Przetargi.pl
Budowa placów zabaw w miejscowościach Mały Klincz i Korne, gm. Kościerzyna oraz remont istniejącego placu zabaw w miejscowości Łubiana, gm. Kościerzyna

Gmina Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Strzelecka 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6865980 , fax. 058 6865983
  • Data zamieszczenia: 2013-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościerzyna
    ul. Strzelecka 9 9
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6865980, fax. 058 6865983
    REGON: 19167518400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw w miejscowościach Mały Klincz i Korne, gm. Kościerzyna oraz remont istniejącego placu zabaw w miejscowości Łubiana, gm. Kościerzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, dostawa i montaż w ramach projektu pn. Wzbogacenie oferty rekreacyjnej poprzez budowę placów zabaw w miejscowościach Korne i Mały Klincz oraz remont placu zabaw w Łubianie. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Wzbogacenie oferty rekreacyjnej poprzez budowę placów zabaw w miejscowościach Korne i Mały Klincz oraz remont placu zabaw w Łubianie współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - mały projekt Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Zamówienie składa się z następujących elementów: A.Lokalizacja - Korne - działka nr 29/3 Projekt zakłada budowę placu zabaw oraz ogrodzenia. Na plac zabaw składa się dostawa i montaż zabawek: 1)Huśtawka dwustanowiskowa z bezpiecznym koszykiem - 1szt. 2)Linowa zabawka dziecięca, tzw. Pajęczyna - 1 szt. 3)Zestaw zabawowy z mostkiem i zjeżdżalnią - 1 szt. 4)Karuzela dziecięca z siedziskami i oparciem - 1 szt. 5)Huśtawka pozioma, dziecięca - 1 szt. 6)Kratowniczka druciana ze słupkiem drewnianym - szt. 1 Ogrodzenie z siatki drucianej, powlekanej o wysokości 1,5-2,2m oraz jedna furtka wejściowa o szerokości min. 1,0m. B.Lokalizacja - Łubiana - działka Nr 102/5 W ramach zadania zostanie wykonany remont istniejącego placu zabaw polegający na naprawie istniejących zabawek, posianiu nowej trawy, naprawie istniejącego, drewnianego ogrodzenia oraz wykonanie nowej furtki drewnianej w miejscu istniejącej. Dodatkowo projekt zakłada dostawę i montaż zabawek: 1)Huśtawka dwustanowiskowa z bezpiecznym koszykiem - 1 szt. 2)Linowa zabawka dziecięca, tzw. Pajęczyna- 1 szt. 3)Zestaw zabawowy z mostkiem i zjeżdżalnią - 1 szt. 4)Karuzela dziecięca z siedziskami i oparciem - 1 szt. 5)Huśtawka pozioma, dziecięca - 1 szt. 6)Kratowniczka druciana ze słupkiem drewnianym - 1 szt. 7)Zabawka na sprężynce w kształcie auta - 1szt. 8)Zabawka na sprężynce, dwustanowiskowa - 1 szt. 9)Zabawka na sprężynce w kształcie konika - 1 szt. Projekt zakłada dostawę i montaż dwóch stojaków rowerowych na min. 10 rowerów każdy, wykonanych ze stali nierdzewnej oraz 10 ławek drewnianych na stalowym stelażu. C.Lokalizacja - Mały Klincz - działka Nr 149 Projekt zakłada dostawę i montaż zabawek: 1)Huśtawka dwustanowiskowa z bezpiecznym koszykiem - 1 szt. 2)Huśtawka pozioma, dziecięca - 1 szt. 3)Zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią - 1 szt. Wszystkie zabawki muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania i użytkowania na placach zabaw dla dzieci, zgodne z normą PN-EN 1176-1:2009 lub odpowiadającymi normami zagranicznymi. Mocowanie zabawek do podłoża gruntowego za pomocą kotew stalowych. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. Zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Parametry techniczne materiałów, elementów i urządzeń muszą być zgodne z danymi zawartymi w dokumentacji projektowej. Jednocześnie dopuszcza się zastosowanie materiałów, elementów i urządzeń równoważnych, tj. posiadających, co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wytrzymałościowe, jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w dokumentacji projektowej przykładów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji przetargowej, będzie obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, elementy i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Cechy materiałów i elementów robót powinny być jednorodne i wykazywać bliską zgodność z określonymi wymaganiami albo z wartościami średnimi określonego przedziału tolerancji. Przedział tolerancji przyjmuje się w celu uwzględnienia przypadkowych nieznacznych odchyleń od wartości docelowych, jakie są praktycznie nieuniknione. W przypadku, gdy roboty lub materiały nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową i będzie to miało wpływ na niezadowalającą jakość robót, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty te będą rozebrane na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 27.05.2013 r. do godz. 10:30. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: 3.1.pieniądzu, 3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3.gwarancjach bankowych, 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kościerzynie 36832800072001000755160004; 5.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelewu należy dokonać tak, aby wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 12.1 SIWZ tj. 27.05.2013 r. godz. 10:30. 6.W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. 7.Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom w trybie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.W przypadku uchylania się przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana od zawarcia umowy, w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami oraz może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/koscierzyna/zamowienia/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach