Przetargi.pl
Budowa plaży miejskiej bez dostępu do rzeki w Międzyrzeczu oraz doposażenie placów zabaw na terenie gminy Międzyrzecz

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 426 930 , fax. 957 426 979
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 426 930, fax. 957 426 979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyrzecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa plaży miejskiej bez dostępu do rzeki w Międzyrzeczu oraz doposażenie placów zabaw na terenie gminy Międzyrzecz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa plaży miejskiej bez dostępu do rzeki w Międzyrzeczu oraz doposażenie placów zabaw na terenie gminy Międzyrzecz. 2. Zamówienie udzielane jest z podziałem na części. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 2.1. Część 1 – Budowa plaży miejskiej bez dostępu do rzeki w Międzyrzeczu: a) Dostawę i montaż nw. urządzeń na terenie działki nr 41/4 – obręb 1 Międzyrzecz: Lp. Nazwa urządzenia 1 Leżak plenerowy o wymiarach 2,3 m x 0,9 m (odstęp pomiędzy leżakami 0,6 m) – 10 szt. 2 Piaskownica zamykana 2,03 m x 3,82 m – 1szt. 3 Stolik betonowy do szachów/chińczyka + 4 siedziska – 2 szt. 4 Latarnia solarna wys. 6 m – 2 szt. 5 Kosz parkowy kwadratowy 0,45 m x 0,45 m – 1 szt. 6 Tablica regulaminowa – 1 szt. Rozmieszczenie urządzeń przedstawiono na projekcie zagospodarowania terenu - rysunek nr 01. Leżaki zostaną rozmieszczone parami i osadzone w gotowych stopkach fundamentowych, podobnie tablica regulaminowa i kosz na śmieci. Stoły betonowe do gier towarzyskich wraz z siedziskami zostaną posadowione, zgodnie z wymaganiami producenta. Na działce nr geod. 41/4 w Międzyrzeczu zaprojektowano nasadzenia zieleni (Koncepcja programowo-przestrzenna wybranych obszarów Gminy Międzyrzecz na potrzeby realizacji zadania pn. „Rozwój i zagospodarowanie zieleni miejskiej i terenów rekreacyjnych w Międzyrzeczu” opracowana grudzień 2016 r.) Projekt zieleni nie wchodzi w zakres niniejszego projektu, a jedynie został pokazany na PZT dla uzupełnienia całości. b) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót wraz z odtworzeniem terenów zielonych. 2.2. Część 2 – doposażenie placów zabaw na terenie gminy Międzyrzecz: a) Dostawę i montaż nw. urządzeń na terenie placów zabaw przy Bulwarze Jana Pawła II i przy ul. Dąbrowskiego w Międzyrzeczu oraz na placach zabaw w miejscowościach Święty Wojciech, Szumiąca, Kuligowo i Nietoperek: Doposażenie placu zabaw Bulwar Jana Pawła II Lp. Nazwa urządzenia 1 Bujak sprężynowiec 2 os. wzór Śmigło 1 – 1 szt. 2 Bujak sprężynowiec 4 os. wzór Śmigło 2 – 1 szt. 3 Huśtawka sprężynowa wzór Ryś B – 1 szt. Doposażenie placu zabaw ul. Dąbrowskiego Lp. Nazwa urządzenia 1 Bujak sprężynowiec 1 os. wzór ZOO – 1 szt. Doposażenie placu zabaw Święty Wojciech Lp. Nazwa urządzenia 1 Bujak sprężynowiec 1 os. wzór ZOO – 1 szt. Doposażenie placu zabaw Szumiąca Lp. Nazwa urządzenia 1 Bujak sprężynowiec 4 os. wzór Śmigło 2 – 1 szt. 2 Huśtawka sprężynowa wzór Rodeo – 1 szt. Doposażenie placu zabaw Kuligowo Lp. Nazwa urządzenia 1 Huśtawka sprężynowa wzór Rodeo – 1 szt. 2 Bujak sprężynowiec 4 os. wzór Śmigło 2 – 1 szt. Doposażenie placu zabaw Nietoperek Lp. Nazwa urządzenia 1 Huśtawka sprężynowa wzór Rodeo – 1 szt. 2 Bujak sprężynowiec 4 os. wzór Śmigło 2 – 1 szt. 3 Piaskownica 2,20 m x 2,20 m – 1 szt. b) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót wraz z odtworzeniem terenów zielonych. 3. Szczegółowy opis każdego z urządzeń (karty techniczne) zawarto w projekcie zagospodarowania terenu. 4. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i charakteryzować się wysokimi walorami estetycznymi, wolne od wad fizycznych i prawnych. 2) Urządzenia muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z Polskimi i Europejskimi Normami. 3) Urządzenia muszą posiadać tabliczki znamionowe (umieszczone na urządzeniu w widocznym miejscu) 4) Urządzenia muszą być rozmieszczone w terenie w sposób umożliwiający zachowanie stref bezpieczeństwa (niedopuszczalne jest zachodzenie stref bezpieczeństwa urządzeń na siebie). Za zachowanie stref bezpieczeństwa odpowiedzialny jest Wykonawca. Urządzenia powinny być trwale związane z gruntem zgodnie z technologią wskazaną przez producenta. Fundamenty nie mogą stwarzać zagrożenia potknięcia się lub uderzenia, wszystkie krawędzie muszą być zaokrąglone, oszlifowane, bezpieczne w dotyku. 5) Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów w opisie przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne i materiałowe. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. Zamawiająca dopuszcza zmianę kolorystyki i wymiarów poszczególnych urządzeń w granicach nie powodujących zmiany ich cech funkcjonalnych. Elementy stalowe muszą być zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie i dwukrotne malowanie farbami proszkowymi. Dla części nr 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania urządzeń zabawowych o konstrukcji z elementów drewnianych. 6) Zastosowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, posiadać wszelkie certyfikaty i atesty zapewniające bezpieczeństwo użytkowania zgodnie z obowiązującymi normami PN-EN, z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. Przyjęta podstawowa funkcja oraz materiały, z których urządzenie jest wykonane nie może ulec zmianie. Zmiana może dotyczyć wyglądu urządzeń w zależności od danego producenta. 5. Zamawiający wymaga minimum 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia i prace montażowe licząc od następnego dnia od daty odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Autorska Pracownia Architektoniczna mgr inż. architekt Katarzyna Kuszyńska. 7. UWAGA! Zamieszczone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiary robót dla części nr 1 służą jedynie jako pomocne do sporządzenia oferty! Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 8. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z miejscem prowadzenia robót. 9. Wywóz ziemi i materiałów rozbiórkowych nie nadających się do dalszego wykorzystania wraz z ich utylizacją w miejsce wskazane staraniem i na koszt Wykonawcy, zgodnie z ustawą o odpadach. 10. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym również: koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, zapewnienia na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów BHP, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, uporządkowania terenu po zakończeniu robót, opracowania mapy geodezyjnej powykonawczej wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi (dotyczy części nr 1) oraz innych kosztów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zamówienie z należytą starannością i poziomem wiedzy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, by spełnić wszelkie wymogi, jakie narzucił Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ wraz z załącznikami. 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wymienione w pkt. 3 ust. 2 SIWZ, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby wskazane niżej osoby, realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: pracownicy fizyczni wykonujący czynności wymienione w pkt. 3 ust. 2 SIWZ, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1A lub B do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach