Przetargi.pl
Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w Łapach Dębowinie na dz. o nr geod. 476/2, gmina Łapy

Urząd Miejski w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, ul. gen. Wł. Sikorskiego 24
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7152251 , fax. 085 7152256
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łapach
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 24 24
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 085 7152251, fax. 085 7152256
    REGON: 00052333000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.podlasie.pl, www.bip.lapy.podlasie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w Łapach Dębowinie na dz. o nr geod. 476/2, gmina Łapy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w Łapach Dębowinie na dz. o nr geod. 476/2, gmina Łapy. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: 1. Budowie placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu obejmujące: a) wykonanie ogrodzenia terenu, b) wykonanie utwardzenia placu, c) wyposażenie placu zabaw, d) zagospodarowanie terenu (oświetlenie, kosze na śmieci, zieleń) e) roboty wykończeniowe. 2. Założenia ogólne: Wszystkie obiekty mają być zrealizowane według norm Unii Europejskiej EN 1176 - 1:1998 - Place zabaw dla dzieci Wymogi bezpieczeństwa i sposoby testowania, których polskim odpowiednikiem jest norma PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw. Część 1; Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Place zabaw muszą posiadać deklaracje zgodności, czyli dokumenty potwierdzające, iż produkty są zgodne z w/w normami. 3. Zastosowane materiały 1. Belki nośne mocujące elementy placu zabaw w podłożu powinny być wykonywane z drewna spełniającego wymagania normy EN 350-2 w formie belek bezrdzeniowych. Belki okrągłe o średnicy fi 100 - 120mm, zabezpieczone impregnatami olejowymi, pod warunkiem, że belki drewniane stoją 10cm ponad ziemią na stalowych kątownikach. 2. Pozostałe elementy drewniane, w tym podesty, należy wykonać z drewna akacjowego lub z drewna innych gatunków jako belki bezrdzeniowe, o przekroju okrągłym, zabezpieczonych impregnatami olejowymi. 3. Dopuszcza się wykonanie szczeblin barierek oraz daszków ze sklejki wodoodpornej pomalowanej farbami odpornymi na warunki atmosferyczne. 4. Elementy metalowe należy zabezpieczyć poprzez lakierowanie proszkowo farbami odpornymi na działanie warunków atmosferycznych. 5. Ślizg zjeżdżalni należy wykonać z laminatów na bazie mat z włókien szklanych i żywic poliestrowych lub z blachy ze stali nierdzewnej. 6. Wszystkie elementy drewniane maja być wyszlifowane. 7. Wszystkie stosowane łączniki: śruby, kotwy powinny być ocynkowane. 8. Wszystkie wykorzystane materiały, substancje zabezpieczające, łączniki, sprężyny, łańcuchy i pozostałe połączenia wykorzystywane przy produkcji i montażu muszą posiadać wymagane dopuszczenia i atesty. 9. Wykorzystane materiały powinny być przyjazne dla środowiska i nadawać się do ponownego użycia (recycling) lub odzysku energii (np. spalanie drewna). 4. Nawierzchnia terenu placu zabaw. Przed montażem urządzeń należy wyrównać i zniwelować teren. Po zakończeniu robót należy zasadzić trawę oraz wykonać nasadzenia roślinnością niską ozdobną. 5. Montaż. Montaż należy wykonać zgodnie z normami bezpieczeństwa i sztuką budowlaną. Elementy urządzeń placu zabaw dostarczone w elementach należy skręcać na miejscu, mocować w gruncie za pomocą metalowych kotew posadowionych na głębokości 70-80cm i zalewanych betonem C16/20. Dopuszcza się mocowanie w gruncie piaskownic poprzez zabetonowanie elementów drewnianych, natomiast bujaków sprężynowych poprzez zasypanie ziemią metalowych kotew mocujących. Każde urządzenie powinno być instalowane na minimalnym obszarze wymaganym dla danego urządzenia z zachowaniem strefy bezpieczeństwa podanym w opisie urządzenia (ok. 1,5m od obrysu urządzenia). Należy zachować bezpieczną odległość między urządzeniami i innymi trwałymi elementami placu zabaw, które wyznaczane są przez strefę bezpieczeństwa danego urządzenia. Po montażu nie należy użytkować urządzeń przez 48 godz. do czasu utwardzenia stóp betonowych. Przed oddaniem placu zabaw do użytkowania należy sprawdzić kompletność instalacji oraz stabilność urządzeń. 6. Zestawienie urządzeń placu zabaw:LEGENDA: 1. Komplet zabawowy 2. Komplet zabawowy 3. Komplet zabawowy 4. Komplet zabawowy 5. Pomost z belką 6. Ścianka gimnastyczna 7. Przeplotnia łańcuchowa ze słupkiem 8. Rower 9. Konik 10. Słonik 11. Huśtawka 12. Piaskownica 13. Lokomotywa z wagonem 14. Huśtawka równ. ważka 15. Huśtawka podwójna - Ławki - 7szt. - Kosz na śmieci - 7szt. 7. Ogrodzenie: Projektowane ogrodzenie panelowe łącznie z fundamentem dookoła działki z profili stalowych systemowych. Panele przetłaczane o wymiarach 1,23x2,5 m z drutu min. ? 4,0 mm, słupki z kształtowników stalowych o długości 2,0 m z obejmami do montowania na każdy słup, podwalina betonowa zbrojona i wibroprasowana o wymiarach 0,2x2,49m, element betonowy pod słupy o wys. 0,2m. Łączna wysokość ogrodzenia min. 1,45m o łącznej długości 210,55m. 8. Utwardzenie miejsc postojowych dla samochodów osobowych. W ramach budowy będą wykonywane następujące nawierzchnie: nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8cm. na projektowanych miejscach postojowych. Miejsca postojowe zostaną tak ukształtowane wysokościowo, żeby nie naruszyć dotychczasowego ukształtowania terenu oraz kierunku spływu wód powierzchniowych na własną działkę. Miejsca postojowe zostaną obramowane opornikiem betonowym 15x30 w celu umożliwienia odprowadzenia wód opadowych powierzchniowo na teren działki. Konstrukcja nawierzchni została określona w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Konstrukcja nawierzchni parkingu oraz drogi dojazdowej: a) kostka betonowa brukowa - 8cm b) podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - 3cm c) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. Mech.- 25cm Oporniki betonowe: a) opornik betonowy typu lekkiego -15x30cm b) podsypka cementowo - piaskowa 1:4 -5cm c) ława betonowa - C12/15 9. Wykonanie linii kablowej nN 0,4 kV do celów oświetlenia ulicznego placu zabaw oraz oświetlenia (montaż słupów i opraw oświetleniowych). 10. Wszystkie roboty budowlano-montażowe, a także odbiór robót należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych wydanych przez Ministerstwo Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, a opracowanych przez Instytut Techniki Budowlanej. 11. Oferowany sprzęt musi być sprzętem fabrycznie nowym, nie użytkowanym (również do prezentacji) - rok produkcji 2013 lub nowszy. 12. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca rozdział III SIWZ opracowana w 2012 roku przez Biuro Projketowe Maciej Pieróg z Łap. Dane techniczne: gabaryty, geometria i lokalizacja elementów oraz projektowane rodzaje materiałów zawiera ww. dokumentacja projektowa. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji robót branżowych zostały określone również w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących rozdział III niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia Dokumentacji Projektowej stanowiącej rozdział III SIWZ, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 13. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne m.in. przyjmując, że pojęcie równoważności nie musi oznaczać tożsamości produktów o ile wykonawca jest w stanie tak zrealizować zamówienie, by zaspokoić wszystkie wymagania zamawiającego, jakościowe, mimo skorzystania z innych produktów lub materiałów. Na wykonawcy ciąży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego roboty i dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w przekazanej dokumentacji projektowej. Nie określa się, za pomocą jakich dowodów wykonawca ma wykazać, że jego rozwiązania są równoważne, a więc wybór dowodów leży po stronie wykonawcy. Zamawiający wraz z Inspektorem Nadzoru oceni, czy zaproponowane rozwiązania spełniają Wymagania określone w SIWZ oraz przekazanej dokumentacji projektowej stanowiącej rozdział III SIWZ w terminie 7 dni od dnia zaproponowania przez Wykonawcę wyżej opisanej równoważności. 14. Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt. 15. Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty koszty związane z: - wytyczeniem i prowadzeniem prac geodezyjnych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz dokonaniem geodezyjnych pomiarów powykonawczych i sporządzeniem związanej z tym dokumentacji, zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego, - ze zużyciem wody i energii elektrycznej, - utrzymaniem placu budowy, - ubezpieczeniem budowy, - wykonaniem zabezpieczenia terenu robót (oznakowanie i utrzymanie porządku w trakcie robót), Wszelkie inne koszty mogące wyniknąć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w celu jego prawidłowego i pełnego zrealizowania leżą po stronie Wykonawcy. 16. W ramach wykonania zadania (przedmiotu umowy) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt i wykonane roboty, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty ostatecznego bezusterkowego odbioru całego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl, www.bip.lapy.podlasie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach