Przetargi.pl
„Budowa placu manewrowego dla przejazdu i postoju autobusu komunikacji gminnej przy ul. Rzecznej w Nadolicach Wielkich”

Gmina Czernica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 726 57 00 , fax. 71 726 57 00
  • Data zamieszczenia: 2021-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernica
    ul. Kolejowa 3
    55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 726 57 00, fax. 71 726 57 00
    REGON: 93193498600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czernica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa placu manewrowego dla przejazdu i postoju autobusu komunikacji gminnej przy ul. Rzecznej w Nadolicach Wielkich”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są kompletne roboty budowlane związane z zadaniem pn.: „Budowa placu manewrowego dla przejazdu i postoju autobusu komunikacji gminnej przy ul. Rzecznej w Nadolicach Wielkich”. 2. Lokalizacja budowanego placu znajduje się w miejscowości Nadolice Wielkie, gmina Czernica, powiat wrocławski, województwo dolnośląskie. 3. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu manewrowego, zjazdu, poboczy oraz placu pod zestaw przystankowy dla obsługi komunikacyjnej publicznego transportu zbiorowego w Nadolicach Wielkich. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przebudowa drogi dojazdowej znajdującej się na działce nr 334/1, polegająca na poszerzeniu jezdni. Działka nr 309/733 na której będzie prowadzona inwestycja obecnie jest terenem nieużytkowanym, porośniętym roślinnością niską z pojedynczym drzewostanem w jej południowo-zachodniej części miejscowości. Plac manewrowy został zaprojektowany w formie połączenia jezdni ul. Rzecznej z jezdnią drogi dojazdowej na dz. nr 334/1. Projektowana nawierzchnia jezdni placu manewrowego wykonana będzie z kostki betonowej 16x16x16 cm. Jezdnia będzie miała szerokość 6,0 m i obramowana będzie krawężnikami wtopionymi o świetle h=0 cm i wystającym o świetle h=12 cm. Po obu stronach krawędzi jezdni zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości 0,75 m. Po południowej stronie jezdni placu manewrowego zaprojektowano plac o nawierzchni z kostki betonowej i wymiarach 4,5x10 m przeznaczony pod zestaw przystankowy – wiatę, tablicę informacyjną, kosz na śmieci. Dojście do placu zapewni chodnik szerokości 1,5 m. Połączenie krawędzi jezdni ul. Rzecznej z placem manewrowym zapewni zjazd publiczny o nawierzchni z kostki betonowej, szerokości 6,0 m i wyokrąglony łukami kołowymi o R = 5,0 m i R = 10,0 m. Połączenie krawędzi jezdni drogi dojazdowej na dz. nr 344/1 z placem manewrowym zostanie wykonane za pomocą łuków kołowych o promieniu R = 5,0 m i R = 12,0 m. 4. Podstawowy zakres robót związanych z budową obejmuje w szczególności: 1) Roboty przygotowawcze obejmujące: - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, podbudowy z tłucznia i wywiezienie gruzu, 2) Roboty ziemne obejmujące: - mechaniczne korytowanie pod jezdnię, chodnik i na poszerzeniach wraz z wywozem gruntu na składowisko i utylizacją, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 3) Wykonanie warstw konstrukcyjnych poszerzenia jezdni zgodnie z przekrojami konstrukcyjnymi, nawierzchnia z betonu asfaltowego, 4) Wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni placu dla komunikacji gminnej zbiorowej zgodnie z przekrojami konstrukcyjnymi, nawierzchnia z kostki betonowej 16x16cm, 5) Wykonanie warstw konstrukcyjnych chodnika zgodnie z przekrojami konstrukcyjnymi, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm, 6) Wbudowanie krawężników i obrzeży drogowych ograniczających nawierzchnie z kostki betonowej wraz z wykonaniem ław z oporem 7) Wykonanie nawierzchni włączenia jezdni placu manewrowego do ulicy Rzecznej zgodnie z przekrojami konstrukcyjnymi, 8) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm zgodnie z przekrojami konstrukcyjnymi, 9) Urządzenie trawników, 10)Wprowadzenie stałej organizacji ruchu. 5. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące” realizacji robót, o których mowa w punkcie 3 i 4., w szczególności: 1) zorganizowanie na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp, oraz ppoż., 2) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3) oznakowanie i zabezpieczenie dróg w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, oraz dokonywanie z nimi ustaleń szczegółowych i odbiorów, 4) wyniesienie tymczasowej organizacji ruchu, 5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób i odbiorów, oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 6) wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą z mapą (2 egz.), 7) wykonanie aktualizacji w zakresie wykonanej drogi ewidencji dróg prowadzonej przez Gminę w programie Ewid Master, 8) naprawę sieci drenarskiej i zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 9) regulacja studzienek do zaworów wodociągowych i studni rewizyjnych, 10) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 11) przestrzeganie i realizacja wymagań wynikających z uzgodnień, pozwoleń, opinii etc. dołączonych do SIWZ, oraz gestorów sieci uzbrojenia terenu, 12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 13) wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego brak sprzeciwu w sprawie zamiaru przystąpienia do użytkowania przedmiotowego obiektu (Zamawiający upoważni Wykonawcę do prowadzenia w jego imieniu spraw formalnoprawnych przed organami, urzędami i instytucjami właściwymi do wydawania niezbędnych uzgodnień, wytycznych i decyzji, w tym uzyskania braku sprzeciwu w sprawie zamiaru przystąpienia do użytkowania przedmiotowego obiektu, których to uzyskanie przez Wykonawcę będzie podstawą do wystawienia faktury końcowej), 14) roboty będą wykonywane na podstawie Decyzji Starosty Powiatu Wrocławskiego nr 1669/2020 z dnia 15 czerwca 2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach