Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
- Data zamieszczenia: 2014-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1 1
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
REGON: 05065898200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA, PRZEBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W RAMACH ROZBUDOWY INFRASTRUKTURY OCHRONY ŚRODOWISKA W ULICACH W BIELSKU PODLASKIM- DOKUMENTACJA PROJEKTOWA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ramach rozbudowy infrastruktury ochrony środowiska w ulicach w Bielsku Podlaskim wg załączonych map . Przy opracowywaniu dokumentacji projektowej należy uwzględniać odtworzenie nawierzchni wraz z krawężnikiem szerokości ? jezdni przy projektowaniu kanalizacji sanitarnej w ulicach : 30 Lipca, Andersa, Asnyka, Bohaterów Września, Cegielniana, Czwartaków, Długosza, Dubicze (od ul. Kazimierzowskiej do ul. Widowskiej), Dworska, Gen. Bema, Jagiellońska ( od ul. Kazimierzowskiej do ul. Kopernika), Lotnicza, Pronina, Prusa, Reja, Reymonta, Strzelnicza, Tuwima, Wasilewskiej, Wiśniowa, Wodna, Żabia ( od ul. Wiejskiej), Żurawia i odtworzenie nawierzchni z obustronnymi krawężnikami na całej szerokości jezdni przy projektowaniu kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach Kopernika i Świerkowej oraz odtworzenie nawierzchni chodników i zieleńców w pasie drogowym na trasie kanalizacji sanitarnej bocznej . 2.W ramach realizacji umowy Wykonawca: 1) Uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi: 2) pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę, 3) przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 4) przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 5) opracuje operat wodnoprawny i przygotuje niezbędne dokumenty i wniosek do uzyskania przez Inwestora pozwolenia wodnoprawnego wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz( o ile zajdzie taka konieczność ), 6) wykona badania geotechniczne gruntu, 7) uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora między innymi oświadczenie właścicieli działek, z mapą sytuacyjno wysokościową projektowanej kanalizacji sanitarnej bocznej do granicy pasa drogowego, 8) opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, 9) opracuje przedmiary robót, 10) opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r. poz. 907 z póź. zm.), 11) opracuje dokumentację techniczną na kanalizację sanitarną i deszczową - branża sanitarna , 12) opracuje dokumentację techniczną na odtworzenie nawierzchni - branża drogowa, 13) udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, 14) na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, 15) sprawował będzie nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych. 3. Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją Zamawiającemu i jednostkom opiniującym do zatwierdzenia. Prace projektowe należy wykonywać zgodnie z harmonogramem rzeczowym . Wykonawca na poszczególne etapy realizacji prac projektowych powinien uzyskać akceptację Zamawiającego. Uwaga! Przedstawione w załączniku nr 11 do SIWZ mapy ze wskazaniem zakresu ulic, dla których należy sporządzić dokumentację techniczną nie są mapami aktualnymi. Obrazują one stan uzbrojenia terenu z przełomu miesięcy IX-X 2008 roku. 4. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: 1) projekty budowlane po 5 egz. + CD /JPG/ oddzielnie dla branży sanitarnej i drogowej dla każdej ulicy - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z póź. zm.) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1129), 2) projekty wykonawcze po 5 egz. + CD /JPG/ oddzielnie dla branży sanitarnej i drogowej dla każdej ulicy - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z póź. zm.) 3) przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla branży sanitarnej i drogowej dla każdej ulicy - przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1129), 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD) oddzielnie dla branży sanitarnej i drogowej dla każdej ulicy - przez które należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1129), 5) kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla branży sanitarnej i drogowej dla każdej ulicy opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), 6) kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla branży sanitarnej i drogowej dla każdej ulicy, 7) projekty stałej organizacji ruchu po 4 egz. + CD (pdf) 8) projekty zagospodarowania zieleni (wycinki i nasadzeń drzew), o ile będą konieczne po 5 egz. + CD (pdf), 9) operaty wodnoprawne + pozwolenie wodno prawne, o ile będą konieczne, po 3 egz. + CD (pdf) oddzielnie dla branży sanitarnej i drogowej dla każdej ulicy, 10) opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu po 3 egz. + CD (pdf) oddzielnie dla branży sanitarnej i drogowej dla każdej ulicy, 11) informacje BIOZ po 5 egz. + CD (pdf) oddzielnie dla branży sanitarnej i drogowej dla każdej ulicy, Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej ( pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót. 5. Usługa wykonania dokumentacji projektowej jest planowana do dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Oś Priorytetowa I Gospodarka wodno- ściekowa. W przypadku nieprzyznania środków finansowych postępowanie o udzielenie zamówienia zostanie unieważnione. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę ulic oraz budowę parkingów w Łomży
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i przebudowa drogi gminnej Mikołajewo - Czerwony Krzyż 102085B gmina Krasnopol, powiat sejneński.
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na wykonanie remontu pomieszczeń Studium Języków Obcych w budynku Collegium Primum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg nieograniczony na: opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie remontu sali ćwiczeń na potrzeby Zakładu Mikrobiologii i Zakładu Biologii Ogólnej w budynku Collegium Universum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 2C wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-07-21 - Przetarg nieograniczony na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Modernizacja obiektu Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców (sprawa nr 35/ZP/WTiZ/16)
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa budynku nr 2 w m. Białystok (sprawa nr 33/ZP/WTiZ/16)
Dodano: 2016-07-07 - Zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów środkami komunikacji publicznej do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Sokółce i Gimnazjum Nr 1 w Sokółce
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej 103718B Wysokie Laski - Igryły oraz drogi gminnej wewnętrznej na dz. geod. Nr 116 i 120 obręb Igryły
Dodano: 2016-07-04 - Wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę ulicy KD-Dmowskiego w Łomży
Dodano: 2016-07-04 - Wykonanie dokumentacji projektowej integracji układu komunikacyjnego ul. Nowej wraz z kładką pieszo-rowerową nad torami łączącą ul. Nową z ul. Kolejową
Dodano: 2016-06-30