Przetargi.pl
Budowa (przebudowa) dróg gminnych z podziałem na trzy zadania na terenie gminy Mełgiew.

Gmina Mełgiew ogłasza przetarg

  • Adres: 21007 Mełgiew, ul. Partyzancka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 460 57 00 , fax. 81 460 57 90
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mełgiew
    ul. Partyzancka 2
    21007 Mełgiew, woj. lubelskie
    tel. 81 460 57 00, fax. 81 460 57 90
    REGON: 43101958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.melgiew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa (przebudowa) dróg gminnych z podziałem na trzy zadania na terenie gminy Mełgiew.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa (przebudowa) dróg gminnych z podziałem na trzy zadania na terenie gminy Mełgiew : Zadanie nr. 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 105513 L w miejscowości Trzeszkowice, gm. Mełgiew" realizowana w ramach "Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019".   Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni poprzez wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych 4) wykonanie poszerzenia nawierzchni jezdni drogi gminnej 105513L do szerokości 6m, 5) przebudowę skrzyżowania drogi gminnej dr 105513L z drogą powiatową nr 2019L poprzez: - korektę łuku wraz z uzupełnieniem nawierzchni bitumicznej - wzmocnienie istniejącej nawierzchni drogi powiatowej nr 2019L - wykonanie oporników z kruszywa gr. 30 cm przy krawędziach jezdni drogi powiatowej nr 2019L, 6) przebudowę skrzyżowania drogi gminnej nr 105513L z drogą powiatową nr 2020L poprzez: - regulację łuków wraz z uzupełnieniem nawierzchni bitumicznej, - wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 105513L do krawędzi jezdni drogi powiatowej nr 2020L, 7) wykonanie pobocza utwardzonego kruszywem kamiennym gr. 15 cm przy krawędzi jezdni drogi gminnej nr 105513L i powiatowej nr 2019L o szerokości 1,0 m i pochyleniu poprzecznym 8 % w kierunku terenu / projektowanego rowu, 8) wykonanie pobocza utwardzonego kruszywem kamiennym gr. 15 cm przy krawędzi jezdni drogi powiatowej nr 2020L o szerokości 1,25 m i pochyleniu poprzecznym8 % w kierunku terenu, 9) wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm przy krawędzi jezdni drogi gminnej nr 105513L i drogi powiatowej nr 2019L, o szerokości 2,0 m i pochyleniu poprzecznym 2 % w kierunku jezdni, 10) wykonanie zjazdu indywidualnego o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na długości od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego w miejscu istniejącego zjazdu o nawierzchni z betonowych płyt ażurowych, 11) umocnienie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem kamiennym gr. 15 cm, 12) wykonanie zjazdów indywidualnych przez chodnik o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na szerokości projektowanego chodnika, 13) przebrukowanie (regulacja wysokościowa „do góry”) istniejących zjazdów z kostki brukowej na długości od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego, 14) regulację wysokościową istniejącego zjazdu o nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej gr. 4 cm na ułożonej wcześniej warstwie wyrównawczej, 15) odtworzenie rowów przydrożnych, 16) wykonanie na odcinku projektowanego chodnika krawężników odwadniających wraz z króćcem odpływowym odprowadzającym wody opadowe z jezdni do rowów, 17) ułożenie przepustów z rur PP Ø40 pod zjazdami i dojściami do posesji, 18) oczyszczenie i odmulenie istniejącego przepustu betonowego pod koroną drogi gminnej nr 105513L wraz z usunięciem zieleni uniemożliwiającej swobodny przepływ wody opadowej, 19) ułożenie nad istniejącym przepustem betonowym, na istniejącej nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 105513L, pod konstrukcją wzmocnienia, siatki stalowej wytrzymałości na rozciąganie 40/50 (podłużne/poprzeczne) kN/m + SLURRY SEAL na całej szerokości jezdni i długości 5,0 m, 20) wykonanie umocnień skarp poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw, 21) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z przyjętymi rozwiązaniami, 22) wykonanie oznakowania poziomego P-10 oraz ustawienie znaków pionowych aktywnych D-6 w obrębie projektowanego przejścia dla pieszych, a także nowych znaków pionowych D-1 oraz A-7 z korektą lokalizacji, 23) ustawienie ośmiu lamp hybrydowych LED, 24) zabezpieczenie istniejących kabli sieci teletechnicznej rurami osłonowymi dwudzielnymi Ø110 w granicach pasa drogowego. Zadanie nr. 2 – Budowa drogi gminnej nr 105525L w miejscowości Podzamcze – etap1 na odcinku od km 0+002,53 do km 0+787,44 Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie profilowania istniejącej podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 2) wykonanie warstwy wyrównawczej o wymaganej gr. ok. 10 cm z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanej mechanicznie 3) wykonanie koryta na głębokość 20cm na mijankach i poszerzeniach wraz profilowaniem i zagęszczeniem podłoża 4) wykonanie na mijankach i poszerzeniach warstwy odsączającej z piasku gr. 15 cm 5) wykonanie na mijankach i poszerzeniach podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanej mechanicznie gr. 25 cm (w dwóch warstwach15cm+10cm) 6) wykonanie warstwy ścieralnej na jezdni i mijance z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 KR1 grubości 5cm 7) profilowanie koryta na poboczach 8) wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 15 cm Zadanie nr. 3 – Przebudowa drogi gminnej nr 105503L w miejscowości Józefów wraz z jej rozbudową – etap 1, na odcinku od km 0+000,00 do km 0+565,31 Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie profilowania istniejącej podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 2) wykonanie warstwy wyrównawczej o wymaganej minimalnej gr. ok. 10 cm z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanej mechanicznie 3) wykonanie koryta na głębokość 20 cm na mijance wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża 4) wykonanie na mijance i poszerzeniach warstwy odsączającej z piasku gr. 15 cm 5) wykonanie na mijance i poszerzeniach podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanej mechanicznie gr. 25 cm (w dwóch warstwach 15cm+10cm) 6) wykonanie warstwy ścieralnej na jezdni i mijance z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 KR1 grubości 5cm 7) profilowanie koryta na poboczach 8) wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 15 cm. 3. Każde z powyższych zadań opisane jest dokumentacją techniczno-budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót - stanowiąc załącznik nr 1do SIWZ opisany numerami zadań oddzielnie. 4. Zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, znaki bezpieczeństwa „B”, atesty zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie oraz Prawem budowlanym . Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnianie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów . Wykonawca przed zamówieniem materiałów, musi przedstawić Inspektorowi Nadzoru dokumenty dopuszczające materiały do stosowania w budownictwie i dopiero po ich zaakceptowaniu może zamówić je oraz przystąpić do wykonywania robót przy ich zastosowaniu. 5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, które winny odpowiadać parametrom jakościowym i cechami użytkowymi przytoczonym wzorcom. Po stronie Wykonawcy będzie udowodnienie Zamawiającemu iż zaoferowany produkt spełnia wymagania równoważności do wskazanych w dokumentacji. 6. Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie wykonywania robót bezpieczeństwa osób postronnych. Koszt zabezpieczenia robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę ofertową. 7. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia na okres minimum 5 lat od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający informuje, że określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia : czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy min. osób kierujących budową wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych). 2) Wszystkie osoby zatrudniane przy realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim, w przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą liczbę kompetentnych tłumaczy wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót 4) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało: a) na etapie składania ofert – Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę składa wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. b) na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji zamówienia - Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. przekazaniu kopii umowy o pracę z widocznym imieniem i nazwiskiem oraz zakresem wykonywanych przez nich obowiązków. 5) Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń i dokumentów, bądź przedstawienie oświadczeń i dokumentów niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i naliczenie kar umownych. 6) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zanonimizowanego zaświadczenia ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. 7) Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i naliczenie kar umownych. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania poprzez zlecenie przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, niezależnie od ilości zadań w którym złoży ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach