Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8627471 w. 241 , fax. 017 8526223
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie
ul. Targowa 1 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8627471 w. 241, fax. 017 8526223
REGON: 69048055700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: nowy.erzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Parku Papieskiego - Etap A - część III w ramach zadania p.n.:Budowa parku Papieskiego - etap A, B, C, D, E, F. Zadanie planowane do współfinansowania ze środków Strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Parku Papieskiego - Etap A - część III w ramach zadania pn.: Budowa Parku Papieskiego - Etap A, B, C, D, E, F. Zadanie planowane do współfinansowania ze środków Strukturalnych Unii Europej-skiej. Zakres robót : Branże: Drogowa - - zdjęcie humusu w rejonie planowanych robót - 412m? - wykonanie przepustu pod koroną drogi, - wykonanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - 362,82 m? - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej - 3 372,71m? - uzupełnienie poziomu poboczy -432m? - oczyszczenie i pogłębienie istniejących rowów przydrożnych z wyprofilowaniem skarp -3 430m? - plantowanie skarp z humusowaniem i obsianiem traw - 2 450m? Architektoniczna : - wykonanie mostku nad rowem z wykonaniem podjazdu z kostki betonowej - wykonanie tablic informacyjnych - 2szt. Zieleń : - sadzenie 9 szt. drzew liściastych , - sadzenie 2 895 szt. krzewów liściastych, - sadzenie 1 551 szt. bylin, - wysypanie korą terenu pod nasadzonymi krzewami -727m?, - wykonanie trawnika dywanowego siewem na terenie płaskim - 1 029m? Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i dokumentacja techniczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 28 500,00 zł, słownie: dwadzieścia osiem tysięcy pięćset złotych 00/100.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1.Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2.doświadczenie zawodowe: 1)Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ubiegłych pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował minimum dwa zadania polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej - nie mniej niż 500 m2 każde zadanie, 2)Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ubiegłych trzech lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował minimum dwa zadania polegające na nasadzeniu min. 1 000 szt. drzew i krzewów w każdym zadaniu. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ppkt 1-2 powinno zostać potwierdzone dokumentami, że prace powyższe zostały wykonane należycie. 3. potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpo-średnio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1)kierownik budowy: a)osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowią-zujących przepisów, b)posiadający doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budo-wy, c)w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy nadzorującego realizację minimum jednego zadania polegają-cego na wykonaniu obiektu (-ów) małej architektury, d)wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 2)kierownik robót branży drogowej: a)osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania ro-botami budowlanymi lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowla-nymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b)doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c)w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwo-ma zadaniami polegającymi na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej - nie mniej niż 500 m2 każde, d)wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 3)kierownik robót branży ogrodniczej: a)posiadający doświadczenie minimum 2 lata w nadzorowaniu prac związanych z zakładaniem terenów zieleni, b)w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się kierowaniem co naj-mniej jednym zadaniem polegającym na nasadzeniu minimum 1 000 szt. drzew i krzewów, 4.potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń odpowiadających pod względem charakterystyki i ilości opisanym w SST, tj.: 1)koparko-ładowarka 0,25-0,6 m3 -1 szt. lub koparka 0,25-0,6 m3 i ładowarka - po 1 szt., 2)samochody samowyładowcze 10-15 t w ilości 2 szt., 3)samochód dostawczy - 2 szt., 4)stopa wibracyjna - 1 szt., 5)zagęszczarka płytowa - 1 szt., 6)piła do cięcia betonu - 1 szt., 5.Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 zł. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferta 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy, 7)Wykaz wykonanych robót i usług zrealizowanych odpowiednio w okresie ubiegłych pięciu lub trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców wykonania (zgodnie z sekcja III.2) pkt 2 ogłoszenia) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te i usługi te zostały wykonane należycie, 8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z sekcja III. 2 pkt 3 ogłoszenia) na załączniku nr 4 - wraz z uprawnieniami budowlanymi, opisami doświadczenia zawodowe-go oraz dokumentami potwierdzającymi aktualne członkostwo tych osób w OIIB, 9)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zgodnie z sekcja III.2 pkt 4 ogłoszenia) na załączniku nr 5, 10) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z sekcja III. 2 pkt 5 ogłoszenia), 11)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 12)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 2.Ponadto do oferty należy dołączyć: 1)pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 2)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 3)dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia na załączniku nr 6, 4)Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, 5)Kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany na podstawie załączonego przedmiaru. 1.Gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt I ppkt 1, 3,4,5) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ter-minu składania ofert, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nowy.erzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa chodników przy drodze gminnej nr 100117R (na odcinku ul. Ks. A. Osetka w Gorzycach i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Gorzycach (dz. nr ewid. 698) w km 0+000 - 0+495.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy 3 Maja w Rzeszowie realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ulic: 3 Maja, Kościuszki i Grunwaldzkiej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa publicznej drogi gminnej łączącej ul. Krośnieńską z ul. Ustrzycką
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych na terenie wsi Świętoniowa i Nowosielce
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr P1580R Gorliczyna - Wólka Pełkińska w km 2+620-7+965
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej Turki - Szkoła - Wola Rzeczycka - Etap I (odcinek Turki - Szkoła)
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa dróg gminnych na terenie wsi Mirocin i Rozbórz: Przebudowa drogi gminnej nr 110834R w miejscowości Mirocin od km 0+005 do km 0+488 Przebudowa drogi gminnej nr 110828R w miejscowości Rozbórz od km 0+007 do km 2+252 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr ewidencyjny 1242 w miejscowości Rozbórz od km 0+006 do km 0+129
Dodano: 2016-07-04 - przebudowa ul. Chałubińskiego i ul. Botanicznej w Mielcu
Dodano: 2016-06-30 - Rozbudowa publicznej drogi powiatowej - ul. Kwiatkowskiego w Rzeszowie - od km 0+000,00 do km 0+296,30 tj. na odcinku od al. Powstańców Warszawy do ul. Cichej realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa prawoskrętu z ul. Kwiatkowskiego do Al. Powstańców Warszawy.
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowę drogi leśnej Nadleśnictwa Mielec w Leśnictwie Cyranka w km 0+000 - 0+487 -Odcinek I
Dodano: 2016-06-21