Przetargi.pl
Budowa pawilonu administracyjnego - kancelarii leśnictwa Owczegłowy III postępowanie

Nadleśnictwo Durowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62100 Wągrowiec, ul. Durowo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 268 53 64 wew. 37 , fax. 672 685 360
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Durowo
    ul. Durowo 4
    62100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 268 53 64 wew. 37, fax. 672 685 360
    REGON: 57006438100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.durowo.pila.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pawilonu administracyjnego - kancelarii leśnictwa Owczegłowy III postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pawilonu administracyjnego - kancelarii Leśnictwa Owczegłowy. 2. Zakres zamówienia obejmuje roboty konstrukcyjno-budowlane, elektryczne, sanitarne, wykończeniowe, wykonanie przyłączy elektrycznych, kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki, wykonanie systemu alarmowego oraz zagospodarowanie trenu. Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45200000-9 Roboty budowalne w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowalnych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45231300-8 Roboty budowalne w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 3. Zakres zamówienia został podzielony na 2 części: 1) Część I: budowa pawilonu administracyjnego – prace obejmujące wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych, przyłączy elektrycznych, sanitarnych, przyłączenie bezodpływowego zbiornika na ścieki, prace wykończeniowe 2) Część II: wykonanie instalacji alarmowej oraz telefonicznej 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, a w szczególności: 1) Projekty budowalne 2) STWiOR 3) Kosztorysy ofertowe branży: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz wykonanie przyłączy: wodnej, energetycznej, kanalizacji sanitarnej. Kosztorysy te stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom. Materiały muszą być zgodne z obowiązującymi normami. 6. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone tzn. odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego przez Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora Nadzoru. 7. Wykonawca udzieli na przedmiot umowy gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji wynosi: 36 miesięcy. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca gwarantuje nieodpłatne usunięcie wad. Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót potwierdzonego bezusterkowym protokołem zdawczo-odbiorczym. 8. Podstawę odbioru i oceny zgodności wykonanych robót budowlanych z dokumentacją techniczną stanowić będzie Operat kolaudacyjny. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę zawierającą zakres dokumentacji wykonawczej, która powinna stanowić ww. operat. 9. Okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert, który został podany w rozdziale XX SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest do pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji. 11. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy składowane na placu budowy, konieczne do realizacji inwestycji, materiały i urządzenia przed zniszczeniem, uszkodzeniem. Wykonawca udostępni materiały do kontroli Inspektora nadzoru. 12. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne związane z robotami budowalnymi. 13. Obowiązek określony w ust. 12 dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w ust. 13. 14. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w ust. 13 powyżej, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 15. Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, P-poż oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. 16. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami udostępnia się na stronie internetowej od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówienia w BZP do upływu terminu składania ofert. Ponadto dokumentację przetargową można otrzymać na płycie CD (nieodpłatnie) w pokoju nr 16 w siedzibie nadleśnictwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XIV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części I zamówienia w kwocie: 4 000,00 zł 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części II zamówienia 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359, z późn. zm.); 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: PKO B.P. S.A. Wągrowiec nr konta 13 1020 3903 0000 1002 0029 5295 z dopiskiem: „Wadium - Budowa kancelarii Leśnictwa Owczegłowy – część I” w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego, tak aby wadium znalazło się w siedzibie zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 7. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego oraz zobowiązywać do zapłaty ustalonej kwoty wadium w sytuacji wystąpienia co najmniej jednego przypadku powodującego zatrzymanie wadium przez zamawiającego określonego w ustawie, a także obejmować cały okres związania ofertą. 8. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie odrzucona. 14. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 82 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 16. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie, o którym mowa w części X SIWZ pkt 1.1, 2) zobowiązanie, o którym mowa w części XI SIWZ pkt 2, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra rolnictwa Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowalnych (Dz,. U. nr 80, poz 867) Kosztorys ofertowy ma być sporządzony dokładnie na podstawie przedstawionego przez Zamawiającego przedmiaru robót i uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca określa ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w przedmiarach robót, które po wypełnieniu przez wykonawcę będą stanowić kosztorys ofertowy. Kosztorys należy sporządzić na podstawie przedmiarów robót. Bez zgody zamawiającego nie wolno wprowadzić żadnych zmian. Brak kosztorysu ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie art. 89 ust. 1 pkt Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach