Przetargi.pl
Budowa progów zwalniających z kostki brukowej wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym na wybranych ulicach miasta Rzeszowa

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8627471 w. 241 , fax. 017 8526223
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8627471 w. 241, fax. 017 8526223
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa progów zwalniających z kostki brukowej wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym na wybranych ulicach miasta Rzeszowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie budowy progów zwalniających z kostki brukowej wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym na wybranych ulicach Rzeszowa. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usług w zakresie: 1) budowy progów zwalniających liniowych typu listwowego U-16a wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz projektem organizacji ruchu, 2) budowy progów zwalniających liniowych typu listwowego U-16a wraz z oznakowaniem poziomym bez konieczności ustawienia oznakowania pionowego i sporządzania projektu organizacji ruchu w miejsce zdemontowanych przez Zamawiającego progów, Progi powinny być wykonane z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym, grubości 8 cm, układane na podsypce cementowo - piaskowej grubości 4 cm. Oznakowanie pionowe: lica tarcz znaków wyklejane z folii odblaskowej I generacji, tarcze znaków z blachy gr. 1.5 mm ocynkowanej, z podwójnie giętą krawędzią typu średniego, słupki do znaków ocynkowane o średnicy 60 mm. Oznakowanie poziome cienkowarstwowe: linia P-25. Lokalizacja progów będzie wyznaczana przez Miejski Zarząd Dróg i Zieleni na bieżąco. Zamówienie obejmuje opracowanie projektu organizacji ruchu zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić projekt organizacji ruchu do zaopiniowania każdorazowo przed przystąpieniem do prac. Lokalizacja progów zwalniających zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Oznakowanie wykonywanych robót zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284727
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Postępowanie nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Wykazać się doświadczeniem zawodowym: Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat od daty wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), zrealizował zadanie/zadania odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia tj. wykonał co najmniej 15 szt. progów z kostki brukowej na terenie miejskim. Doświadczenie Wykonawcy w tym zakresie powinno zostać potwierdzone dokumentami, że prace powyższe zostały wykonane należycie. 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: Kierownik ekipy - Osoba wykazująca w opisie doświadczenia zawodowego co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu zadań związanych z budową co najmniej 15 szt. progów zwalniających. 4. Potencjał techniczny: Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału techniczne-go pozwalającego na odpowiednie wykonanie zamówienia tj.: a) sprzęt pozwalający na uzyskanie optymalnego zagęszczenia układanych warstw nawierzchni, b) koparkę lub koparko ładowarkę, c) piłę do cięcia asfaltu, d) zagęszczarkę płytową, e) komplet znaków i barier do oznakowania połówkowego zamknięcia ulicy. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy. 1.4. Wykaz ważniejszych prac zrealizowanych w okresie ubiegłych trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z sekcją III.2) Opisu warunków udziału w postępowaniu ... ppkt 2 ogłoszenia) z podaniem ich daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie. 1.5. Wykaz osób (zgodnie z sekcją III.2) Opisu warunków udziału w postępowaniu ... ppkt. 3 ogłoszenia), którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane prawem uprawnienia i aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 1.6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 1.5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.7. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, (zgodnie z sekcją III.2) Opisu warunków udziału w postępowaniu ... ppkt 4 ogłoszenia) jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na załączniku nr 4. 1.8. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.7, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczy-pospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1) pkt 1.1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 2.1 Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przed-stawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 2.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przed-stawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 2.3 Dane dotyczące zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom na załączniku nr 5. 2.4 Formularz cenowy - opracowany na podstawie załączonego do SIWZ wzoru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach