Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach ogłasza przetarg
- Adres: 32-082 Karniowice, Osiedlowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 851 107 , fax. 122 851107
- Data zamieszczenia: 2020-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach
Osiedlowa 9
32-082 Karniowice, woj. małopolskie
tel. 122 851 107, fax. 122 851107
REGON: 35690063000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: modr.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu wraz z odwodnieniem przy budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach na dz. 109/176 obr. Karniowice, jedn. ewid. Zabierzów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. : „Budowa parkingu wraz z odwodnieniem przy budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach na dz. 109/176 obr. Karniowice, jedn. ewid. Zabierzów”. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności : a) roboty ziemne – wykonanie wykopu (koryta) pod nawierzchnię, b) wykonanie warstw podbudowy, c) wykonanie nawierzchni z eko kraty wypełnionej glebą, d) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, e) montaż bramy wjazdowej o szerokości 5,0 m, f) uporządkowanie terenu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest we Wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ oraz w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB), stanowiących zał. nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2. Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (jeżeli dotyczy). 1.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosowanie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. ( jeżeli dotyczy ). 2. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie ze wzoru Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ); 2.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie ze wzoru Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp). Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez ustanowionego pełnomocnika. 2.3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy, czyli w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (zaleca się skorzystanie ze wzoru Zobowiązania, stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ) 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego – sekretariat, pokój 103). Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w niniejszym postępowaniu. Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w pkt 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez ustanowionego pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1582 K Nawojowa – Nowy Sącz – Łazy Biegonickie w km 4+210 – 4+480
Dodano: 2024-07-19 - Przebudowa drogi leśnej i przepustu prowadzonego przez powierzchniowe wody płynące potoku Biała Woda w km. 5+409 obręb Biała Woda, gm. Gmina i Miasto Szczawnica
Dodano: 2024-07-13 - Modernizacja infrastruktury drogowej, edukacyjnej oraz rekreacyjno-turystycznej wraz z poprawą efektywności energetycznej budynków gminnych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
Dodano: 2024-07-11 - „Poprawa bezpieczeństwa na terenie Gminy Pcim poprzez modernizację infrastruktury drogowej”
Dodano: 2024-07-10 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap III
Dodano: 2024-06-25 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap I
Dodano: 2024-06-23 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap II
Dodano: 2024-06-23 - Przebudowa drogi gminnej nr 293356K (ul. Traugutta) oraz skrzyżowanie z drogami gminnymi nr 293420K i 293164K w km 0+424,92 i skrzyżowanie z drogą gminną nr 293385K w miejscowości Nowy Sącz
Dodano: 2024-06-21 - Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w gminie Gródek nad Dunajcem - II etap
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja dróg rolniczych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
Dodano: 2024-06-06