Przetargi.pl
Budowa przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa obiektu Zespołu Szkół oraz budowa Przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina 10. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3256800 , fax. 032 3256809
  • Data zamieszczenia: 2012-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Dąbrowszczaków 133 133
    43-175 Wyry, woj. śląskie
    tel. 032 3256800, fax. 032 3256809
    REGON: 27104782700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa obiektu Zespołu Szkół oraz budowa Przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina 10. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa Przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina w ramach wieloletniego zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i rozbudowa obiektu Zespołu Szkół oraz budowa Przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina 10 wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) budowę budynku przedszkola 5-oddziałowego (p.u. 887 m2, kubatura 3733 m3), II kondygnacyjnego, niepodpiwniczonego wraz z instalacją elektryczną, gazową, wod.-kan., c.o., teleinformatyczną oraz platformą pionową dla transportu osób niepełnosprawnych i małym dźwigiem towarowym dla transportu posiłków; b) budowę zewnętrznych dojść oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych; c) przebudowę odcinka sieci gazowej wraz z wykonaniem przyłącza do budynku; d) przekładkę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem przyłącza do budynku oraz odprowadzeniem wody deszczowej do istniejącej kanalizacji deszczowej; e) budowę przyłącza energetycznego (z istniejącej tablicy głównej w budynku Zespołu Szkół); f) budowę przyłącza wody z istniejącego wodociągu zasilającego budynek Zespołu Szkół; g) budowę ogrodzenia terenu wokół budynku przedszkola; h) zagospodarowanie terenu (trawniki, nasadzenia); i) budowę placu zabaw wraz z urządzeniami; j) wyposażenie kuchni (rozdzielnia posiłków i zmywalnie); k) budowę platformy dźwigowej wraz z zadaszeniem przy schodach zaplecza (kuchni) szkoły; l) opracowanie instrukcji p.poż. oraz wyposażenie i oznakowanie obiektu w niezbędny sprzęt p.poż. zgodnie z instrukcją p.poż.; m) opracowanie i dostarczenie świadectwa energetycznego budynku; n) wykonanie wszelkich pozostałych prac niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, wynikających z przekazanej dokumentacji przetargowej bądź obowiązujących przepisów; o) przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; p) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa n/w dokumentacja projektowa stanowiąca integralna część niniejszej SIWZ: a) Projekt wykonawczy - architektura, b) Projekt wykonawczy - konstrukcja, c) Projekt wykonawczy - zagospodarowanie terenu, d) Projekt wykonawczy - instalacje wod.-kan. i c.o., e) Projekt wykonawczy - przyłącze wody oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej, f) Projekt wykonawczy - projekt kotłowni, g) Projekt wykonawczy - przekładka gazociągu, h) Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne, i) Projekt wykonawczy - zasilanie energetyczne, j) Projekt wykonawczy - instalacje teleinformatyczne, k) STWOiR, l) Przedmiary robót, m) Opis przedmiotu zamówienia (załącznik A do SIWZ). 4. Dokumentacja projektowa udostępniona jest bezpłatnie w wersji elektronicznej na stronie zamawiającego www.wyry.pl. Papierowa wersja dokumentacji projektowej zostanie przekazana odpłatnie tym Wykonawcom, którzy wcześniej pisemnie, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej złożą zamówienie. 5. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. Nr 243/2010 poz.1623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401), pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. 6. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót przed terminem złożenia oferty. 7. Podane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy materiałów i urządzeń z podaniem konkretnych znaków towarowych, patentów, nazw pochodzenia oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne urządzenia, materiały i inne elementy równoważne muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 8. Zamawiający żąda by dostarczone materiały i urządzenia były nowe oraz posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa. 9. Jeżeli zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia lub w załączonej dokumentacji wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 10. Równoważność oznacza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż wymagane przez zamawiającego. 11. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisanym przez zamawiającego, jest zobowiązany przedstawić dokumenty wykazujące, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania zamawiającego. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji załączonej do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez zamawiającego i autora projektu oraz o ile jest to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 12. Liczba osób realizujących przedmiot zamówienia (prowadzących roboty budowlane) musi gwarantować wykonanie ww zamówienia w terminie podanym przez zamawiającego w rozdz. IV SIWZ. W przypadku ryzyka niedotrzymania ww terminu Wykonawca winien przewidzieć realizację robót w systemie zmianowym. 13. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja przetargowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będące załącznikami do SIWZ. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca ważność: a) Dokumentacja Projektowa( Projekt Budowlany, Projekty Wykonawcze) b) Umowa, c) Oferta Wykonawcy z kosztorysem ofertowym d) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, e) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, f) Inne dokumenty stanowiące część Umowy. B Warunki płatności: Ponieważ inwestycja będzie częściowo współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dostosowania treści dokumentów potwierdzających wykonanie robót (protokoły, faktury) do wymagań stawianych przez instytucję współfinansującą zamówienie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych zero groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). 3. Wadium musi być wniesione do dnia 10.01.2013r. do godz. 11.45. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tychy 81 8435 0004 0000 0000 6145 0001 z oznaczeniem: Budowa przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina - wadium. 5. Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które zostanie wniesione rachunek bankowy zamawiającego do dnia 10.01.2013r. do godz. 11.45. Zaleca się aby do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. Pozostałe formy wadium (oryginały dokumentów, o których mowa w pkt. 2) należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy Wyry przed terminem składania ofert. Godziny otwarcia kasy: a) poniedziałek 8.00-16.30 przerwa 12.00-13.00, b) wtorek - czwartek 8.00-15.00 przerwa 12.00-13.00, c) piątek 8.00-13.00 bez przerwy. 7. W przypadku uchybienia ww terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art. 46 ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie akceptowanej przez zamawiającego zostanie wykluczony z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach