Powiat Wągrowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 680 500 , fax. 672 627 888
- Data zamieszczenia: 2020-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wągrowiecki
ul. Kościuszki 15
62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 672 680 500, fax. 672 627 888
REGON: 57079949600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.pl; www.bip.wagrowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa pełnowymiarowej hali sportowej przy Zespole Szkół nr 1 w Wągrowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę hali sportowej wraz z zapleczem i łącznikiem z istniejącym budynkiem szkoły oraz infrastrukturą towarzyszącą. Budynek hali sportowej należy połączyć z istniejącym budynkiem szkoły przejściem. W hali zaprojektowano trzy poziomy: piwnicę, parter oraz piętro. Hala ma być wyposażona w windę w celu szybszego poruszania się między kondygnacjami oraz dwie klatki schodowe. Należy wykonać również szacht C.O., wentylacyjny i elektryczny. Parametry techniczne hali: • powierzchnia użytkowa: 2.103,09 m2; • powierzchnia zabudowy: 1.545,27 m2; • kubatura: 18.370,00 m3; • długość i szerokość w rzucie (budynek w rzucie przypomina dwa prostokąty): I - 27,95 m x 51,87 m, II - 12,71 m x 6,92 m • liczba kondygnacji podziemnych: 1; • liczba kondygnacji nadziemnych: 2; • wysokość w kalenicy: 10,80 m; • wysokość budynku: 10,80 m w kalenicy, 11,22 m w ściance p.poż. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również rozbiórkę istniejącego boiska szkolnego przykrytego dachem, w tym zdemontowanie i przewiezienie, na wskazane przez Zamawiającego miejsce znajdujące się na przyległych działkach, elementów istniejącego boiska szkolnego przykrytego dachem, w sposób umożliwiający ponowne wykorzystanie konstrukcji dachu, zadaszenia namiotowego (plandeka), nawierzchni ze sztucznej trawy, stolarki okiennej i drzwiowej, lamp oświetleniowych, wyposażenia kotłowni. Demontaż innych elementów możliwych do wykorzystania należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru. Zdemontowany materiał pozostaje własnością Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców. Wykonawca składa również w uzasadnionych przypadkach: 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę; 4. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa drogi gminnej – ulicy Czołowskiej w Kórniku
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych – etap II
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3065P na odcinku Cienin Zaborny – Cienin Kościelny
Dodano: 2024-04-15 - Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Brzostów
Dodano: 2024-04-12 - Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
Dodano: 2024-04-11 - Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej w obrębie ścian w budynku użyteczności publicznej w Róży Wielkiej
Dodano: 2024-04-11 - Termomodernizacja i remont elewacji budynku wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej PV dla budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa Usługowego ZGM Sp. z o.o w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-11 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole
Dodano: 2024-04-10