Przetargi.pl
Budowa platformy z szybem samonośnym do pionowego transportu osób niepełnosprawnych w budynku dydaktycznym Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Rudniku nad Sanem oraz Budowa platformy z szybem samonośnym do pionowego transportu osób niepełnosprawnych w budynku internatu i adaptacja pomieszczenia na łazienkę dostosowaną dla potrzeb podopiecznych mieszkających całodobowo w SOSW.

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
  • Data zamieszczenia: 2013-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa platformy z szybem samonośnym do pionowego transportu osób niepełnosprawnych w budynku dydaktycznym Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Rudniku nad Sanem oraz Budowa platformy z szybem samonośnym do pionowego transportu osób niepełnosprawnych w budynku internatu i adaptacja pomieszczenia na łazienkę dostosowaną dla potrzeb podopiecznych mieszkających całodobowo w SOSW.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa platformy z szybem samonośnym do pionowego transportu osób niepełnosprawnych w budynku dydaktycznym Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Rudniku nad Sanem oraz Budowa platformy z szybem samonośnym do pionowego transportu osób niepełnosprawnych w budynku internatu i adaptacja pomieszczenia na łazienkę dostosowaną dla potrzeb podopiecznych mieszkających całodobowo w SOSW. Zakres robót do wykonania: Budynek dydaktyczny SOSW Wykonanie fundamentu żelbetowego pod szyb platformy. Demontaż okien w miejscu lokalizacji platformy i powiększenie ich otworów do poziomu posadzki na wszystkich trzech kondygnacjach z przeniesieniem grzejników. Montaż zewnętrznej platformy do transportu pionowego osób niepełnosprawnych, 3 - kondygnacyjnej z szybem samonośnym przeszklonym szybą P2 bezbarwną wraz z osprzętem i uruchomieniem. Wykonanie tynków wewnętrznych uzupełniających na ścianach murowanych i w ościeżach wraz z ich pomalowaniem. Budynek internatu: Wykonanie fundamentu żelbetowego pod szyb platformy. Wydzielenie korytarza z pomieszczenia świetlicy łączącego platformę z korytarzem istniejącym w poziomie parteru budynku z osadzeniem drzwi wewnętrznych. zamontowanie w pomieszczeniu łazienki urządzeń sanitarnych wraz z doprowadzeniem do nich instalacji wodnej i odpływów kanalizacyjnych. wykonanie ocieplanych podłoży betonowych i posadzek z płytek gresowych w wydzielonym korytarzu i pomieszczeniu łazienki. wykonanie tynków wewnętrznych uzupełniających na ścianach murowanych i w ościeżach wraz z ich pomalowaniem, oraz okładzin ściennych z płytek ceramicznych w pomieszczeniu łazienki. Demontaż okien w miejscu lokalizacji platformy i powiększenie ich otworów do poziomu posadzki na wszystkich trzech kondygnacjach z przeniesieniem grzejników. Montaż zewnętrznej platformy do transportu pionowego osób niepełnosprawnych, 3 - kondygnacyjnej z szybem samonośnym przeszklonym szybą P2 bezbarwną wraz z osprzętem i uruchomieniem. Wykonanie posadzek z płytek gresowych w wydzielonym korytarzu. Wykonanie tynków wewnętrznych uzupełniających na ścianach murowanych i w ościeżach wraz z ich pomalowaniem. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej Stosownie do treści art. 652K.c. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na terenie budowy od chwili przejęcia terenu budowy aż do chwili oddania obiektu. Koszty z tego tytułu winny być ujęte w kosztach pośrednich wykonawcy robót. Roboty dodatkowe Roboty dodatkowe mogą być realizowane tylko za pisemną zgodą Zamawiającego na zasadach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. Za roboty dodatkowe mogą być uznane te prace, które na etapie składania oferty nie można było przewidzieć przy dokonaniu aktu należytej staranności przez Wykonawcę. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej przy ustaleniu ceny umownej, stanowią część zadania, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: ST, projekt budowlany, przedmiary robót, umowa oraz SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami Prawa Budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr konta 77 9430 0006 0038 3464 2000 0004 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Termin wniesienia wadium upływa w dniu 18 lutego 2013 r. o godz. 10:45. Nie wniesienie wadium lub wniesienia wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Budowa platform w SOSW w Rudniku nad Sanem. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego lub zdeponowanie u Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zwrot wadium regulują przepisy art.46 ust.1 - 4 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach