budowa modułowego przedszkola dwuoddziałowego w miejscowości Stare Orzechowo gm. Pomiechówek
Dodano: 2016-05-12 - Rozbudowa i przebudowa budynku H i G oraz nadbudowa budynku G na potrzeby Oddziałów Dziecięcego i Okulistycznego oraz Apteki Szpitalnej na terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-03-25 - Rozbudowa i przebudowa budynku H i G oraz nadbudowa budynku G na potrzeby Oddziałów Dziecięcego i Okulistycznego oraz Apteki Szpitalnej na terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-02-23 - Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Nieporęt w Nieporęcie
Dodano: 2015-12-14 - Budowa budynku Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2015-12-01 - Wykonanie prac remontowych w siedzibie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii
Dodano: 2015-11-14 - Wykonanie rozbudowy, przebudowy i nadbudowy budynku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek służby zdrowia oraz rozbiórki przybudówek do budynku głównego przy ul. Klaudyny 26 B
Dodano: 2015-10-20 - Wykonanie prac budowlanych remontowo-adaptacyjnych w siedzibie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii
Dodano: 2015-10-09