Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej wraz z ogrodzeniem w Zawadzie

Wójt Gminy w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Batorego 13
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6803339, 6803310 , fax. 014 6803336
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy w Dębicy
    ul. Batorego 13 13
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6803339, 6803310, fax. 014 6803336
    REGON: 00000851661056
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej wraz z ogrodzeniem w Zawadzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : a) Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej wraz z ogrodzeniem w Zawadzie Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego (wraz z podbudową), ogólnodostępnego o nawierzchni syntetycznej - poliuretanowej o wymiarach zewnętrznych 30,0 x 44,0 m, opaski odbojowej z kostki brukowej o szer.1m , budowa ogrodzenia wokół boiska o wysokości 4,0 m, wykonanie fundamentów pod urządzenia sportowe (słupki, bramki, kosze, ławeczki) na dz. nr ewid. 1251, 1252, 1256, 1257, położonych w Zawadzie, Gm. Dębica . Obiekt pełnił będzie rolę wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego , w tym: - boisko do piłki ręcznej - 40,00 x 20,00 m - boisko do koszykówki - 15,00 x 28,00 m - boisko do siatkówki - 9,00 x 18,00 m - kort do tenisa - 10,97 x 23,77 m Powierzchnie: - powierzchnia boiska o nawierzchni poliuretanowej - 1320,0 m2 - powierzchnia opaski odbojowej - 1520 m2 b) Elementy wyposażenia boiska: - Boisko do piłki ręcznej - dwie bramki do piłki ręcznej 3,00 x 2,00 m, wykonane z owalnych profili stalowych, malowane proszkowo, mocowane na stałe do fundamentu betonowego. Bramki wyposażone w siatki polipropylenowe. - Boisko do koszykówki - 2 stojaki metalowe do kosza, jednosłupowe, malowane proszkowo z tablicą z włókna epoksydowego gr. 2cm, o wym.180 x 105 cm wzmocniona ramą stalowa, w kolorze białym z czarnymi oznaczeniami. Stojaki mocowane na stałe do fundamentu betonowego - Boisko do siatkówki - 1 komplet słupków aluminiowych lakierowanych proszkowo, uniwersalnych, z regulacją wysokości siatki . Słupki demontowane osadzane w tulejach systemowych z deklami w kolorze nawierzchni, montowanymi w fundamentach betonowych . Siatka poliestrowa turniejowa, z antenkami. - Kort do tenisa - 1 komplet słupków aluminiowych lakierowanych proszkowo, uniwersalnych, z podpórkami i naciągiem środkowym . Słupki demontowane osadzane w tulejach systemowych z deklami w kolorze nawierzchni, montowanymi w fundamentach betonowych . Siatka poliestrowa. c) Podbudowa - Pod powierzchnią boiska po przeprowadzeniu robót ziemnych mających na celu wypoziomowanie powierzchni boiska należy wykonać podsypkę ze stabilizowanej podsypki piaskowej gr. 10cm, następnie podbudowę z kruszywa łamanego (31,5-63 mm , gr. 10cm i 0- 31,5mm, gr. 4cm) stabilizowanego mechanicznie. Bezpośrednio pod nawierzchnie boiska wykonać 10cm warstwę przepuszczalną z betonu jamistego. d) Rodzaj nawierzchni Jako nawierzchnię sportową przyjmuje się nawierzchnię poliuretanową gr. min . 13 mm, o minimalnych parametrach (tabela) opisanych w SIWZ,STWiOR oraz w dokumentacji projektowej. e) Fundamenty Dla wyposażenia boiska zaprojektowano fundamenty betonowe. Sposób wykonania opisany w STWiOR f) Ogrodzenie Ogrodzenia o wysokości 4,0 m z siatki plecionej, stalowej ocynkowanej z drutu o średnicy 3,4 mm i oczkach 35 x 35mm na słupkach z rur stalowych ? 101,6 malowanych farbą antykorozyjną, w rozstawie co 3,0 m zabetonowane w fundamencie o wymiarach 30 x 30 x 120 cm - opis w STWiOR. W ogrodzeniu należy wykonać 2 kpl. bram składających się każdy z bramy wjazdowej o wym. w świetle 4,12 x 4,0 m i furtki wejściowej 1,4 x 2,2 m - według dokumentacji projektowej. g) Ławeczki Należy wykonać z profili stalowych malowanych antykorozyjnie, mocowanych do fundamentów betonowych z betonu B17,5 zgodnie z dokumentacją projektową. Siedziska drewniane z drewna świerkowego, trzykrotnie szlifowane, fazowane z każdej strony, impregnowane ciśnieniowo, dwukrotnie malowane lakierobejcami. h) Odwodnienie W projekcie nie przewidziano drenażu. Dodatkową warstwę przepuszczalna należy wykonać w postaci podbudowy z podsypki piaskowej i kruszywa kamiennego łamanego gr. min. 24 cm . Opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa- wykonana przez firmę: KR Studio Rafał Owczarek, z siedzibą: 39-200 Dębica, ul. Ligęzów 44 , - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- wykonana przez firmę: KR Studio Rafał Owczarek, z siedzibą: 39-200 Dębica, ul. Ligęzów 44 , - przedmiar robót - wykonany przez firmę: KR Studio Rafał Owczarek, z siedzibą: 39-200 Dębica, ul. Ligęzów 44
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanascie tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 63 12 40 4764 1111 0000 4861 2049 w banku PEKAO SA Oddział w Dębicy. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się datę i godzinę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy Pzp) i wniesienia wadium w formie opisanej w art.45 ust.6 pkt 3 i 4 tj. gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych- Zamawiający żąda aby w treści gwarancji byli wskazani wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie pok. 17 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej WADIUM dołączonej do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26.ust.3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw , b) Wykonawca, którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykonał z należytą starannością minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, wraz z podbudową, opaską odbojową i ogrodzeniem, o powierzchni minimum 1 300,00 m2 i wartości robót minimum 500 000,00 zł brutto każda, oraz załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie, b) Wykonawca winien wykazać, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. : minimum 1 osoba w specjalności konstrukcyjno budowlanej, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) wykonawca winien wykazać, że osoby na stanowiskach samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności : konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadają ważny wpis na listę członków odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 500 000,00 zł. 4) Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 1) złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 2) dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - - metodą: -spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy), - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, - podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2 Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.3 Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podkreślenia w oświadczeniu zdania w pkt 2 litera b), cyt.: - przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca winien załączyć do oświadczenia zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.5 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.7 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert UWAGA: Wymóg ten dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy natomiast przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. 5.8 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. - Załącznik nr 3 do SIWZ Wykaz robót winien potwierdzać spełnianie warunków opisanych w ust.4 pkt.2 litera a) 5.9 a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Załącznik nr 4 do SIWZ . b) Jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5.9 a) wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.10 Dokumenty stwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -oraz posiadają ważny wpis na listę członków odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.). 5.11 Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.12 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to : 1) zamiast dokumentów o których mowa w pkt 5.1, 5.4, 5.5 i 5.7 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio ,że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 mieś. przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych określonych w przepisach o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary) - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert 2) zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 5.6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert. 5.13 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.5 pkt. 5.12 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio jak w pkt 5.12 . 5.14 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 , 5.2 , 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców osobno. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną w-w dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego wspólnika spółki cywilnej odrębnie tj. z wskazaniem imienia i nazwiska wspólnika .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach