Przetargi.pl
Budowa pierwszej pełnowymiarowej hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dębnie

Gmina Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 32852 Dębno, Wola Dębińska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 658 714 , fax. 146 658 722
  • Data zamieszczenia: 2018-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
    Wola Dębińska 240
    32852 Dębno, woj. małopolskie
    tel. 146 658 714, fax. 146 658 722
    REGON: 54035700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadebno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pierwszej pełnowymiarowej hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dębnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pełnowymiarowej hali sportowej z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dębnie, na dz. nr 233/3, 235/7, 235/8, 235/9, 235/10, 235/11. 2. Zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Szkolnej Infrastruktury Sportowej –Edycja 2017. 3. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Projektowany obiekt to pełnowymiarowa przyszkolna hala sportowa o wymiarach areny 22,025m x 45,300m, wysokości 8,79m, kubaturze 21.104,96m3, pow. zabudowy 1.847,86m2, pow. całkowitej, 5.435,54m2, pow. użytkowej 1.658,48m2, liczbie kondygnacji nadziemnych 3, liczbie kondygnacji podziemnych 0 z pełnym zapleczem tj. pomieszczeniami magazynowymi, szatniami, pomieszczeniami sanitarnymi, pomieszczeniami technicznymi, porządkowymi wraz z łącznikiem (łączącym halę sportową z istniejącym budynkiem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego). 2) Hala sportowa dostosowana będzie do: a) prowadzenia lekcji wychowania fizycznego i różnorodnych zajęć sportowych dla uczniów z terenu całej Gminy, b) organizowania imprez sportowych, propagujących sport oraz zdrowy styl życia, c) organizowanie szkolnych imprez pozasportowych: akademie okolicznościowe, olimpiady i konkursy przedmiotowe, zabawy szkolne, itp., d) organizowanie uroczystości gminnych. 3) Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dębnie, (z którym połączona będzie bezpośrednio przewiązką) co z towarzyszącym obiektem sportowym "ORLIK" oraz placem zabaw dla dzieci stanowi idealne połączenie funkcjonalne. W bezpośrednim sąsiedztwie planowanej inwestycji tj. w obrębie dz. nr 235/11 zlokalizowane jest ogólnodostępne miasteczko rowerowe, plac zabaw oraz miejsca postojowe. W hali sportowej będzie możliwe uprawianie następujących dyscyplin sportowych takich jak: halowa piłka nożna, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, skok wzwyż, gimnastyka, karate, judo, tenis, badminton, fitness, prowadzenie zająć z zakresu rehabilitacji oraz uprawianie innych dyscyplin sportowych. 4) W obrębie parteru przewidziano arenę o wymiarach 22,025m x 45,300m i wysokości 8,79m, pomieszczenia magazynowe na sprzęt sportowy, szatnie, łazienki, sanitariaty dla osób niepełnosprawnych, pokój trenera, pomieszczenie dla potrzeb nagłośnienia, główne wejście do budynku, komunikację poziomą, dwie klatki schodowe, platformę dla osób niepełnosprawnych, wydzieloną strefę zawodników (miejsca siedzące dla zawodników i trenerów), miejsca dla osób niepełnosprawnych. W obrębie piętra przewidziano, szatnie, łazienki, sanitariaty dla osób niepełnosprawnych, pokoje dla sędziów i trenerów (nauczycieli w-f), łącznik, który łączy istniejący budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z projektowanym budynkiem hali sportowej, komunikację poziomą, dwie klatki schodowe, platformę dla osób niepełnosprawnych, widownię obejmującą miejsca siedzące w obrębie stropu nad pomieszczeniami parteru (tj.: magazynami, pomieszczeniami obsługi administracyjnej, pomieszczeniami porządkowymi, pomieszczeniem nagłośnienia, szatni ogólnej, pokoju trenera) poza wydzieloną strefą dla zawodników, miejsca dla osób niepełnosprawnych (strop nad pomieszczeniem nagłośnienia - nr 1/18). 5) W obrębie drugiego piętra zlokalizowane są pomieszczenia techniczne, kotłownia oraz pomieszczenie wentylatorni. 6) W ramach zamówienia przewidziany jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia sportowego zgodnie z przedmiarem robót. 7) Obiekt wyposażony będzie w instalację elektryczną, gazową, c.o., wod.-kan., p.poż. kanalizację deszczową, wentylację mechaniczną wywiewno-nawiewną z odzyskiem ciepła. 8) Dodatkowo przewidziano wykonanie instalacji nagłaśniającej dla potrzeb organizowanych imprez sportowych (wg. przedmiaru robót) . Zagospodarowanie terenu przyległego obejmuje wykonanie ciągów komunikacyjnych, miejsc postojowych w tym dla osób niepełnosprawnych (oraz plac manewrowy dla potrzeb nawracania bojowych samochodów straży pożarnej), zewnętrznych hydrantów, przyłączy zewnętrznych, małej architektury, oświetlenia terenu oraz monitoring obiektu (wg. przedmiaru robót). 9) W celu zwiększenia komfortu użytkowania hali sportowej przez osoby dojeżdżające samochodami lub autokarami zapewniono dodatkową ilość miejsc postojowych w obrębie dz. nr 235/11. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa składająca się z: STWiORB – załącznik nr 11 do siwz; Projekt budowlany załącznik nr 12; Projekt wykonawczy – załącznik nr 13; przedmiar robót – załącznik nr 14. Uwaga: Zamawiający informuje, że wyjaśnienia i zmiany do SIWZ opublikowane w ramach poprzednich unieważnionych postępowań pozostają aktualne do niniejszego postępowania i należy je uwzględnić w wycenie przy sporządzeniu oferty. Wspomniane wyjaśnienia są dostępne na stronie internetowej zamawiającego, jako załączniki nr 15, 16 oraz 17 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. Termin zakończenia robót jest tożsamy z datą uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. 6. Zamawiający informuje, iż w kosztach ogólnych inwestycji należy uwzględnić dokumentacje techniczną powykonawczą z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie. 7. Przedmiar robót dołączony do SIWZ stanowi element pomocniczy ułatwiający sporządzenie oferty. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarami robót, należy przyjąć za wiążącą dokumentację projektową i STWiORB. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji a nie ujęte w przedmiarach robót nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający informuje, iż zakres: wyposażenia sportowego, nagłośnienia, oświetlenia zewnętrznego oraz wyposażenia łazienek hali sportowej został ograniczony w stosunku do zakresu przedstawionego w dokumentacji projektowej. Ponadto montaż kolektorów słonecznych nie jest objęty niniejszym postępowaniem. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji projektowej ma obowiązek wskazać, jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość i parametry materiałów, wyrobów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wskazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. 9. Z uwagi na czynny obiekt Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w m. Dębno występuje konieczność współpracy organizacyjnej z Dyrektorem szkoły podczas prowadzenia robót budowlanych. • Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności takie jak: roboty ziemne, fundamentowe, murowe konstrukcyjne, konstrukcja dachu, oprzewodowienie elektryczne, instalacje oświetlenia, instalacja wod-kan, gaz co., wentylacyjna, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 10. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności będzie polegało na: 1) Na etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią załącznik nr 1 do SIWZ tj. formularz oferty. 2) Na etapie po zawarciu umowy oraz jej realizacji dla udokumentowania zatrudnienia wskazanych wyżej osób na podstawie umowy o pracę wykonawca (podwykonawca) w terminie 7 dni od wezwania przedłoży Zamawiającemu oświadczenie w zakresie osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zgodności informacji przekazanych w oświadczeniu ze stanem rzeczywistym zastanym na placu budowy i w tym zakresie żądać od Wykonawcy (podwykonawcy) stosownych wyjaśnień oraz dokumentów. W przypadku nienależytego wykonania niniejszego obowiązku określonego w punkcie powyżej, Zamawiający nałoży na Wykonawcę obowiązek zapłaty kary umownej określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium ustala się na kwotę 100 000,00 zł. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu ( należy wnieść przelewem na konto nr 40945300090030030000260006 Bank Spółdzielczy Brzesko O/Dębno z adnotacją „wadium na zadanie pn; „Budowa pierwszej pełnowymiarowej hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dębnie”. b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innych dopuszczonych przez zamawiającego formach należy załączyć w formie oryginału do złożonej oferty. 5. Za datę wniesienia Wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływy pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. W zakresie wadium zastosowanie ma ustawa Pzp. 7. Wykonawca, wpłacając wadium w formie pieniądza, podaje numer rachunku, na jaki Zamawiający winien zwrócić wadium. 8. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innych dopuszczonych przez zamawiającego formach należy załączyć w formie oryginału do złożonej oferty 9. Jeżeli Wykonawca nie wpłaci wymaganego wadium, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b. 10. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. 11. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. 12. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych, b) Załącznik cenowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ załącznika cenowego do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1a zawierający wycenę wszystkich pozycji (z wyjątkiem pozycji przekreślonych). , c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej, d) Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ, e) Potwierdzenie wpłaty wadium, (jeżeli zostało wniesione w sposób inny niż w pieniądzu), f) Oświadczenie o powierzenie części zamówienia podwykonawcy, wg załącznika nr 8 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach