Przetargi.pl
Zamówienie wspólne na dostawę papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla jednostek Województwa Dolnośląskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48717769643 , fax. +48717769141
  • Data zamieszczenia: 2021-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48717769643, fax. +48717769141
    REGON: 93195038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie wspólne na dostawę papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla jednostek Województwa Dolnośląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla 18 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz wojewódzkich osób prawnych i spółek Województwa Dolnośląskiego z podziałem na 18 zadań: 1 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu 2 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu 3 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu 4 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Szkoły Policealnej Medycznej im. Marii Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu 5 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu 6 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu 7 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej 8 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 we Wrocławiu 9 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 we Wrocławiu 10 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy 11 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy 12 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych 13 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół Medyczno-Sportowych w Świdnicy 14 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach 15 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Bożkowie 16 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu 17 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Sanatoriów Dolnośląskich Sp. z o.o. 18 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno- Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz w stanowiącym załącznik do IPU OPZ. IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. OPZ określa również szczegółowe informacje dotyczące podziału zakresu rzeczowego i ilościowego dostaw oraz ich częstotliwość dla poszczególnych Zamawiających, określonych w rozdziale I SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest odrębny dla każdego z zadań. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach