Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 14310 Miłakowo, ul. Olsztyńska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 587 401
- Data zamieszczenia: 2017-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
ul. Olsztyńska 16
14310 Miłakowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 587 401
REGON: 51074369200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.milakowo.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu rekreacyjnego w parku miejskim w Miłakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na budowie placu rekreacyjnego w parku miejskim w Miłakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 etapy ze względu na źródła finansowania. Etap 1/2 Finansowany z Unii Europejskiej na podstawie Umowy o dofinansowanie nr 00010-6935-UM1410023/16 na operacje w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 w zakresie budowy lub przebudowy ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej na realizację operacji: "Budowa placu rekreacyjnego w parku miejskim w Miłakowie". Umowa o przyznanie pomocy została zawarta w dniu 4 maja 2017 roku pomiędzy Województwem Warmińsko - Mazurskim z siedzibą w Olsztynie przy ul. E. Plater 1 a Gminą Miłakowo. Etap 2/2 Finansowany z budżetu Gminy Miłakowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonaniu i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8 do SIWZ), przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SIWZ), SIWZ oraz wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14.000 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Spółdzielczy w Miłakowie nr 27 8857 1038 3001 0000 0202 0004. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przed upływem terminu składania ofert zdeponować w oryginale w kasie Zamawiającego, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wymagane jest złożenie oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 (wg załącznika nr 2 do SIWZ) dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentów wymienionych w ust. 7 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a) w formie oryginałów lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć informację dotyczącą robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu określonym w § V. SIWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i ust. 1b ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 (wg załącznika nr 2 do SIWZ) dotyczącego tego podmiotu. 6. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu pisemnie w formie oryginału. W powyższym zakresie przepisy art. 26 ust. 3 i 4 ustawy stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa ogólnodostępnego i integracyjnego placu zabaw „Szczęśliwa Przystań” w miejscowości Głębock w ramach projektu „Dostępna Przestrzeń Publiczna’’
Dodano: 2024-04-15 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowościach Piduń – Rekownica. Etap III
Dodano: 2023-12-01 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Burdąg
Dodano: 2023-07-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 144008N na działce nr 401 obręb 0006 w Jędrychowie
Dodano: 2023-06-30 - „Budowa utwardzenia i odwodnienia terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w Barczewie wraz z zagospodarowaniem działki nr 78 obręb 2 miasta Barczewo”.
Dodano: 2023-05-13 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Rekownica oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rekownica
Dodano: 2023-04-21 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowościach Piduń – Rekownica
Dodano: 2023-04-01 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem w ramach Projektu pn.: „Rozwój mobilności i transportu publicznego Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński – etap II
Dodano: 2023-01-25 - „Budowa utwardzenia i odwodnienia terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w Barczewie wraz z zagospodarowaniem działki nr 78 obręb 2 miasta Barczewo”.
Dodano: 2022-10-04 - Budowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z infrastrukturą w gminie Braniewo.
Dodano: 2022-08-30